GIDA SATIN ALINACAKTIR
M illi Sa v un ma B a ka nlığ ı Ge nel K ur ma y B a şka nlığ ı B a ğ lıla rı Ve M üst eşa rlık İç Güv e nli k Eğ it i m Ve
Ta t bi ka t M rk. k. lığ ı
2 Kısımlı Sebze Alımı(Patates-Kuru Soğan) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/95994
1-İda re nin
a) Adresi : Iç Güvenlık Egıtım Ve Tatbıkat Merkezı Komutanlıgı Egırdır Yolu
Üzerı 32000 Isparta Merkez Isparta
b) Telefon ve faks numarası : 2462324612 - 2462324612
c) Elektronik Posta Adresi : igetam_ihkom@mynet.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İç. Güv. Eğt. ve Tatb. Mrk. K.lığı Tük.Mlz. 409 Mal Saymanlığı Depoları
c) Teslim tarihleri : 48.1.1. Sözleşmenin İmzalanmasını (Sayıştay Tesciline Tabi İşlerde
İse Bu Tescilin Yapılmasını) Müteakip İdare Tarafından Yüklenicinin Kendisine Veya Tebligat İçin Gösterdiği Adrese Yapılacak İşe Başlama Talimatının Tebliğinden İtibaren İdari Şartnamenin 48.1.2.'Nci Maddesinde Belirtilen Tarihlere Uygun Olarak Mal Teslim Edilecek/ İşe Başlanacaktır. İşe Başlama Talimatının Tebliği Öncelikle Sözleşmenin İmzalanması Sırasında Yazılı Olarak İhale Komisyon Başkanlığınca Yapılacak Ve Sözleşme Dosyası İle Birlikte Dağıtılacaktır. Bu Mümkün Olmadığı Takdirde; Sözleşmenin 2.4'üncü Maddesinde Belirtilen Tebligat Hükümlerinden En Az Bir Tane İle Bildirim Yapılacaktır. 48.1.2. İşin Süresi Patates Kışlık İçin 259 (İkiyüzellidokuz), Kuru Soğan İçin 243 (İkiyüzkırküç) Takvim Günüdür. İşe Her Kısım İçin 15
Eylül 2011tarihinde Başlanacak (Ancak Sözleşmenin Herhangi Bir Sebeple Gecikmesi Halinde, Sözleşmenin İmzalanmasını Müteakip Yüklenicinin Kendisine Veya Tebligat İçin Gösterdiği Adrese Yapılacak İşe Başlama Talimatının Tebliğinden İtibaren İşe Başlanacaktır.) Ve Bu Teslimat Patates İçin 31 Mayıs 2012, Kuru Soğan İçin 15 Mayıs 2012 Tarihine Kadar Devam Edecektir. Belirtilen Son Teslim Tarihlerinden Sonra Mal Teslim Alınmayacaktır. Ayrıca İdari Şartnamenin 48.2.1. Maddesine İstinaden Hangi Günlerde Mal Teslim Edileceği Aylık Tebligat Çizelgeleri İle İlgili Mal Saymanlığınca Bildirilecektir
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İç. Güv. Eğt. ve Tatb. Mrk. K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı /
Isparta (Eski Garnizon Binası Aksu Cad. Nu.25)
b) Tarihi ve saati : 03.08.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 16 TRY (Türk Lirası) karşılığı İç. Güv. Eğt. ve Tatb. Mrk. K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı / Isparta (Eski Garnizon Binası Aksu Cad. Nu.25) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İç. Güv. Eğt. ve Tatb. Mrk. K.lığı İhale Komisyon Başkanlığı / Isparta
(Eski Garnizon Binası Aksu Cad. Nu.25) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
PATATES | 200000,000 | KG |
KURU SOĞAN | 80000,000 | KG |