• İhale No
    2017/454059
  • İhale Adı
    GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    17 Ekim 2017 10:30
  • İdare
    KOCAELİ MUHAREBE HİZMET DESTEK EĞİTİM KOMUTANLIĞI
  • İhale İli
    Kocaeli
  • İşin İli
    Kocaeli
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    29 Eylül 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK MUHAREBE HİZMET DESTEK EĞİTİM KOMUTANLIĞI

15 KISIM KIŞLIK SEBZE VE MEYVE alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/454059
1-İdarenin
a) Adresi : DUMLUPINAR MAH. SAKIP SABANCI CAD. NO:134 41058 KARTEPE KARTEPE/KOCAELİ
b) Telefon ve faks numarası : 2623732221/2422 - 2623732603
c) Elektronik Posta Adresi : ihlkom_muhhizdesegt@kkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Ayrıntılı bilgi idari şartnamenin ekinde yer almaktadır. EK-A_TEDARIK_CIZELGESI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı. TŞN(Tük.)-129 Mal Say.lığı Sakıp Sabancı Caddesi No:134 KÖSEKÖY / KARTEPE / KOCAELİ
c) Teslim tarihi : Taahhüt konusu mallar, sözleşmenin yürürlüğe girmesini müteakip günlük (Birliğin iki, üç günlük, bir haftalık veya daha uzun sürelik ihtiyaçları için, birlik tarafından belirlenecek aylık tebligat programına göre) ihtiyaçlar nispetinde İdari Şartnamenin Eki olan Tedarik Çizelgesinde belirtilen tarihler arasında, Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı. TŞN(Tük.)-129 Mal Say.lığı ambarına deposuna kilerine veya mutfağına (Hizalarında gösterilen miktarlar aşılmamak kaydıyla) teslim edilecektir. 10.3.2. Taahhüt konusu mallar günlük ihtiyaçlar nispetinde olmak üzere belirtilen süreler dahilinde, TŞN(Tük)-129 Mal Say.lığınca (KARTEPE) düzenlenecek aylık tebligat çizelgelerindeki miktar ve günlerde teslim edilecektir. Teslim edilen mal kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde RED edilme hali dışında yükleniciye geri verilmeyecektir. (Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı Kh. ve Des.Gr.K.lığı TŞN(Tük)- 129 Mal Say.lığı, idari şartnamenin 2.1.c. maddesinde yazılı miktarı aşmayacaktır.) 10.3.3. Taahhüt edilen malların hangi günlerde teslim edileceği, bu husus düzenlenecek aylık tebligat çizelgeleri ile ayın başlamasından en geç üç gün evvelinden yüklenicinin kendisine, kanuni vekiline imzalatılması suretiyle veya sözleşmede belirtilen tebligat adresine posta ile (Resmi İadeli Taahhütlü) yapılacaktır. Tebliğ edilen miktarlar tahmini beslenme miktarları olduğundan yüklenici bir gün sonrası için getireceği net mal miktarını saymanlıktan öğrenmek zorundadır. 10.3.4. Teslim etme, teslim alma şekil ve şartları 10.3.4.1. Her gün ne miktar mal alınacağı : İdari şartnamenin 2/ç maddesinde yazılı teslim yerindeki saymanlıktan verilecek aylık tebligatlarla belirtilecektir. Bu tebligat listesi yüklenicinin şahsına veya kanuni vekiline veyahut ihalede belirttiği kanuni ikametgahına en az üç (3) gün evvelden ulaştırılacaktır.( Elden veya Resmi İadeli Taahhütlü) 10.3.4.2. Aylık alınacak mal tebligatı tahmini rakamlar üzerinden hesaplandığından yüklenici aylık tebligata ilaveten her gün ne miktarda mal getireceğini bir gün önceden bizzat kendisi veya kanuni vekili tarafından mal vereceği mal saymanlığından öğrenmek zorundadır. Bu maksatla teslim yerinde bir tebligat defteri tutulacaktır. Yüklenici veya kanuni vekili bu defteri imza edecektir. Bu mecburiyete riayet etmediği takdirde ihtiyaç miktarlarını öğrenmiş sayılacak ve mal getirmediği veya eksik getirdiği takdirde hakkında idari şartnamenin 47.11.2. maddesinin hükmü uygulanacaktır. Fazla mal getirmesi durumunda gelen fazlalık kendisine iade edilecektir. 