• İhale No
    2012/149777
  • İhale Adı
    GIDA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    08 Kasım 2012 10:00
  • İdare
    ATAŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    17 Ekim 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


GIDA SATIN ALINACAKTIR
At a şehir B elediy esi De st e k H iz met leri M üdürlüğ ü
Aşevinin 2013 Yılı İçin İlçemiz Sınırları İçerisinde İkamet Eden ihtiyaç Sahibi Ailelere ve Cenaze Evlerine Dağıtılmak Üzere Yaş Sebze ve Meyve Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/149777
1-İda re nin
a) Adresi : Küçükbakkalköy M. Kayışdağı Cd.No143/A İçerenköy
Ataşehir/Istanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2165705000 - 2165777713
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@atasehir.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Ataşşehir Belediye Başkanlığı-Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğüne bağlı olarak hizmet veren Aşevi
c) Teslim tarihleri : Sözleşme imzalandıktan sonra 02/01/2013'den tarihinden
31/12/2013 tarihinde kadar peyder pey mal alımı yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Küçükbakkalköy Mah. Kayışdağı Cad. No:143/A Ataşehir/İstanbul
b) Tarihi ve saati : 08.11.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya Özel sektörde yapılmış olan her türlü yaş sebze ve meyve alımı satımı işleri benzer iş olarak
kabul edilir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup Kamu İhale Kurumu tarafından belirlenen esaslar çerçevesinde yerli malı olarak kabul edilen mal kalemini - kalemlerini teklif eden istekliler lehine % 10 oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Ataşehir Belediye
Başkanlığı-Destek Hizmetleri Müdürlüğü-Satınalma Bürosu adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Ataşehir Belediye Başkanlığı-Destek Hizmetleri Müdürlüğü-İhale
Bürosu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Domates 3.000 Kg
Kırmızı Lahana 750 Kg
Kıvırcık 500 Adet
Salatalık 2.000 Kg
Taze Soğan 100 Kg
Armut 3.000 Kg
Çarliston Biber 200 Kg
Çilek 1.000 Kg
Dereotu 200 Adet
Dolmalık Biber 2.000 Kg
Dondurulmuş Bezelye 3.000 Kg
Dondurulmuş Brokoli 500 Kg
Dondurulmuş Ispanak 4.000 Kg
Dondurulmuş Karnabahar 2.000 Kg
Elma 3.000 Kg
Erik 1.500 Kg
Göbek 4.500 Adet
Havuç 3.000 Kg
Kabak 3.000 Kg
Karpuz 3.000 Kg
Kavun 2.000 Kg
Kereviz 2.000 Kg
Kiraz 1.000 Kg
Kırmızı Biber(kapya) 500 Kg
Kuru Soğan 5.000 Kg
Limon 150 Kg
Mandalina 2.000 Kg
Maydonoz 250 Kg
Patates 15.000 Kg
Patlıcan 5.000 Kg
Portakal 2.000 Kg
Sarımsak 140 Kg
Sivri Biber 500 Kg
Sivri Biber (Tatlı) 400 Kg
Reyhan 500 Adet
Taze Fasülye (Dondurulmuş) 5.000 Kg
Lolorosso(Akdeniz Yeşilliği) 500 Adet
Nane (Taze) 200 Adet
Fesleğen 500 Adet
Kuru Biberiye 200 Paket
19 Ekim 2012

 GIDA SATIN ALINACAKTIR

ATAŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ


GIDA SATIN ALINACAKTIR ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.

İhale Kayıt Numarası : 2012/149777
1- İdarenin
a) Adresi : Küçükbakkalköy M. Kayışdağı Cd.No143/A İçerenköy ATAŞEHİR/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2165705000 - 2165777713
c) Elektronik posta adresi : satinalma@atasehir.bel.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzeltmeye Konu İlanın Yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 17.10.2012 - 2209
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Yeni Gün Gazetesi - 18.10.2012
3- Düzeltilen [madde/maddeler ] şunlardır

İlanda yer alan İhalenin İsmi; “Aşevinin 2013 Yılı İçin İlçemiz Sınırları İçerisinde İkamet Eden İhtiyaç Sahibi Ailelere ve Cenaze Evlerine Dağıtılacak Yemekte Kullanılmak Üzere Yaş Sebze ve Meyve  Alımı” şeklinde düzeltilmiştir.

30 Ekim 2012





GIDA SATIN ALINACAKTIR
Ataşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü


Gida Satin Alinacaktir ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/149777
1- İda re nin

a) Adresi : Küçükbakkalköy M. Kayışdağı Cd.No143/A İçerenköy Ataşehir/Istanbul
b) Telefon ve faks numarası : 2165705000 - 2165777713 c) Elektronik posta adresi : satinalma@atasehir.bel.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 17.10.2012 - 2209
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Yeni Gün Gazetesi - 18.10.2012
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
İlanda yer alan İhalenin İsmi; “Aşevinin 2013 Yılı İçin İlçemiz Sınırları İçerisinde İkamet Eden İhtiyaç Sahibi




Ailelere ve Cenaze Evlerine Dağıtılacak Yemekte Kullanılmak Üzere Yaş Sebze ve Meyve Alımı” şeklinde düzeltilmiştir.