• İhale No
    2016/348116
  • İhale Adı
    GEZİCİ MAMOGRAFİ TARAMA ARACINA 1 ADET CR CİHAZININ ALIMI İŞİ
  • Sektör
    Tıbbı Cihazlar ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Eylül 2016 10:30
  • İdare
    Karabük Halk Sağlığı Müdürlüğü
  • İhale İli
    Karabük
  • İşin İli
    Karabük
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    31 Ağustos 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

GEZİCİ MAMOGRAFİ TARAMA ARACINA 1 ADET CR CİHAZININ ALIMI İŞİ

KARABÜK HALK SAĞLIĞI MÜDÜRLÜĞÜ

Gezici Mamografi Tarama Aracına 1 adet CR cihazının alımı işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/348116
1-İdarenin
a) Adresi : Beşbinevler Cumhuriyet Mah. 33 Nolu Cad. 41 Nolu Sok. 8 MERKEZ/KARABÜK
b) Telefon ve faks numarası : 3704333380 - 3704336560
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@karabukhsm.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1 adet CR cihazı alımı işi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Karabük Halk Sağlığı Müdürlüğü'ne ait Gezici Mamografi tarama aracı üzerine
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 20 takvim günü içerisinde söz konusu cihazın montajı yapılıp, Muayene Kabul Komisyonuna sunulması gerekmektedir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Karabük Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şubesi Satınalma Birimi Odası
b) Tarihi ve saati : 08.09.2016 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Teklif veren firma teklif ettiği sistemdeki ünitelerin tıbbi cihaz yönetmeliği kapsamında olup olmadıklarını belirteceklerdir. Tıbbi cihaz yönetmeliği kapsamında olan cihaz veya ürünlerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB) tarafından onaylanmış ürün numaraları (Barkod numaraları) T.İ.T.U.B.B. çıktısı olarak teklif dosyasında verilecektir.
Tıbbi cihaz yönetmeliği kapsamına giren cihaz ve ürünler için Teklif veren firma T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi bankasına üretici ve/veya ithalatçı firmaların ve bu firmaların adı altında bayiliklerinin kayıtlı olduklarını teklif dosyasında belgeleyeceklerdir.
Tıbbi cihaz kapsamına girmeyen cihaz ve malzemeler için CE belgesi olacaktır. Ancak firmanın standart üretimi olan veya şartname gereklerine göre, imal edilecek ünitelerden kullanıma girebilmesi için yasal mevzuat gereği Resmi Makamlardan kullanımı onaylanacak üniteler için bu belge istenmeyecektir.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Cihazları oluşturan tüm aksamları en az 2 (iki) yıl garantili olacaktır. Garanti süresince imalat, montaj, malzeme ve işçilik hatalarını üreticisi firma veya Türkiye temsilcisi giderecek ve düzeltilemeyen hatalı parçalar yenileri ile değiştirilecektir. Garanti süresince  bakım, onarım ve yedek parçadan hiç bir ücret talep edilmeyecektir. Arıza bildiriminden sonra mesai gün ve saatleri dahilinde 48 (kırk sekiz) saat içinde cihaza müdahale edilecek, arıza giderilecektir. Ancak resmi kurumlarca ithalatı kısıtlı ya da özel izne tabi yedek parça gereken durumlarda (Firma bu durumu belgeleyecektir)en geç 30 günde, bunun dışında 48 saati geçen durumlarda süre garanti süresi üzerine eklenecektir. Bu madde cihazın üreticisi veya Türkiye temsilcisi tarafından taahhüt edilecektir.

Teklif veren firmalar söz konusu cihazlar için teknik servis olanaklarını ve teknik alt yapı durumunu belgeleyecektir.

Ücretsiz garanti bitiminden sonra en az 8 yıl süreyle üretici, temsilci ve varsa yetki verilen satıcı firma ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı taahhüt edecektir.

Firmalar garanti süresinin sonunda, idarenin onayı ile ara verilmeksizin kendiliğinden yürürlüğe girecek olan parça dahil ve parça hariç bakım-onarım anlaşması için tekliflerini vereceklerdir.

Teklif getiren firmalar tüm sistem konfigürasyonunun uyumundan ve performansından bütünüyle (bakım, kalibrasyon ve garanti dahil) sorumlu olduklarını peşin olarak kabul edecektir.

4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

a-)İstekliler Teknik Şartnameye birebir cevap yazısını vereceklerdir.

b-)İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait teknik şartnamede yazılı maddeleri gösterir katalog veya broşür verecektir.Teknik şartnamede yazılı teknik özelliklerin gösterilmediği firmaların teklifleri değerlendirmeye alınmayacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 5 (beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Karabük Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şubesi Satınalma Birimi ve EKAP adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Karabük Halk Sağlığı Müdürlüğü Destek Hizmetleri Şubesi Satınalma Birimi'ne adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
CR Cihazı 1 adet
05 Eylül 2016

İhale Tarihi 20.09.2016 10:30 olarak değişmiştir.