GIDA SATIN ALINACAKTIR25 İNCİ HD.TUG.K.LIĞI MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK11 KALEM GIDA MALZEMESİ ALIMI
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.
İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2013/95025 |
1-İdarenin |
a) Adresi | : | Sanayi Sitesi Karsisi Kars Yolu Üzeri 1 ARDAHAN MERKEZ/ARDAHAN |
b) Telefon ve faks numarası | : | 4782114838 - 4782114601 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | Yoktur |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
| : | İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri
| : | Taşınır Tüketim 329 Mal Saymanlığı-ARDAHAN |
c) Teslim tarihi | : | Malın teslim tarihi veya tarihleri (teslim programı)
a. Yüklenici, İhale konusu malı, teslim süresi içerisinde 25’inci Hudut Tugay Komutanlığı Taşınır Tüketim 329. Mal Saymanlığı (ARDAHAN) depolarına numune payları ile birlikte, defaten teslim edilecektir.
b. İşin süresi 20 (yirmi) takvim günüdür.
10.3.2.Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları:
a. İhale konusu Mallar; teslim süresi içinde defaten 25’inci Hudut Tugay Komutanlığı Tüketim Malzemeleri 329. Mal Saymanlığı deposuna araçlarla getirilerek bizzat yüklenici veya kanuni vekili tarafından teslim edilecektir.
b. Yüklenici sözleşme imzaladığı bütün kısımları aynı anda getirerek malları teslim edecektir.
c. Taahhüt edilen malın son teslim gününün resmi/idari tatile gelmesi durumunda ise bir sonraki ilk mesai günü mal teslim alınabilecektir. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Resmi/idari tatil gününe rastlayan teslimatlar, resmi/idari tatil gününü takip eden ilk günde yapılmaz ise cezalı süre normal teslim süresi bitiminden sonraki günden itibaren başlatılır. Teslimatlar ihtiyaç çizelgesinde belirtilen miktarlar iş günü ve iş saatleri içerisinde teslim edilir.
ç. Teslim edilen mallar, kesin kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (reddedilme hali dışında) yükleniciye geri verilmeyecektir.
d. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre; yüklenicinin malı ihale dokümanına uygun şekilde ilgili birliğe teslim ettiği tarihi takip eden günden başlayarak, muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine (Dahil) kadar devam eden süredir.
e. Teslim süresi içerisinde getirilen malın muayeneleri uygun çıkmazsa bu süre içinde yüklenici malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. Teslim süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece bir defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır.
f. Yüklenici, sözleşmeye uygun olarak taahhüdünü süresinde yerine getirmediği takdirde; idarece ihtarlı sürede sadece 1 (bir) defa mal getirme hakkına sahiptir.
g. Yüklenici, idarenin deposundaki uygun çıkmayan mallarının tamamını, muayene sonucunun kendisine tebliğini müteakip 10 (on) gün içerisinde bulunduğu yerden kaldırmak zorundadır. Yüklenici, ret olan malını bu süre içerisinde kaldırmadığı takdirde geçecek her gün için malın parasal tutarının %0,5 (Binde beş) nispetinde para cezası verecektir. Ancak cezalı müddet hiçbir şekilde 10 (on) günü geçemez. Geçtiği taktirde teslim yerindeki Muhakemat Müdürlüğü vasıtası ile gerekli yasal işlemler başlatılacaktır.
ğ. Geçen süre içerisinde malın miktarının eksilmesi veya evsafını kaybetmesinden ya da evsafını kaybetmesi sonucu muhafazasına imkan kalmadığının fiziki muayeneyi yapan Muayene ve Kabul Komisyonunca belgelenmesi kaydıyla imha edilmesinden dolayı alıcı birlik ve kurum sorumlu olmayacaktır. Bu süreç içerisinde oluşacak ardiye, depolama tahlil ve imha işlemleri ücretleri yürürlükteki yasal mevzuatlar çerçevesinde tahsil edilir. Yüklenici süresi içerisinde geri almadığı mallara ilişkin olarak idareden herhangi bir hak talebinde bulunamaz.
h. Yüklenici birden fazla kısım için sözleşme imzalamışsa; kat’i kabulü yapılanların bedeli ödenir. Kısımlardan herhangi birinin ifa edilmemesi nedeniyle sözleşme fesih aşamasına gelirse diğer kısımların durumu dikkate alınmadan 4735 Sayılı KİSK’nun 22’nci maddesine göre fesih işlemi gerçekleştirilir.
