• İhale No
    2014/44164
  • İhale Adı
    GENEL SEKRETERLİĞİMİZE BAĞLI HASTANELERİN 6 KISIM HİZMET ALIMI İLE ÇALIŞAN PERSONEL KIYAFET ALIMI İHALESİ
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Mayıs 2014 10:00
  • İdare
    AMASYA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Amasya
  • İşin İli
    Amasya
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

GENEL SEKRETERLİĞİMİZE BAĞLI HASTANELERİN 6 KISIM HİZMET ALIMI İLE ÇALIŞAN PERSONEL KIYAFET ALIMI İHALESİ

AMASYA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

Genel Sekreterliğimize Bağlı Hastanelerin 6 Kısım Hizmet Alımı ile Çalışan Personel Kıyafet Alımı İhalesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/44164
1-İdarenin
a) Adresi : Fethiye Mah. Çelebi Mehmet Cad. no:10/1 05100 AMASYA MERKEZ/AMASYA
b) Telefon ve faks numarası : 0 358 252 75 09 - 0 358 252 74 20
c) Elektronik Posta Adresi : khb05.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 6 Kısım 125 Kalem MAL ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : AMASYA İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ, AMASYA ÜNİVERSİTESİ SABUNCUOĞLU ŞEREFEDDİN EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ, GÜMÜŞHACIKÖY DEVLET HASTANESİ, SULUOVA DEVLET HASTANESİ, TAŞOVA DEVLET HASTANESİ, AMASYA AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ
c) Teslim tarihi : Malın / işin teslim süresi 180 takvim günüdür. Sözleşmein imzalanmasından sonra yüklenici işe başlayacak olup sözleşme süresi içerisinde hastanelerin ihtiyaçları doğrultusunda malzemeler 40 (kırk) gün içerisinde Amasya İli Kamu Hastaneleri Birliğ Genel Sekreterliği, Amasya Üniversitesi Sabuncuoğlu Şerefeddin Eğitim ve Araştıma Hastanesi, Gümüşhacıköy Devlet Hastanesi, Suluova Devlet Hastanesi, Taşova Devlet Hastanesi, Amasya Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi ambar depolarına teslim edilecektir. Sözleşmenin süresi işe başlama tarihinden itibaren 6 (altı) aydır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Genel Sekreterlik Merkezi Satınalma Birimi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 07.05.2014 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İstekliler teklif edilecek numunelerini ihale saatine kadar merkezi satınalma birimine teslim etmelidir. Numune üzerinde kalem sıra no, markası ve firma ismi yazılı olacaktır. Numune teslim tutanağı teklif zarfında sunulacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 20 TRY (Türk Lirası) karşılığı Genel Sekreterlik Merkezi Satınalma Birim adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 30 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini TR250001200930000005000059 nolu Halkbank Amasya şubesi yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Genel Sekreterlik Merkezi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Gömlek/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Genel Sekreterlik) 10 Adet
Pantolon/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Genel Sekreterlik) 10 Adet
Flar/ Kravat / HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Genel Sekreterlik) 5 Adet
Kazak/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Genel Sekreterlik) 5 Adet
Hırka/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Genel Sekreterlik) 5 Adet
Pantolon/ Çaycı Kıyafeti (Genel Sekreterlik) 12 Adet
Gömlek/ Çaycı Kıyafeti (Genel Sekreterlik) 12 Adet
Kravat/ Çaycı Kıyafeti (Genel Sekreterlik) 6 Adet
Yelek/ Çaycı Kıyafeti (Genel Sekreterlik) 6 Adet
Hırka/ Çaycı Kıyafeti (Genel Sekreterlik) 6 Adet
İşElbisesi / Bulaşık Personeli (Genel Sekreterlik) 4 Adet
Terlikve Önlük / Bulaşık Personeli (Genel Sekreterlik) 2 Adet
YazlıkForma / Temizlik Personeli (Gümüşhacıköy Devlet Hastanesi) 19 Adet
KışlıkForma / Temizlik Personeli (Gümüşhacıköy Devlet Hastanesi) 19 Adet
Çizme/ Temizlik Personeli (Gümüşhacıköy Devlet Hastanesi) 19 Adet
Terlik/ Temizlik Personeli (Gümüşhacıköy Devlet Hastanesi) 19 Adet
Gömlek/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Gümüşhacıköy DevletHastanesi) 28 Adet
Pantolon/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Gümüşhacıköy DevletHastanesi) 28 Adet
Flar/ Kravat / HBYS - Veri Hazırlama Personeli (GümüşhacıköyDevlet Hastanesi) 14 Adet
Kazak/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Gümüşhacıköy DevletHastanesi) 14 Adet
Hırka/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Gümüşhacıköy DevletHastanesi) 14 Adet
Alt-ÜstForma / Teknik Bakım Onarım Personeli (Gümüşhacıköy DevletHastanesi) 12 Adet
Alt-ÜstForma / Tıbbi Atık Personeli (Gümüşhacıköy DevletHastanesi) 2 Adet
Çizme/ Tıbbi Atık Personeli (Gümüşhacıköy Devlet Hastanesi) 1 Adet
Terlik/ Tıbbi Atık Personeli (Gümüşhacıköy Devlet Hastanesi) 1 Adet
KoruyucuGözlük / Tıbbi Atık Personeli (Gümüşhacıköy DevletHastanesi) 1 Adet
