• İhale No
    2017/101986
  • İhale Adı
    GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    05 Nisan 2017 10:00
  • İdare
    BAFRA BELEDİYESİ SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Samsun
  • İşin İli
    Samsun
  • Yayın Tarihi
    13 Mart 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

BAFRA BELEDİYESİ SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Muhtelif Gıda Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/101986
1-İdarenin
a) Adresi : BÜYÜKCAMİ MH. CAMİKEBİR CAD. 1 55400 BAFRA/SAMSUN
b) Telefon ve faks numarası : 3625432320 - 3625425623
c) Elektronik Posta Adresi : oyaltirik@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Kuru gıda, konserve sebze, kahvaltılık gıda ürünlerinden oluşan 25 kalem gıda maddesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : BAFRA BELEDİYESİ SOSYAL YARDIM İŞLERİ MÜDÜRLÜĞÜ AŞEVİ HİZMET BİRİMİ
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasına müteakip ilk iş günü işe başlanacak olup sipariş formu doğrultusunda peyder pey alım yapılacaktır. Sipariş formunda yer alan gıda maddeleri en geç 3 gün içerisinde idareye teslim edilecektir. 31.12.2017 tarihine kadar alım yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Bafra Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü Büyükcami Mah. Camikebir Cad. No: 1 Bafra/SAMSUN
b) Tarihi ve saati : 05.04.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler teknik şartnamedeki hususları kabul ettiklerini gösterir kısmı kaşeleyip imzalayarak teklif zarfı içerisinde idareye sunmak zorundadırlar. İstekliler teklif mektuplarında, teklif ettikleri her kalem gıda malzemesinin markasını belirten listeyi teklif mektuplarının ekinde sunmak zorundadır. Sunmayanların teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır. Teklif verilen tüm kalemlere numune getirilecektir. Numune örnekleri kesinlikle orijinal ambalajında olacaktır. İstenilen numunelerden büyük ambalajlı olanların yerine (pirinç, nohut vb) küçük gramajlı orijinal paketinde de olabilir. Numune örnekleri ihale saatine kadar İdare’ye verilecektir. Numunesi teslim edilmeyen kalemlere ait teklifler değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 250 TRY (Türk Lirası) karşılığı Bafra Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü Büyükcami Mh. Cami Kebir Cd. No: 1 Bafra/SAMSUN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Bafra Belediyesi Sosyal Yardım İşleri Müdürlüğü Büyükcami Mah. Camikebir Cad. No: 1 Bafra/SAMSUN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 40 (kırk) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KIRMIZI MERCİMEK 900 kilogram
BULGUR 5.760 kilogram
KURU FASULYE 1.800 kilogram
NOHUT 1.800 kilogram
PİRİNÇ 3.000 kilogram
MARGARİN 900 adet
DOMATES SALÇASI 1.800 kilogram
MAKARNA 3.000 kilogram
AYÇİÇEK YAĞI 3.600 kilogram
TOZ ŞEKER 1.200 kilogram
BARBUNYA FASULYE 1.800 kilogram
KONSERVE TAZE FASULYE 4.320 kilogram
KONSERVE BEZELYE 4.320 kilogram
PUL BİBER 18 kilogram
KARA BİBER 18 kilogram
KEKİK 18 kilogram
NANE 18 kilogram
TUZ 1.800 kilogram
BEYAZ PEYNİR 450 kilogram
SİYAH ZEYTİN 500 kilogram
KAŞAR PEYNİRİ 300 kilogram
BAL 425 kilogram
FINDIK KREMASI (KAKAOLU) 300 kilogram
SALAM 60 kilogram
GIDA PAKETİ 500 adet