ı. Sözleşme feshini gerektiren durumun gerçekleştiği anda idareye daha önceden teslim edilmiş ancak, muayene işlemleri devam eden kısım varsa bunlara ait her türlü muayene (Fiziksel, duyusal, kimyasal, mikrobiyolojik vb.) işlemleri itiraz muayeneleri de dahil yaptırılır. Sonuçların uygun çıkması halinde kat’i kabulü yapılarak bedeli ödenir. Sonuçların uygun çıkmaması halinde ret olan mal/mallar kaldırtılır ve diğer kısımlar için teslim süresi olsa da yeni mal teslim alınmaz.
|
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | 25’inci Hudut Tugay Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı-ARDAHAN |
b) Tarihi ve saati | : | 09.09.2013 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
Kekik, P. Tereyağı, P. Reçel, P. Tahin Pekmez Karışımı, P.Tahin Helvası, Çikolata, Ceviziçi, Kuru Kayısı için; “Gıda Üretim Sertifikası” veya “Gıda Üretim İzni Belgesi” veya İşletme Kayıt Belgesini muayene aşamasında, Muayene Kabul Komisyon Başkanlığına verilecektir. Bu sertifikada, ihale konusu ürünün adı aranacaktır. İhale konusu ürünün yazılı olmadığı sertifikalar geçersiz kabul edilecektir.
Kekik, P. Tereyağı, P. Reçel, P. Tahin Pekmez Karışımı, P.Tahin Helvası, Çikolata, için İSO 9001 Kalite Yönetim Sistem Belgesini muayene aşamasında, Muayene Kabul Komisyon Başkanlığına verilecektir. Bu sertifikada, ihale konusu ürünün adı aranacaktır. İhale konusu ürünün yazılı olmadığı sertifikalar geçersiz kabul edilecektir.
Yenilebilir Nişasta, Gofret, ve Bisküvi için; istekli üretici/imalatçı firmalar kendilerine ait ürüne, istekli yetkili satıcılar ise temsil ettikleri üretici/imalatçı firmaya ait ürüne ilişkin;
(1) TSE Uygunluk Belgesi veya
(2) TSE’ den alınan ve ürün partisini temsil eden Uygunluk Raporu veya
(3) Ürüne ait TSEK Belgesi (Kritere Uygunluk Belgesi) veya
(4) Ürünün Avrupa Standartlarına (EN veya ENELEC) veya uluslar arası standartlara (ISO veya IEC) uygunluğunu gösteren akredite edilmiş laboratuvarlarca düzenlenen Test/Deney Raporu veya uluslar arası belgelendirme kuruluşları tarafından düzenlenen uygunluk belgesi (ilgili test raporu veya uygunluk belgesinin, yeminli mütercim tarafından yapılan tercümesi ile Yurt dışı laboratuvarların akredite edilmiş olduğu ilgili ülkedeki T.C.Elçilik/Konsolosluktan onaylı belge veya Apostille kaşeli belge, Yurt içinden alım yapılan ürünlerde deney raporunu düzenleyen laboratuvarın akredite edilmiş olduğunu gösteren belgenin aslı veya noter tastikli sureti olacaktır.) ” muayene aşamasında, Muayene Kabul Komisyon Başkanlığına verilecektir.
İş ortaklıklarında, ortaklık oranına bakılmaksızın bu belgeleri en az bir ortağın sağlaması gerekir.
İhale konusu tüm mallar için; teknik şartnamelerinde belirtilen hususlara göre ambalajlanmış ve etiketlenmiş olacaktır. Ambalaj masrafları yükleniciye aittir. Yüklenici bu iş için ayrıca bir hak talebinde bulunmayacaktır. Yüklenici tarafından verilmesi gereken ambalajlar idareye bedelsiz olarak bırakılacaktır.
İhale konusu tüm mallar için; birim ve/veya nakliye ambalajlarına sözleşme numarası yazılmayacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
|
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve
25 TRY (Türk Lirası)
karşılığı
25’inci Hudut Tugay Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı-ARDAHAN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları
veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri
zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
25’inci Hudut Tugay Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı-ARDAHAN
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini,
mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11.
Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif
verilemez.