Maske/ Tıbbi Atık Personeli (Gümüşhacıköy Devlet Hastanesi) 1 Adet
Eldiven/ Tıbbi Atık Personeli (Gümüşhacıköy Devlet Hastanesi) 1 Adet
YazlıkForma / Temizlik Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 22 Adet
KışlıkForma / Temizlik Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 22 Adet
Çizme/ Temizlik Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 22 Adet
Terlik/ Temizlik Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 22 Adet
Alt-ÜstForma / Teknik Bakım Onarım Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 7 Adet
Pantolon/ Çaycı Kıyafeti (Suluova Devlet Hastanesi) 4 Adet
Gömlek/ Çaycı Kıyafeti (Suluova Devlet Hastanesi) 4 Adet
Kravat/ Çaycı Kıyafeti (Suluova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Yelek/ Çaycı Kıyafeti (Suluova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Hırka/ Çaycı Kıyafeti (Suluova Devlet Hastanesi) 2 Adet
BulaşıkçıKıyafeti / Bulaşık Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 4 Adet
Terlikve Önlük / Bulaşık Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 6 Adet
Pantolon/ Hasta Karşılama Personelleri (Suluova Devlet Hastanesi) 4 Adet
Gömlek/ Hasta Karşılama Personelleri (Suluova Devlet Hastanesi) 4 Adet
Fular-Kravat/ Hasta Karşılama Personelleri (Suluova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Yelek/ Hasta Karşılama Personelleri (Suluova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Hırka/ Hasta Karşılama Personelleri (Suluova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Önlük/ Santral Operatörleri (Suluova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Pantolon/ Santral Operatörleri (Suluova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Gömlek/ Santral Operatörleri (Suluova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Fular/ Santral Operatörleri (Suluova Devlet Hastanesi) 1 Adet
AşçıForması / Aşçı Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 4 Adet
Pantolon/ Aşçı Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 4 Adet
Önlük/ Aşçı Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 4 Adet
Kep/ Aşçı Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Terlik/ Aşçı Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Alt-ÜstForma / Tıbbi Atık Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Çizme/ Tıbbi Atık Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 1 Adet
Terlik/ Tıbbi Atık Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 1 Adet
KoruyucuGözlük / Tıbbi Atık Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 1 Adet
Maske/ Tıbbi Atık Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 1 Adet
Eldiven/ Tıbbi Atık Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 1 Adet
Gömlek/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 60 Adet
Pantolon/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 60 Adet
Flar/ Kravat / HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Suluova DevletHastanesi) 30 Adet
Kazak/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 30 Adet
Hırka/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Suluova Devlet Hastanesi) 30 Adet
YazlıkForma / Temizlik Personeli (Taşova Devlet Hastanesi) 14 Adet
KışlıkForma / Temizlik Personeli (Taşova Devlet Hastanesi) 14 Adet
Çizme/ Temizlik Personeli (Taşova Devlet Hastanesi) 14 Adet
Terlik/ Temizlik Personeli (Taşova Devlet Hastanesi) 14 Adet
Gömlek/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Taşova Devlet Hastanesi) 52 Adet
Pantolon/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Taşova Devlet Hastanesi) 52 Adet
Flar/ Kravat / HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Taşova DevletHastanesi) 26 Adet
Kazak/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Taşova Devlet Hastanesi) 26 Adet
Hırka/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Taşova Devlet Hastanesi) 26 Adet
Pantolon/ Hasta Karşılama Personelleri (Taşova Devlet Hastanesi) 4 Adet
Gömlek/ Hasta Karşılama Personelleri (Taşova Devlet Hastanesi) 4 Adet
Kravat/ Hasta Karşılama Personelleri (Taşova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Yelek/ Hasta Karşılama Personelleri (Taşova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Hırka/ Hasta Karşılama Personelleri (Taşova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Alt-ÜstForma / Tıbbi Atık Personeli (Taşova Devlet Hastanesi) 4 Adet
Çizme/ Tıbbi Atık Personeli (Taşova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Terlik/ Tıbbi Atık Personeli (Taşova Devlet Hastanesi) 2 Adet
KoruyucuGözlük / Tıbbi Atık Personeli (Taşova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Maske/ Tıbbi Atık Personeli (Taşova Devlet Hastanesi) 2 Adet
Eldiven/ Tıbbi Atık Personeli (Taşova Devlet Hastanesi) 2 Adet
YazlıkForma / Temizlik Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 73 Adet
KışlıkForma / Temizlik Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 73 Adet
