• İhale No
    2012/181073
  • İhale Adı
    GIDA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    02 Ocak 2013 14:00
  • İdare
    AHİ EVRAN ÜNİVERSİTESİ Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Kırşehir
  • İşin İli
    Kırşehir
  • Yayın Tarihi
    04 Aralık 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

GIDA SATIN ALINACAKTIR
Ahi Ev ra n Üniv er s it esi Sa ğ lı k - K ültür Ve S po r Da ire B aş ka nlığ ı
30 Kalem Muhtelif Gıda Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/181073
1-İda re nin
a) Adresi : Terme caddesi Ahi Evran Üniversitesi Merkez Yerleşkesi Rektörlük
Eski Binası Zemin Kat Merkez/Kırşehir
b) Telefon ve faks numarası : 3862804375 - 3862804374
c) Elektronik Posta Adresi : sks@ahievran.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
(Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Terme Caddesi Ahi Evran Üniversitesi Merkez Yerleşkesinde Sağlık-Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Yemekhane deposu ve Ahi Evran Üniversitesi Bağbaşı Yerleşkesinde Bulunan Yemekhane Depoları Merkez/Kırşehir
c) Teslim tarihleri : 1- Ürünler sözleşme tarihinden itiberen idare tarafından peyder pey verilecek siparişler doğrultusunda teslim edilecektir. 2- Yüklenici sözleşme konusu Gıda malzemelerinin İdari ve Teknik şartnamede ve sözleşmede belirtilen hususlar çerçevesinde verilen siparişleri muayene komisyonunca kabulünden sonra teslim edilecektir. 3- Yüklenici sözleşme konusu olan gıda malzemelerini kendi aracı ve kendi personeliyle deponun içine kadar teslim edecektir.
3- İha lenin
Terme Cad.Ahi Evran Üniversitesi Merkez Yerleşkesi Rektörlük
a) Yapılacağı yer : Eski Binası Zemin kat Sağlık-Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Toplantı Salonu Merkez/Kırşehir
b) Tarihi ve saati : 02.01.2013 - 14:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
İhale sonrası ihaleye iştirak eden firmalar her bir ürün numunesini idareye teslim edecektir. Numunelerin hepsi orijinal ambalajında teslim edilecek, ambalaj üzerinde mutlaka; ürünün adı, çeşidi (varsa), üretici firmanın ticari unvanı veya tescilli markası, brüt ve net ağırlığı, üretim ve imal tarihi yazılı olacak; tüm ürünler işin süresi kapsamında tespit edilip, kabul edilen ve tutanağa bağlanan numunelere ait özelliklerin hepsini aynen sağlayacaktır. Her bir ürün numunesinin yapılacak muayenesi sonucunda yeterli kriterleri taşımadığı tespit edilen firmaların teklifleri komisyonumuzca değerlendirme dışı bırakılacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Terme Cad.Ahi Evran Üniversitesi Merkez Yerleşkesi Rektörlük Eski Binası Zemin kat Sağlık-Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Merkez/Kırşehir adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Terme Cad.Ahi Evran Üniversitesi Merkez Yerleşkesi Rektörlük Eski
Binası Zemin kat Sağlık-Kültür ve Spor Daire Başkanlığı Merkez/Kırşehir adresine elden teslim edilebileceği
gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ayçiçek Yağ (18 Litrelik Teneke) 350 Teneke
Bitkisel Frita Yağ (18 Litrelik Teneke) 150 Teneke
Un (50 Kg'lık Ambalajlarda) 30 Adet
Kırmızı Mercimek 2.000 Kg
Pilavlık Baldo Pirinç 6.000 Kg
Bulgur 3.500 Kg
Nohut 750 Kg
Arpa Şehriye 500 Kg
Makarna 2.000 Kg
Bezelye Konserve (4,5 Kg'lık Teneke) 200 Teneke
Domates Salçası (4,5 Kg'lık Teneke) 300 Teneke
Yumurta (30'luk Koli) 200 Adet
Kuru Kayısı 350 Kg
Tam Yağlı Beyaz Peynir 150 Kg
Pul Biber 200 Kg
Kuru Üzüm 400 Kg
Kuru Fasulye 750 Kg
Toz Şeker 750 Kg
Yemeklik İyotlu Kristal Tuz 1.000 Kg
Tam Yağlı Pastörize Kapalı Süt 2.000 Litre
Paket Ayran Tam Yağlı (200 ml ) 25.000 Adet
Tam Yağlı Taze Kaşar Peyniri 75 Kg
Nişasta 100 Kg
Tel Şehriye 150 Kg
Tereyağ 120 Kg
Margarin 500 Kg
Yarma Buğday 300 Kg
Tahin Helvası (60 Gr Kapalı Pakette) 12.000 Adet
Pet Bardak Su (200 ml, 60'lık Paket) 5.000 Koli
Ekmek (50 gr lık Rol Kapalı Ambalajlı) 300.000 Adet