• İhale No
    2010/531398
  • İhale Adı
    GIDA MADDELERİ
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Kasım 2010 10:00
  • İdare
    Yozgat Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Yozgat
  • İşin İli
    Yozgat
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GIDA MADDELERİ SATIN ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI MÜSTEŞARLIK Yozgat Devlet Hastanesi

GIDA MADDELERİ
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/531398
1-İdarenin
a) Adresi:TASKÖPRÜ MAHALLESI HASTANE CADDESI NO:1 66200 YOZGAT MERKEZ
b) Telefon ve faks numarası:354 217 66 33 - 354 217 66 37
c) Elektronik Posta Adresi:yozgatdevlethastanesi@hotmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):-

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri
:Yozgat Devlet Hastanesi Baştabipliği Ambarları
c) Teslim tarihleri:Sözleşmeyi müteakip, yüklenicinin kendisine veya tebligat için göstermiş olduğu adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren söz konusu Gıda Maddelerinden 1, 2, 3, 4. ve 6.kısmın 6. ve 20. kalemleri hastanemizin ihtiyaçları doğrultusunda peyder pey teslim edilecek; 5.kısım, 6.kısım (6. ve 20. kalemler hariç) 7. ve 8. kısımlar ise 3’er aylık periyotlarla 4 partide teslim edilecek olup ilk parti; 2011 Ocak ayının ilk 10 günü, ikinci parti; 2011 Nisan ayının ilk 10 günü, üçüncü parti; 2011 Temmuz ayının ilk 10 günü, dördüncü parti; 2011 Ekim ayının ilk 10 günü içerisinde teslim edilecektir. Ancak, hastanemiz ihtiyaç ve stok durumuna göre belirtilen tarihlerin dışında ihtiyaç duyulması halinde söz konusu gıda maddelerini isteyebilecek ve yüklenici, verilen yazılı siparişi müteakip istenilen gıda maddelerini 10 gün içerisinde teslim etmek zorundadır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Yozgat Devlet Hastanesi Ek Bina – 3 / İhale Salonu
b) Tarihi ve saati:26.11.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


1.KISIM (EKMEK) İÇİN :Tarım Müdürlüğünden alınacak EKMEK ÜRETİM İZİN BELGESİ olmalıdır.          2.KISIM  (TAVUK ETİ ÜRÜNLERİ)  ve  3.KISIM (KIRMIZI ET ÜRÜNLERİ) İÇİN: Kesim yapılan kombina ve tesislerin Tarım Bakanlığından almış oldukları ÇALIŞMA İZİN BELGESİ veya Belediye Veteriner İşleri Müdürlüğünden alınacak KESİM İZİN BELGESİ veya yapılan kesimin veteriner kontrolünde geçekleştirileceğine dair belge ile belgelenmelidir.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

150 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Yozgat Devlet Hastanesi Ek Bina – 3 / Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
160 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

DEFTERDARLIK SAĞLIK KURUMLARI 2 NOLU DÖNER SERMAYE SAYMANLIĞININ HALK BANKASI YOZGAT ŞUBESİNDEKİ TR83 0001 2009 7850 0079 0000 24 İBAN NOLU HESABINA yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Yozgat Devlet Hastanesi Ek Bina – 3 / Satın Alma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (ALTMIŞ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim