GIDA MADDESİ SATIN ALINACAKTIR
İs ke nder u n B elediy esi Ö ze l K a le m M üdürlüğ ü
Ramazan Yardimi Için Gida Maddesi Alimi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/76156
1-İda re nin
a) Adresi : Savaş Mah. M. Çakmak Caddesi No:19 K:3 İskenderun/hatay
b) Telefon ve faks numarası : 326 613 49 90 - 326 614 16 76
c) Elektronik Posta Adresi : bilgi@iskenderun.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İskenderun Belediyesi Yemekhanesi
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip idarenin işe başlama tebliğinden itibaren, ihaleye esas gıda maddeleri 20 takvim günü içerisinde İskenderun Belediyesi Yemekhanesine teslim edilecektir
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İskenderun Belediyesi Brifing Salonu-Savaş Mah. M.Çakmak Cad.
No:19 K:3 İskenderun/Hatay
b) Tarihi ve saati : 09.07.2012 - 09:30
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler, teklif ettikleri gıda maddeleri için teknik şartnamede belirtilen niteliklere ve standartlara uygunluğunun kontrol edilmesine yönelik olmak üzere, birer numunelerini bire bir olarak (istenilen paket ve gramajlarda) ihale sırasında teklifleri ile birlikte vereceklerdir. Numuneler kutuya konulacak, kutu üzerine
yüklenicinin adı ve kutu içerisindeki gıda maddelerinin listeleri okunabilir bir şekilde kağıda yazılarak, kağıt kutunun üzerine yapıştırılacaktır. Numuneler idare tarafından tutanakla teslim alınır. Teslim edilen numuneler, ihale sürecinin tamamlanmasına müteakip ilgililere tutanak ile geri iade edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 40 TRY (Türk Lirası) karşılığı İskenderun Belediyesi Özel Kalem Müdürlüğü Kalemi-Savaş Mah. M.Çakmak Cad. No:19 K:3 İskenderun/Hatay adresinden satın alınabilir. İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi için 50 TRY (Türk Lirası), yurtdışı için 110 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini
Halk Bankası İskenderun Şubesi İskenderun Belediyesi TR560001200922300007000026 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İskenderun Belediyesi Özel Kalem Müdürlüğü Kalemi-Savaş Mah. M.Çakmak Cad. No:19 K:3 İskenderun/Hatay adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
SIVI AYÇİÇEK YAĞI ( 5 Lt.’lik Teneke) | 8.000,000 | Adet |
MAKARNA (500 Gr.lık Paket) | 48.000,000 | Adet |
PİLAVLIK BULGUR (1 Kg.lık Paket) | 24.000,000 | Adet |
ÇAY (1 Kg.lık Paket) | 8.000,000 | Adet |
TOZ ŞEKER (5 Kg.lık Paket) | 8.000,000 | Adet |
KURU FASULYE(1 Kg.lık Paket) | 24.000,000 | Adet |
UN (5 Kg.lık Paket) | 8.000,000 | Adet |
KIRMIZI MERCİMEK (3 Kg.lık Paket) | 8.000,000 | Adet |