ALTINDAĞ BELEDİYESİ SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
3500 ADET GIDA HARCAMA KUPONU MAL ALIM İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2014/110211 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | SAKARYA MAH. ANAFARTALAR CAD. 177 ALTINDAĞ ALTINDAĞ/ANKARA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 3123124925 - 3123126218 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | yardim@altindag.bel.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 3.500 ADET GIDA HARCAMA KUPONU MAL ALIM İŞİ Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Altındağ Belediyesi Sosyal yardım İşleri Müdürlüğü |
c) Teslim tarihi | : | Yüklenici, 3.500 Gıda Harcama Kuponundan 1.500 adedini Sözleşme tarihinden itibaren 1 ay içerisinde teslim edecektir. 3.500 Gıda Harcama Kuponundan geriye kalan 2.000 adedi ise; her ay 1.000 (bin) adet olmak üzere izleyen 2 ay içerisinde teslim edilecektir. 3.500 Adet Gıda Harcama Kuponunun tamamı, sözleşme tarihinden itibaren toplam 3 ay içerisinde teslim edilecektir. İdare ürün bedelini fatura tarihinden sonra 30 (otuz) gün içinde ödeme yapacaktır. Her alım ayrı ayrı faturalandırılır ve ödemeler de buna göre yapılır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Altındağ Belediye Başkanlığı A Blok Z kat İhale Toplantı salonu Anafartalar Cad. No:177 Samanpazarı/Anakara |
b) Tarihi ve saati | : | 30.09.2014 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
a) Altındağ Belediye sınırları içerisinde bulunmaları,
b) En az 10 (on) şubelerinin bulunması gerekmektedir.
c) 10 (on) şubeden daha az şube sayısına sahip firmalar kendi aralarında konsorsiyum yaparak ihaleye katılabilirler.
d) Harcama Kuponu firmaları, Altındağ’da bulunan en az 10 (on) market şubesi ile anlaşması ve ihale esnasında anlaştığı marketlerin sözleşmelerini ibraz etmek şartıyla ihaleye katılabileceklerdir.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler: |
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi. |
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler: |
4.4.1.
Kamu yada Özek sektöerde gerçekleştirilmiş olan gıda harcama kuponu mal alım işleri benzer iş olarak değerlendirilecektir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Altındağ Belediye Başkanlığı Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü Anafartalar Cad. No:177 Samanpazarı/Anakara adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Altındağ Belediye Başkanlığı A Blok Z kat İhale Toplantı salonu Anafartalar Cad. No:177 Samanpazarı/Anakara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
3500 ADET GIDA HARCAMA KUPONU MAL ALIM İŞİ | 3.500 | ADET |