• İhale No
    2013/112318
  • İhale Adı
    GIDA SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    24 Eylül 2013 10:00
  • İdare
    TEKİRDAĞ 5. KOLORDU KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Tekirdağ
  • İşin İli
    Tekirdağ
  • Yayın Tarihi
    27 Ağustos 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

GIDA SATIN ALINACAKTIR

5'İNCİ KOLORDU KOMUTANLIĞI MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK

6 KISIM GIDA MADDESİ ( 1-Turp:6.000 Kg.2-Pırasa:12.000 Kg.3-Kes.Kabağı:12.000 Kg.4-Byz.Lahana:12.000 Kg.5-Krmz.Lahana:4.000 Kg.6.Elma:40.000 Kg.) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2013/112318
1-İdarenin
a) Adresi : 5NCI KOLORDU KOMUTANLIGI 59850 ÇORLU/TEKİRDAĞ
b) Telefon ve faks numarası : 2826511974 - 2826545002
c) Elektronik Posta Adresi : 5kortedarik@kkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı :
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : 5 inci Kor.Kh ve Des.Gr.K.lığı LYM Taşn.(Tük)-127 Mal Say.lığına / Çorlu-TEKİRDAĞ
c) Teslim tarihleri : Sözleşmenin imzalanmasını müteakip 01.Kasım.2013 tarihinden itibaren işe başlanacaktır.Sözleşmenin imzalanması geciktiği takdirde sözleşmenin imzalanmasını müteakip 2'inci işgünü (işe başlama tarihi geciken kısımlar için) işe başlama tarihidir.Mallar bu tarihler arasında günlük ihtiyaç nispetinde teslim alınacaktır.İdare ihtiyaç halinde 1 haftalık ihtiyacını tek seferde teslim alabilecektir.Kısımlara ait son teslim tarihleri (işin bitiş tarihleri): Elma,Pırasa ve Turp için:30.04.2014,Kestane Kabağı için:28.02.2014,Başlahanalar için (Kırmızı ve Beyaz Lahana):31.03.2014'tür.Sözleşmenin imzalanmasının gecikmesi durumunda işin son teslim tarihi değişmeyecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : 5 inci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Salih Omurtak Cad. Çakmak Kışlası No:159 Çorlu/TEKİRDAĞ
b) Tarihi ve saati : 24.09.2013 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı 5 inci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Salih Omurtak Cad. Çakmak Kışlası No:159 Çorlu/TEKİRDAĞ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar 5 inci Kolordu Komutanlığı İhale Komisyon Başkanlığı Salih Omurtak Cad. Çakmak Kışlası No:159 Çorlu/TEKİRDAĞ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.       

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
TURP 6.000 KG
PIRASA 12.000 KG
KESTANE KABAĞI 12.000 KG
BEYAZ LAHANA 12.000 KG
KIRMIZI LAHANA 4.000 KG
ELMA 40.000 KG