YALOVA BELEDİYESİ MEZARLIKLAR MÜDÜRLÜĞÜ
Pide ve Ayran Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2017/1311 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | BAYRAKTEPE MAH. RADAR CAD. 135 77100 YALOVA MERKEZ/YALOVA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2268141729 - 2268115013 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 100.000 ADET PEYNİRLİ PİDE ve 100.000 ADET KUTU AYRAN ALIMI İŞİ Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | Yalova il Sınırları Dahilinde, İdarenin belirlediği tarih ve saatlerde (Hizmetin gereğinden dolayı Cumartesi, Pazar ve bayram günleri dâhil) Yüklenici firma tarafından Cenaze yakınlarına teslim edilecektir. İdarenin sözlü , yazılı yada fax ile bildirdiği taktirde 2, 5 saat içerisinde istenen miktar cenaze yakınlarına yada belirtilen adrese teslim edilecektir. İdarenin pide isteme saatleri 9, 00 ila 19, 00 saatleri arasındadır. |
c) Teslim tarihi | : | İşe başlama tarihi 07/02/2017; işi bitirme tarihi 07.02.2018 ’dir. Mücbir veya sair sebeplerle ihale sürecinin, uzaması nedeniyle öngörülen tarihte işe başlanılamaması halinde, İdare tarafından yeni tarihler yükleniciye bildirilir. Ürünler İdarenin istediği zamanlarda (Cenaze olduğu zaman ) peyder pey teslim edilecektir. Yüklenici firma, idarenin (sözlü, yazılı, faksla)istediği ürünleri günlük, saatlik olarak Teknik Şartnamede de belirtildiği gibi kendi araç ve personeli ile Belediyemiz personeli kontrolünde yerine getirmek zorundadır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Yalova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü/Satın Alma Şefliği Süleymanbey Mahallesi İstiklal Cad. No:29 YALOVA |
b) Tarihi ve saati | : | 30.01.2017 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
İhaleye katılacak firmalar ihale tarihi itibari ile geçerliliğini yitirmemiş, İŞLETME KAYIT BELGESİ, GIDA SİCİL BELGESİ, GIDA ÜRETİM SERTİFİKASI belgelerinden birini ihale teklif zarfı ile idareye sunacaktır. Belge yüklenicinin kendine ait olacaktır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. |
4.3.1.1. Standarda ilişkin belgeler: |
İstekliye ait, ISO 22000:2005 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Belgesi teklif zarfında sunulacaktır. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 150 TRY (Türk Lirası) karşılığı Yalova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü/Satın Alma Şefliği Süleymanbey Mahallesi İstiklal Cad. No:29 YALOVA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Yalova Belediyesi Destek Hizmetleri Müdürlüğü/Satın Alma Şefliği Süleymanbey Mahallesi İstiklal Cad. No:29 YALOVA adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Peynirli Pide | 100.000 | adet |
Ayran | 100.000 | adet |