• İhale No
    2013/8845
  • İhale Adı
    GIDA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Şubat 2013 10:00
  • İdare
    OSMANİYE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Osmaniye
  • İşin İli
    Osmaniye
  • Yayın Tarihi
    29 Ocak 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

GIDA SATIN ALINACAKTIR
O SM ANİYE K AM U H ASTANE B İR Lİ Ğİ
2013 Yılı 66 Kalem Yiyecek Alımı (Toplu Alım) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2013/8845
1-İda re nin
a) Adresi : D 400 Karayolu Üzeri Akyar Köyü Civarı Osmaniye
Merkez/Osmaniye
b) Telefon ve faks numarası : 3288260130 - 3288260105
c) Elektronik Posta Adresi : osmaniyekhbmail@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Osmaniye Devlet hastanesi Anbarı Kadirli Devlet hastanesi Anbarı
c) Teslim tarihi : Osmaniye Devlet Hastanesi Ve Kadirli Devlet Hastanesi istemleri kurumların siparişine göre teslim edilecek ve her teslimden sonra fatura edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Osmaniye İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma
Salonu
b) Tarihi ve saati : 20.02.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 40 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Teklif edilen kalemlerin numuneleri getirilecektir. Numunesi olmayan kalemlere ait teklifler, değerlendirme dışı bırakılacaktır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu Ve Özel Sektörde Yapılan Hertürlü Kuru Gıda Alımı İşi
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Osmaniye İli Kamu
Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma Salonu adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 120 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Osmaniye ŞB TR500001200916800005000075 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale
dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Osmaniye İli Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Satın Alma
Salonu adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KAKAO 20 KG
PİKNİK BAL 15.000 ADET
BEYAZ PEYNİR 1.500 KG
KONSERVE BEZELYE 1.500 KG
DOMATES SALÇASI 6.000 KG
BİBER SALÇASI 500 KG
BİSKÜVİ 100 KG
DÖĞME 200 KG
BULGUR 1.500 KG
CEVİZ İÇİ 300 KG
KARABİBER 40 KG
KİMYON 20 KG
ÇAM FISTIĞI 40 ADET
HİNDİSTAN CEVİZİ 15 KG
KEKİK 15 KG
KURU NANE 15 KG
ÇAY 150 KG
TUZSUZ ZEYTİN 150 KG
FINDIK EZMESİ 95.000 ADET
LOR PEYNİR 150 KG
KAŞAR PEYNİR 500 KG
FINDIK İÇİ 30 KG
İRMİK 300 KG
YEMEKLİK TUZ 500 KG
KIRMIZI PUL BİBER 100 KG
KONSERVE FASULYE 1.000 KG
KONSERVE BAMYA 2.000 KG
KONSERVE TÜRLÜ 3.750 KG
KURU FASULYE 300 KG
KURU BARBUNYA 300 KG
KURU KAYISI 300 KG
MAKARNA 1.300 KG
MARGARİN 200 KG
MEYVE SUYU 2.400 ADET
YUFKA 6.700 KG
NOHUT 400 KG
YEMEKLİK TEREYAĞ 100 KG
PİRİNÇ 2.500 KG
PİKNİK REÇEL 95.000 ADET
TARÇIN 10 KG
KURU ÜZÜM 600 KG
KUŞ ÜZÜMÜ 10 KG
TEL ŞEHRİYE 200 KG
ARPA ŞEHRİYE 300 KG
PİKNİK (KAHVALTILIK) TEREYAĞ 75.000 ADET
TOZ ŞEKER 10.500 KG
KARIŞIK TURŞU 500 KG
YUMURTA 75.000 ADET
KIRMIZI MERCİMEK 1.500 KG
ZEYTİN YAĞI 300 KG
NİŞASTA 100 KG
UN 1.300 KG
MANTI 200 KG
ŞEKERPARE 700 KG
KEMALPAŞA 100 KG
TEL KADAYIF 250 KG
ERİTME PEYNİR 20.000 AD
LİMON TUZU 20 KG
NAR EKŞİSİ 50 KG
SİRKE 100 KG
KONSERVE MISIR 100 KG
KONSERVE MANTAR 200 KG
SİYAH ZEYTİN 3.500 KG
YEŞİL MERCİMEK 300 KG
PUDİNG 100 KG
TOZ TATLANDIRICI 10 KG