TEMİZLİK MAL VE MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIRSOSYAL HİZMETLER VE ÇOCUK ESİRGEME KURUMU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ İzmir Ayşe Sevinç Solmaz Bakım Rehabilitasyon ve Aile Danışma Merkezi GENEL TEMİZLİK MAL VE MALZEMESİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2011/26959 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | BASINSITESI HASAN TAHSIN CAD. 149 KARABAĞLAR İZMİR |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2322439067 - 2322440079 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | karsiyakabrveadm@shcek.gov.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yerleri | : | 1) AYŞE SEVİNÇ SOLMAZ BAKIM REHABİLİTASYON VE AİLE DANIŞMA MERKEZİMÜDÜRLÜĞÜ-Hasan Tahsin Cad. No:149 Basınsitesi/Karabağlar/İZMİR 2) MEHLİKA RİBNİKAR KORUMA BAKIM VE REHABİLİTASYON MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ-Maliyeciler sitesi 9224 Sk. No:1 Yeşilyurt/Karabağlar/İZMİR |
c) Teslim tarihleri | : | Sözleşmenin başladığı tarihten 31.12.2011 tarihine kadar partiler halinde teslim alınacaktır. Muayene ve kabul işlemlerine yönelik düzenlemede, mal alımlarına ilişkin muayene ve kabul işlemlerini düzenleyen Yönetmelik hükümleri esas alınacaktır. İdare Tarafından Aylık İhtiyaçlar liste halinde istenecek olup 3 (ÜÇ) işgünü içinde mesai saatleri dahilinde (09:00 – 15:00) kuruluşların deposuna irsaliye düzenlenerek muayene ve kontrol teşkilatının gözetiminde teslim edilecektir. Kuruluşların kendi ihtiyaçları doğrultusunda talep ettikleri mal ve malzemeler için her kuruluşun kendi bünyesinde oluşturdukları muayene ve kabul komisyonlarınca birbirinden bağımsız olarak ilgili kuruluşun adresinde muayene ve kabul işlemleri yapılır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | AYŞE SEVİNÇ SOLMAZ BAKIM REHABİLİTASYON MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ-Hasan Tahsin Cad. No:149 Basınsitesi/Karabağlar/İZMİR |
b) Tarihi ve saati | : | 15.03.2011 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Numunelere İlişkin Açıklayıcı Belge;
1-İsteklilerin; tedarik etmeyi taahhüt ettikleri mal ve malzemeye ilişkin yeterli sayıda numuneleri, birim fiyat teklif cetvelinde her bir numune için idarece belirlenmiş sıra numaralarını üzerlerine yazarak, kaşeleyip, imzalayarak;
Ve bu numunelerin, cins, nitelik ve ambalaj özelliklerini; birim fiyat teklif cetvelindeki sıra numarasıyla, teknik şartnamede istenen özelliklere belgede yer vererek, karşılaştırmalı olarak yeterli düzeyde tevsik eder, istekli tarafından kaşelenmiş ve imzalanmış belgeyle birlikte sunmaları zorunludur.
Değerlendirme için yeterli miktarda numune getirilmemiş olması durumunda,
Numunelere sıra numarası verilmemiş olması durumunda,
Numunelerin üzeri ilgili firma tarafından kaşelenip, imzalanmamış olması durumunda,
Numunenin niteliğine ve teknik şartnamede istenen özelliklerine yeterli düzeyde açıklama getiren belgenin sunulmamış veya yeterli düzeyde açıklama getirilmemiş olması durumunda;
Sunulan belgede idarece düzenlenmiş teknik şartnamede alım konusu 69 kalem mal-malzeme için istenen özelliklere belgede karşılaştırmalı olarak yer verilmemiş olması durumunda,
Sunulan belgenin istekli tarafından kaşelenip imzalanmamış olması durumunda;
Sunulan belgede yapılan açıklamanın teknik şartnamede istenen özelliklere cevap vermemesi durunda;
İsteklilerin idareye numune sunulması aşamasının şartlarını taşımadıkları gerekçesiyle yeterli bulunmayarak; teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
100 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
Döküman bedeli İzmir Defterdarlık Muhasebe Müdürlüğüne yatırılarak AYŞE SEVİNÇ SOLMAZ BAKIM REHABİLİTASYON MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ-Hasan Tahsin Cad. No:149 Basınsitesi/Karabağlar/İZMİR adresinden adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
AYŞE SEVİNÇ SOLMAZ BAKIM REHABİLİTASYON MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ-Hasan Tahsin Cad. No:149 Basınsitesi/Karabağlar/İZMİR
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.