10.3.4.3. İdarenin lüzum ve ihtiyacına göre tekrar tebligat yapmak şartı ile aylık teslimat gün ve miktarlarında değişiklik yapabilirler. 10.3.4.4. Yüklenici getirdiği malın fiziki muayenesinde bizzat bulunabilecek veya kanuni vekilini bulundurabilecektir. Hazır bulunduğu halde yazılan raporu imzalamadığı takdirde, keyfiyet rapora yazılacak ve müteahhide tebliğ edilmiş sayılacaktır. 10.3.4.5. Teslim süresi içerisinde getirilen malların muayeneleri sonucunda uygun olmadığı tespit edildiğinde, yüklenici bu süre içinde malını alıp yenisini getirmekte veya itiraz muayenesi istemekte serbesttir. İşin süresi içinde uygun çıkmayan mallar yerine sadece bir defaya mahsus olmak üzere yeniden getirilen malların muayenesi yapılır. 10.3.4.6. Malların tartı, istif, gruplama, işci hizmetleri ve diğer bütün masrafları yükleniciye aittir. 1 ISPANAK 5.000 KG 01 KASIM 2017 İLE 31 MART 2018 TARİHLERİ ARASINDA 2 PIRASA 3.000 KG 01 KASIM 2017 İLE 31 MART 2018 TARİHLERİ ARASINDA 3 KARNABAHAR 6.000 KG 01 KASIM 2017 İLE 31 MART 2018 TARİHLERİ ARASINDA 4 BAŞ LAHANA (BEYAZ) 3.000 KG 01 KASIM 2017 İLE 28 SUBAT 2018 TARİHLERİ ARASINDA 5 BAŞ LAHANA (KIRMIZI) 1.000 KG 01 KASIM 2017 İLE 28 SUBAT 2018 TARİHLERİ ARASINDA 6 AYVA 4.500 KG 01 EKİM 2017 İLE 28 SUBAT 2018 TARİHLERİ ARASINDA 7 TURP 2.000 KG 01 KASIM 2017 İLE 31 MART 2018 TARİHLERİ ARASINDA 8 KESTANE KABAĞI 5.000 KG 15 KASIM 2017 İLE 31 MART 2018 TARİHLERİ ARASINDA 9 MUZ 6.000 KG 01 EKİM 2017 İLE 31 MART 2018 TARİHLERİ ARASINDA 10 MANDALİNA 3.000 KG 01 KASIM 2017 İLE 31 OCAK 2018 TARİHLERİ ARASINDA 11 YEŞİL SALATA 3.500 KG 01 KASIM 2017 İLE 31 MART 2018 TARİHLERİ ARASINDA 12 PORTAKAL 5.000 KG 01 KASIM 2017 İLE 30 MART 2018 TARİHLERİ ARASINDA 13 KİVİ 4.000 KG 01 EKIM 2017 İLE 31 MART 2018 TARİHLERİ ARASINDA 14 ELMA 6.000 KG 01 EKİM 2017 İLE 31 MART 2018 TARİHLERİ ARASINDA 15 HAVUÇ 5.000 KG 01 EKİM 2017 İLE 31 MAYIS 2018 TARİHLERİ ARASINDA


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı.İhale Komisyon Başkanlığı Sakıp Sabancı Caddesi No:134 KÖSEKÖY / KARTEPE / KOCAELİ
b) Tarihi ve saati : 17.10.2017 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 40 TRY (Türk Lirası) karşılığı Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı. İhale Kom. Bşk. lığı Sakıp Sabancı Caddesi No:134 KÖSEKÖY / KARTEPE / KOCAELİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Muh.Hiz.Des.Eğt.K.lığı.İhale Komisyon Başkanlığı Sakıp Sabancı Caddesi No:134 KÖSEKÖY / KARTEPE / KOCAELİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
ISPANAK (1.SNF.KÖKLÜ,TÜM ÇEŞİTLER) 5.000 kilogram
LAHANA BEYAZ(1.SNF,YALOVA ÇEŞİDİ,ORTA VEYA İRİ BOY,BEYAZ GRUP) 3.000 kilogram
PIRASA(1.SNF) 3.000 kilogram
KARNABAHAR(1.SNF,TÜM ÇEŞİTLER,ORTA VE İRİ BOY) 6.000 kilogram
HAVUÇ(1.SNF,TÜM ÇEŞİTLER,BÜYÜK BOY) 5.000 kilogram
TURP (1.SNF,TÜM TİPLER) 2.000 kilogram
ELMA (1.SNF.TÜM ÇEŞİTLER,İRİ BOY,TÜM GRUPLAR) 6.000 kilogram
AYVA (1.SNF 3NCU BOY 200-300 GR) 4.500 kilogram
PORTAKAL (1.SNF. 3,4,5.BOY) 5.000 kilogram
MANDALİNA (1.SNF. 3,4,5.BOY) 3.000 kilogram
MUZ ( 1. SNF.,TARAK ŞEKLİNDE,ANAMUR MUZU HARİÇ,TÜM ÇEŞİTLER,ORTA VE İRİ BOY, YEŞİL UÇLU/TAM SARI MUZ) 6.000 kilogram
KIRMIZI LAHANA (1.SNF,MAHRENKOPF ÇEŞİDİ,KÜÇÜK VEYA ORTA BOY,KIRMIZI GRUP) 1.000 kilogram
YEŞİL SALATA KIVIRCIK(1.SNF,KIVIRCIK,TÜM GRUPLAR) 3.500 kilogram
KİVİ(1.SNF) 4.000 kilogram
KESTANE KABAĞI (1.SNF) 5.000 kilogram