Çizme/ Temizlik Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 73 Adet
Terlik/ Temizlik Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 73 Adet
YazlıkForma / Terzi-Taşıma Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 27 Adet
KışlıkForma / Terzi-Taşıma Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 27 Adet
Terlik/ Terzi-Taşıma Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 27 Adet
Gömlek/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 236 Adet
Pantolon/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 236 Adet
Flar/ Kravat / HBYS - Veri Hazırlama Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 118 Adet
Kazak/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 118 Adet
Hırka/ HBYS - Veri Hazırlama Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 118 Adet
Alt-ÜstForma / Tıbbi Atık Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 6 Adet
Çizme/ Tıbbi Atık Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 3 Adet
Terlik/ Tıbbi Atık Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 3 Adet
KoruyucuGözlük / Tıbbi Atık Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 3 Adet
Maske/ Tıbbi Atık Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 3 Adet
Eldiven/ Tıbbi Atık Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 3 Adet
AşçıForması / Aşçı Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 16 Adet
Pantolon/ Aşçı Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 16 Adet
Önlük/ Aşçı Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 16 Adet
Kep/ Aşçı Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 16 Adet
Terlik/ Aşçı Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 8 Adet
Gömlek/ Garson (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 28 Adet
Pantolon/ Garson (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 28 Adet
Yelek/ Garson (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 28 Adet
Papyon/ Garson (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 14 Adet
Ceket/ Garson (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 14 Adet
Ayakkabı/ Garson (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 14 Adet
Terlik/ Garson (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 14 Adet
BulaşıkçıKıyafeti / Bulaşık Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 16 Adet
Terlikve Önlük / Bulaşık Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 24 Adet
Pantolon/ Çaycı Kıyafeti (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 4 Adet
Gömlek/ Çaycı Kıyafeti (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 4 Adet
Kravat/ Çaycı Kıyafeti (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 2 Adet
Yelek/ Çaycı Kıyafeti (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 2 Adet
Hırka/ Çaycı Kıyafeti (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 2 Adet
Alt-ÜstForma / Teknik Bakım Onarım Personeli (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 36 Adet
Pantolon/ Hasta Karşılama Personelleri (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 20 Adet
Gömlek/ Hasta Karşılama Personelleri (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 20 Adet
Fular-Kravat/ Hasta Karşılama Personelleri (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 10 Adet
Yelek/ Hasta Karşılama Personelleri (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 10 Adet
Hırka/ Hasta Karşılama Personelleri (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 10 Adet
Önlük/ Santral Operatörleri (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 7 Adet
Pantolon/ Santral Operatörleri (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 14 Adet
Gömlek/ Santral Operatörleri (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 14 Adet
Fular/ Santral Operatörleri (A.Ü.S.Ş.E.A.H.) 7 Adet
YazlıkForma / Temizlik Personeli (Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi) 8 Adet
KışlıkForma / Temizlik Personeli (Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi) 8 Adet
Çizme/ Temizlik Personeli (Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi) 8 Adet
Alt-ÜstForma / HBYS - Veri Hazırlama Personeli (Ağız ve Diş SağlığıMerkezi) 26 Adet
Alt-ÜstForma / HBYS - Sterilizasyon Personeli (Ağız ve Diş SağlığıMerkezi) 8 Adet
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
1- Her iki firmada ürünlerin tamamına numune vermediğinden numune üzerinde değerlendirme yapılamamıştır. 2- İdari şartnamenin 7.5.6. "İstekliler teklif edilecek numunelerini ihale saatine kadar merkezi satınalma birimine teslim etmelidir. Numune üzerinde kalem sıra no, markası ve firma ismi yazılı olacaktır. Numune teslim tutanağı teklif zarfında sunulacaktır." maddesi gereğince her iki firmanın da teklif zarflarında numune teslim tutanağı bulunmamaktadır.
Diğer