• İhale No
    2014/73303
  • İhale Adı
    GIDA MADDESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Ağustos 2014 14:00
  • İdare
    GAZİEMİR İZMİR HAVA TEKNİK OKULLAR KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    İzmir
  • İşin İli
    İzmir
  • Yayın Tarihi
    22 Temmuz 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

GIDA MADDESİ SATIN ALINACAKTIR

HAVA TEKNİK OKULLAR KOMUTANLIĞI

Kışlık Sebze ve Meyve alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/73303
1-İdarenin
a) Adresi : Hava Teknik Okullar Komutanlığı 35415 GAZİEMİR/İZMİR
b) Telefon ve faks numarası : 232 2511600 - 232 2513589
c) Elektronik Posta Adresi : hsag@hvkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 2 Kısım Kışlık Sebze ve Meyve
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Hava Teknik Okullar Komutanlığı Genel Malzeme Komutanlığı Yiyecek Deposu
c) Teslim tarihi : 1.kısım malzemelerin İşe başlama ve bitiş tarihleri AYVA: 01 Kasım 2014 - 28 Şubat 2015 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. ELMA: 01 Kasım 2014 - 31 Mayıs 2015 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. KİVİ: 01 Kasım 2014 - 30 Nisan 2015 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. MANDALİNA: 01 Kasım 2014 - 15 Şubat 2015 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. PORTAKAL: 01 Kasım 2014 - 30 Nisan 2015 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. 2.kısım malzemelerin İşe başlama ve bitiş tarihleri KESTANE KABAĞI: 01 Kasım 2014 - 31 Mayıs 2015 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. HAVUÇ: 01 Kasım 2014 - 31 Mayıs 2015 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. ISPANAK: 01 Kasım 2014 - 31 Mayıs 2015 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. KARNABAHAR: 01 Kasım 2014 - 31 Mayıs 2015 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. LAHANA KIRMIZI: 01 Kasım 2014 - 31 Mayıs 2015 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. LAHANA BEYAZ: 01 Kasım 2014 – 30 Nisan 2015 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. PIRASA: 01 Kasım 2014 – 30 Nisan 2015 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. TURP KIRMIZI: 01 Kasım 2014 – 31 Mayıs 2015 tarihleri arasında günlük ihtiyaçlar nispetinde teslim edilecektir. 10.3.2 Taahhüt konusu mallar sözleşmenin akdini müteakip ve Sözleşmenin 10.3.1. md.sinde belirtilen tarihlerde Hv.Tek.Okl.K.lığına günlük ihtiyaçlar nispetinde, önceden yapılacak tebligatlara göre teslim edilecektir. 10.3.3. Yüklenici, sözleşmenin akdini müteakip 2 (iki) gün içinde Hv.Tek.Okl.K.lığı Gn.Mlz.K.lığı ile irtibat kurarak yapacağı ilk teslimatla ilgili tebligatı almak zorundadır. Müteakip aylardaki teslim edilecek mallar için düzenlenecek 15 veya 30 günlük teslim süre ve miktarları gösterir tebligat çizelgeleri en geç 10 gün öncesinden saymanlık tarafından yüklenicinin şahsına veya kanuni vekiline bizzat imzalatılmak suretiyle, belge geçer(faks) ile veya tebligat adresine postayla iadeli taahhütlü olarak gönderilmek suretiyle tebliğ edilecektir. 10.3.4. Ancak birlik ve kurum mevcutlarının yapılan tebligatlardan sonra değişme ihtimali de göz önünde tutularak; yüklenici yapacağı teslimattan 1 (bir) gün önce ilgili saymanlıkla irtibat kurarak teslim edeceği miktarlarda bir değişiklik olup olmadığını öğrenecektir. Bu zorunluluğa uymadığı takdirde yüklenicinin tebligatı aldığı varsayılarak eksik getirme durumunda bu hale ait ceza uygulanacaktır. Fazla getirilen malı alıp almamakta idare serbest ve yetkilidir. Bu nedenle teslim yerinde tebligat defteri tutulacak, yüklenici veya kanuni vekili defteri imzalayacaklardır. 10.3.5. Yüklenici kendisine tebliğ edilen tebligat listesinde veya değişiklik varsa saymanlık tarafından kendisine bildirilen miktardaki malları belirtilen günlerde en geç saat 10:00 (On) ye kadar alıcının belirteceği depo veya kilerlere teslim edecektir. İdare ihtiyaca göre tekrar tebligat yapmak şartı ile gün ve miktarlarda değişiklik yapabilir. 10.3.6. Alıcı ihtiyaç duyması halinde yapılacak tebligatta belirtilmek suretiyle 7 (yedi) günlüğe kadar ihtiyacını defaten alabilecektir. 10.3.7. Sözleşmede belirtilen teslim edilecek mal miktarlarının taahhüt süresinden önce bitmesi veya sözleşmede belirtilen taahhüt süresinin sona ermesi halinde, teslimat durdurulacak fazla alım yapılmayacaktır. Taahhüt edilen miktardan fazla veya taahhüt edilen sürenin dışında mal teslim edilmesi halinde yüklenici herhangi bir hak talep etmeyecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Hv.Eğt.K.lığı İhale Kom.Bşk.lığı Güzelyalı/İZMİR
b) Tarihi ve saati : 14.08.2014 - 14:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hv.Eğt.K.lığı İhale Kom.Bşk.lığı Güzelyalı/İZMİR adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hv.Eğt.K.lığı İhale Kom.Bşk.lığı Güzelyalı/İZMİR adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AYVA 3.000 KG.
ELMA 20.000 KG.
KİVİ 3.500 KG.
MANDALİNA 10.000 KG.
PORTAKAL 19.000 KG.
KESTANE KABAĞI 8.500 KG.
HAVUÇ 19.000 KG.
ISPANAK 13.500 KG.
KARNABAHAR 7.500 KG.
LAHANA KIRMIZI 3.500 KG.
LAHANA BEYAZ 2.200 KG.
PIRASA 5.000 KG.
TURP 4.000 KG.