• İhale No
    2017/291815
  • İhale Adı
    GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Temmuz 2017 10:00
  • İdare
    KIRIKKALE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Kırıkkale
  • İşin İli
    Kırıkkale
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    15 Haziran 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

KIRIKKALE KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİNE BAĞLI YÜKSEK İHTİSAS HASTANESİ 18 KALEM MUHTELİF SEBZE ,MEYVE,BARDAK SU(250 ML), TAVUK ETİ ALIMI İŞİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/291815
1-İdarenin
a) Adresi : BAĞLARBAŞI MAHALLESİ LOKMAN HEKİM CADDESİ 71100 KIRIKKALE MERKEZ/KIRIKKALE
b) Telefon ve faks numarası : 3182151285 - 3182151286
c) Elektronik Posta Adresi : kale.satinalma@gmail.com
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 18 KALEM SEBZE,MEYVE,BARDAK SU(250 ML),TAVUK ETİ
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : YÜKSEK İHTİSAS HASTANESİ İLGİLİ DEPOLAR
c) Teslim tarihi : sözleşmesinin imzalamasına müteakiben başlar 31.12.2017 tarihinde sona erecektir. Meyve , sebze ve tavuk alımı Siparişe müteakiben malzemeler idarenin talebi doğrultusunda ilgili depolara peyder pey teslim edilecek ve Bardak Su (250 ml ) Kalem ise 31.12.2017 tarihine kadar 5 seferde peyderpey teslim edilecektir


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : KIRIKKALE İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ MERKEZİ SATINALMA 2. KAT NO:113
b) Tarihi ve saati : 11.07.2017 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

Bardak Su ( 250 ml ) kalemine teklif verecek İstekli firma üretici ise kendisine ait ,yetkili satıcı ise temsil ettikleri firma /firmalara ait bardak sular için Sağlık Bakanlığınca verilen İŞLETME İZİN /RUHSAT BELGESİ teklif zarfı içinde sunulacaktır.

İstekli firma teklifle beraber teklif ettikleri ürünün, son 3 ay analiz raporunu sunacaklardır.

 Tavuk etine teklif  veren  firmalar  Tarım İl Müdürlüğünden çalışma ruhsatı sunacaklardır.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş ) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kırıkkale Kamu Hastaneler Birliği Genel Sekreterliği Merkezi Satın Alma Servisi Kat:2 No:1113 adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KIRIKKALE İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ MERKEZİ SATINALMA 2 KAT NO:113 adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
DOMATES 10.000 kilogram
SALATALIK 5.000 kilogram
HAVUÇ 5.000 kilogram
MARUL 5.000 adet
KARA LAHANA(KIRMIZI) 3.000 kilogram
LİMON 3.000 kilogram
PATLICAN 7.000 kilogram
TAZE KABAK 7.000 kilogram
KÜLTÜR MANTARI 2.000 kilogram
ELMA 13.000 kilogram
MUZ 6.000 kilogram
ARMUT 5.000 kilogram
ÇİLEK 2.000 kilogram
KİRAZ 2.000 kilogram
BARDAK SU (250 ml) 400.000 adet
TAVUK FLETO 7.000 kilogram
TAVUK BAGET 7.000 kilogram
TAVUK BUT 7.000 kilogram