• İhale No
    2012/173415
  • İhale Adı
    GIDA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    18 Aralık 2012 10:00
  • İdare
    PAMUKKALE ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Denizli
  • İşin İli
    Denizli
  • Yayın Tarihi
    23 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

GIDA SATIN ALINACAKTIR
Pamukkale Üniversitesi İdari Ve Mali İşler Daire Başkanlığı
38 Kalem Kuru Gıda alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/173415
1-İdarenin
Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü İdari Ve Mali İşler Daire
a) Adresi : Başkanlığı Kınıklı Kampüsü Denizli Merkez Denizli Denizli
Merkez/Denizli
b) Telefon ve faks numarası : 2582962101 - 2582962330
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@pau.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü Merkez Yemekhanesi Kınıklı
Kampüsü / Denizli
c) Teslim tarihi : Malın/İşin teslim süresi 240 takvim günüdür. Yüklenici ihale konusu malları, işe başlama tarihinden (21.01.2013) itibaren 17.09.2013 tarihine kadar (240 gün) idarece istenilen zaman ve istenilen
miktarda teslim edilecektir. İdare ihtiyacı olan malları istekliye
sipariş yazısıyla bildirir ve istekli sipariş edilen malları en geç 3 (üç) gün içinde teslim etmekle yükümlüdür. Sözleşme sonunda ihale konusu mallardan, idarece alımı yapılmayan kısımlar hakkında
herhangi bir hak talep edilmeyecektir. Mal teslimi, mesai günlerinde ve mesai saatleri içinde idarenin bildireceği ihtiyaç miktarı kadar partiler halinde yapılacaktır. Yüklenici, işlere gereken özen ve ihtimamı göstermeyi, sözleşme konusu malı/işi, sözleşme ve ihale dokümanlarına göre belirlenen süre, miktar ve bedel dahilinde gerçekleştirmeyi ve oluşabilecek kusurları sözleşme hükümlerine uygun olarak gidermeyi kabul ve taahhüt eder. Yüklenici, üstlenmiş olduğu iş ve bu işe ilişkin programa uygun olarak, malın süresinde teslim ve montajı için gerekli her türlü makine, araç ve yardımcı tesisleri hazırlamak, her türlü malzemeyi ve personeli sağlamak zorundadır. İdarenin uyarı ve talimatlarına uymayarak, burada belirtilen yükümlülüklerin ihlal edilmesi halinde yüklenici, idarenin ve üçüncü şahısların tüm zararlarını karşılamak zorundadır. Yüklenici, iş için gerekli tüm mal ve diğer kullanılması gerekli montaj malzeme ve ekipmanlarının ambalajlanmalarından, yüklenmelerinden, taşınmalarından, teslim alınmalarından, boşaltılmalarından, depolanmalarından ve korunmalarından sorumlu olacaktır. Malzemelerin taşınması sırasında meydana gelebilecek hasarların sonuçlarından yüklenici sorumlu olacaktır.
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer : Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü/İdari ve Mali İşler Daire
Başkanlığı Kınıklı Kampüsü Denizli
b) Tarihi ve saati : 18.12.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu
izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İstekliler teklif ettikleri ürünlerden; karışık turşu, salatalık turşu, domates salçası, doldurulmuş bamya, dondurulmuş bezelye, dondurulmuş taze fasulye, dondurulmuş brokoli için gıda sicil sertifikası veya gıda üretim sertifikası yada gıda üretim izni belgelerinden herhangi birini teklif ekinde sunacaklardır. Ayrıca istekliler; karışık turşu, salatalık turşu, domates salçası, doldurulmuş bamya, dondurulmuş bezelye, dondurulmuş taze
fasulye, dondurulmuş brokoli için gıda ile temasta bulunan materyal sicil sertifikasını teklif ekinde sunacaklardır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen
bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren
belgeler,
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İstekliler teklif ettikleri ürünlere ait numuneleri ihalede sunmak zorundadır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Hertürlü gıda maddesi üretimi veya satışı işi benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Pamukkale Üniversitesi
Rektörlüğü/İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı Kınıklı Kampüsü Denizli adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 55 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini halkbankası denizli şb. Iban no: TR44 0001 2009
3520 0006 0000 12 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Pamukkale Üniversitesi Rektörlüğü/İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
Kınıklı Kampüsü Denizli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BARBUNYA 750 Kg.
NOHUT 2.000 Kg.
İRMİK 750 Kg.
BUĞDAĞ UNU 5.000 Kg.
SARI MERCİMEK 2.500 Kg.
KURU FASULYE 1.750 Kg.
YEMEKLİK TUZ 2.500 Kg.
SOFRALIK TUZ 500 Kg.
MAKARNA 2.500 Kg.
SPAGETTİ 2.000 Kg.
TEL ŞEHRİYE 750 Kg.
ARPA ŞEHRİYE 2.500 Kg.
ERİŞTE 2.500 Kg.
BUĞDAY NİŞASTA 50 Kg.
PİRİNÇ 9.000 Kg.
BULGUR 3.000 Kg.
TOZ ŞEKER 600 Kg.
TAHİN HELVASI ( 40 Gr.lık ) 50.000 Adet
KARIŞIK TURŞU 5.000 Kg.
SALATALIK TURŞUSU (no-3) 2.500 Kg.
DOMATES SALÇASI 6.000 Kg.
YUMURTA 10.000 Adet
SİYAH ZEYTİN ( 10 Kg.lık Teneke) 5 Adet
DONDURULMUŞ BEZELYE 3.000 Kg.
DONDURULMUŞ BAMYA 1.250 Kg.
DONDURULMUŞ TAZE FASULYE 3.000 Kg.
DONDURULMUŞ BROKOLİ 1.000 Kg.
KİMYON 50 Kg.
KEKİK 25 Kg.
KURU NANE 50 Kg.
KIRMIZI PUL BİBER 500 Kg.
KIRMIZI TOZ BİBER 125 Kg.
YEMEK SODASI 30 Kg.
LİMON TUZU 500 Kg.
MISIR UNU 250 Kg.
AYÇİÇEK YAĞI ( 18 Lt.lik Teneke) 700 Adet
ZEYTİNYAĞI ( 18 Lt.lik Teneke ) 60 Adet
SİRKE 100 Lt.