• İhale No
    2011/113625
  • İhale Adı
    GIDA MADDELERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Eylül 2011 14:00
  • İdare
    İSTANBUL AVCILAR Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    16 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


GIDA MADDELERİ SATIN ALINACAKTIR
İst a nbul Av cıla r So sy a l Y a rdı mla ş ma Ve Da y a nış ma Va kf ı
Gıda Maddeleri alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/113625
1-İd arenin
a) Adresi : Cihangir Mahallesi Ormanlı Cad. 55 Avcılar İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2126950204 - 2125092030
c) Elektronik Posta Adresi : avcilarsydv@ttmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Avcılar İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıf Başkanlığı
Sosyal Market Depoları
c) Teslim tarihleri : Teslim tarihleri 01/10/2011 ile 31/10/2012 tarihleri arasında parti parti bir yıl içinde alınacaktır. İhtiyaçlar, bir gün önceden ilgili memur tarafından telefon ve faksla yükleniciye bildirilecek, istenilen malzeme ertesi gün Müessesemizin malzeme teslim yeri olan Sosyal Market Deposu önüne getirilmiş olacaktır. Bir ayda 3 kez faks
emrini yerine getirmeyen ve bir ayda 3 kez istenilen evsafta malzeme getirmeyip hakkında tutanak tutulan firmanın ihale sözleşmesi tek taraflı iptal edilecek ve yasal işlem yapılacaktır. (Yüklenici faks ve telefon numaralarını ilgili memura vermek zorundadır.) Teslim saatleri mesai saatleri içinde olacaktır. Kurum yetkilileri lüzum gördüğü zamanlarda isterse bu saatlere bağlı kalmaksızın malzeme isteyebilecektir. Teslim edilen gıda maddeleri kurumumuzun muayene heyeti tarafından Muayene edilir. Muayene heyeti evsafına uygun bulmadığı malzemeyi reddedip geri çevirmekle yetkilidir. Muayene heyetince evsafına uygun bulunmayıp geri çevrilen gıda maddeleri aynı gün içerisinde heyetin kabul edeceği evsafa uygun olarak kurumumuza teslim edilecektir. Müessese gerektiğinde İstanbul Belediyesi ve Sağlık Bakanlığı'na Hıfzısıhha Enstitülerinde gelen gıda maddelerinin tetkikini isteyebilir. Sarf edilecek mal Yüklenici tarafından getirilir. Bu tetkiklerin ücretleri ve ulaşım ücretleri yüklenici tarafından ödenir. Yüklenici bu bilimsel rapora uymak zorundadır. Müesseseye gelen gıda maddeleri son kullanma tarihine kadar tazeliğini ve özelliğini kaybetmeyecektir. Her ne şartta olsun son kullanma tarihine kadar bozulan, özelliğini kaybeden gıda maddelerinin ziyanını yüklenici öder. Müessesemize gelen malzemelerin tartımında Kurumumuz
kantarı esas alınacaktır. İlgili memur tarafından telefonla veya fax'la siparişi verilen malzeme Yüklenici firma tarafından olağanüstü
haller dışında (deprem, yangın, sel felaketi vs.) mutlaka temin edilerek getirilecektir. Firmaya tanınan süre içinde malzeme gelmediğinde Müessese istediği yerden malzemeyi temin edecek, bedelini ihaleyi üstlenen firma ödeyecek, ayrıca siparişe esas fatura bedelinin tamamını ceza olarak ödeyecektir. Malzemelerin Müessesemize nakli, yüklenip boşaltılması Yüklenici firmanın araçları ve personeli tarafından yapılacaktır. Teslim edilen malzemelerin kasa, torba, kutu, teneke vs. ambalajlarının geri iadesi satıcı kendisi takip ederek toplayacaktır. Bunların alınmasından, kaybolmasından, kırılmasından, yırtılmasından, eksilmesinden ilgili memurlarımız sorumlu tutulmayacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Avcılar İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıf Başkanlığı
Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 15.09.2011 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler 13 Eylül 2011 saat 16:00'a kadar birim fiyat cetvelinde bulunan yer alan tüm ürünlere ait bir birimden az olmamak üzere numune getirecekler ve numune kontrol komisyonuna teslim edeceklerdir. İstekliler söz konusu numunelere ait numune kontrol komisyonunca düzenlenecek numune alındı-kontrol belgesini alarak bu belgeyi ihale teklif zarflarında sunacaklardır. Kesinleşen ihale bildirimini takip eden 10 gün içinde numuneler isteklilere geri verilir. bu süre içinde alınmayan numunelerden idare sorumlu değildir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Her türlü gıda alımı İşi benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Avcılar İlçesi Sosyal
Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıf Başkanlığı Muhasebe Bürosu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Avcılar İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakıf Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Pilavlık Bulgur 1500,000 1 Paket(1 Kg.)
Köftelik Bulgur 500,000 1 Paket(1 Kg.)
Baldo Pirinç 6000,000 1 Paket(1 Kg.)
Yeşil Mercimek 500,000 1 Paket(1 Kg.)
Kırmızı Mercimek 1000,000 1 Paket(1 Kg.)
Barbunya 750,000 1 Paket(1 Kg.)
Nohut 750,000 1 Paket(1 Kg.)
Kuru Fasulye 1000,000 1 Paket(1 Kg.)
Makarnalar 6000,000 1 Paket (500gr.)
Tel Sehriye 500,000 1 Paket (500gr.)
Arpa Sehriye 500,000 1 Paket (500gr.)
İrmik 500,000 1 Paket (500gr.)
Un 1500,000 1 Paket(1 Kg.)
Toz Şeker 8000,000 1 Paket(2 Kg.)
Tuz 1000,000 1 paket (750gr.)
Domates Salçası 3000,000 1 kutu (1 Kg.)
Aycicek Yağı 4000,000 1 Kutu (5 Lt.)
Aycicek Yağı 2000,000 1 Kutu (2 Lt.)
Vanilya 250,000 1 paket (5'li)
Kabartma Tozu 250,000 1 paket (5'li)
Hazır Çorba 4000,000 1 paket
Bulyon(Tavuk) 750,000 1 paket (12'lu)
Bulyon(Dana) 750,000 1 paket (12'lu)
Puding 1000,000 1 Paket (150gr.)
Ketçap 1000,000 1 paket (500Gr.)
Mayonez 750,000 1 paket (500Gr.)
Tahin Helvası 1000,000 1 paket (500 gr.)
Bal 500,000 1 Paket (250 gr.)
Reçel 750,000 1 Paket (360 gr.)
Krem Çikolata 1500,000 1 Paket (450gr.)
Siyah Zeytin 2000,000 1 Paket(1 Kg.)
Çizik Yeşil Zeytin 1500,000 1 paket (500 gr.)
Salam 2000,000 1 Paket (500gr.)
Sosis 2000,000 1 Paket (350gr.)
Sucuk 2000,000 1 Halka(250gr)
Meyve Suyu 1500,000 1 paket (1 Lt.)
Beyaz Peynir 3000,000 1 kutu (1 Kg.)
Kaşar Peynir 4000,000 1 Paket (500gr.)
Süt 3000,000 1 kutu (1Lt.)
Bayram şekeri (bonbon) 1000,000 1 Paket(1 Kg.)
Madlen(kutu) 1000,000 1 Kutu(400 gr)
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
yeterli sayıda katılımın sağlanamaması ve yaklaşık maliyetin çok üzerinde teklif gelmesi nedeniyle
Bütün Tekliflerin Alıma Ayrılan Ödeneğin/ Yaklaşık Maliyetin Çok Üzerinde Olması Nedeniyle