• İhale No
    2018/520211
  • İhale Adı
    GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    15 Kasım 2018 10:30
  • İdare
    Sungurlu Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Çorum
  • İşin İli
    Çorum
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    18 Ekim 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GIDA ÜRÜNLERİ SATIN ALINACAKTIR

DEVLET HASTANESİ - SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

2019 Yılı Muhtelif Gıda Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecek olup, teklifler sadece elektronik ortamda EKAP üzerinden alınacaktır.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İKN : 2018/520211
1-İdarenin
a) Adı : DEVLET HASTANESİ - SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI
b) Adresi : YENI HAYAT MAHALLESI DR SADIK AHMET CADDESI NO: 1 19300 SUNGURLU/ÇORUM
c) Telefon ve faks numarası : 364-311-8007 - 364-311-8992
ç) Elektronik Posta Adresi : satinalma@sungurludevlethastanesi.gov.tr
d) İhale dokümanının görülebileceği adres : Sungurlu Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi
e) İhale dokümanının görülebileceği / görülüp e-imza kullanılarak indirilebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu işin/alımın

a) Adı : 2019 Yılı Muhtelif Gıda Alımı
b) Niteliği, türü ve miktarı : 2019 Yılı Muhtelif Gıda Alımı İşi 46 Kalemden oluşmaktadır.
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
c) Yapılacağı/teslim edileceği yer : Sungurlu Devlet Hastanesi Ambarına hastanenin talebi doğrultusunda 01.01.2019-31.12.2019 tarihleri arasında peyder pey teslim edilecektir.
ç) Süresi/teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra 01.01.2019 tarihinden itibaren 31.12.2019 tarihine kadar mal alımı peyder pey gerçekleştirilecektir.


3-İhalenin

a) İhale (son teklif verme) tarih ve saati : 15.11.2018 - 10:30
b) e-anahtar gönderme zaman aralığı : 15.11.2018 10:30 - 15.11.2018 13:30
c) e-tekliflerin açılacağı tarih ve saat : 15.11.2018 - 13:30
ç) İhale komisyonunun toplantı yeri (e-tekliflerin açılacağı adres) : Sungurlu Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İsteklilerin ihaleye katılabilmeleri için e-teklifleri kapsamında standart forma uygun teklif mektubu ve eklerini sunmaları ve geçici teminat ile ihaleye katılım ve yeterlik kriterlerini karşılayan belgelerine ilişkin bilgileri teklif mektubu ekinde yer alan yeterlik bilgileri tablosunun ilgili bölümünde belirtmeleri gerekir:
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgelerine ilişkin bilgiler:

1.Kısım-2.Kısım-3.Kısım-4 Kısım a teklif verecek istekliler aşağıdaki belgeleri getirmesi gerekir.

a-)Gıda ve gıda ile temas eden madde ve malzemelerin üretimini düzenleyen mevzuat çerçevesinde aday ve istekli adına düzenlenmiş alım konusu mal ve malların faaliyet konusu olarak belirlendiği gıda sicil sertifikası yata aday ve istekli adına teklif edilen ürüne ilişkin düzenlenen Gıda Üretim Sertifikası/Gıda Üretim İzin Belgesi veya İşletme Kayıt Belgesi

b-)Yetkili mercilerce verilmiş, İşyeri açma ve çalıştırma ruhsatının aslı veya  idarece onaylı örneği.


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirkülerine ilişkin bilgileri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi bilgileri,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirkülerine ilişkin bilgiler,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat bilgileri.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.


5. Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve indirilmesi:
İhale dokümanı EKAP üzerinden bedelsiz olarak görülebilir. Ancak, ihaleye teklif verecek olanların, e-imza kullanarak EKAP üzerinden ihale dokümanını indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, EKAP üzerinden elektronik ortamda beyan usulü ile hazırlandıktan sonra, e-imza ile imzalanarak ihale tarih ve saatine kadar EKAP üzerinden gönderilecektir. e-anahtarlar; ihale tarih ve saatinden sonra, e-tekliflerin açılacağı tarih ve saate kadar EKAP üzerinden gönderilecektir.

9. İstekliler tekliflerini, hizmet/mal kalemi- kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir hizmet/mal kalemi miktarı ile bu hizmet/mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir. Geçici teminat mektupları Kurumla “EKAP Üzerinden Online Bilgi Alışverişine Yönelik İşbirliği Yapılmasına Dair Protokol” imzalamış olan bankalardan alınacak ve mektuba banka tarafından verilen ayırt edici numara yeterlik bilgileri tablosunda belirtilecektir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12.Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Bu ihalede aşırı düşük teklif sorgulaması yapılmayacak ve ihale teklif fiyatı en düşük geçerli teklif sahibi istekli üzerinde bırakılarak sonuçlandırılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Tam Buğday Ekmeği(75 Gram) 240.000 adet
Ramazan Pidesi (250 Gram) 3.000 adet
Poğaça (100 Gram) 4.000 adet
Karkas Dana Eti 12.000 kilogram
Tavuk Fleto Derili 2.000 kilogram
Tavuk Fleto Derisiz 1.500 kilogram
Tavuk But 500 kilogram
Tavuk Baget 1.800 kilogram
Tavuk Pirzola Kemikli 2.400 kilogram
Kuyruk Yağı 60 kilogram
Tulumba Tatlısı 800 kilogram
Şekerpare Tatlısı 400 kilogram
Havuç 1.000 kilogram
Kıvırcık Marul 1.300 adet
Salatalık 1.000 kilogram
Patetes 4.800 kilogram
Kuru Soğan 2.500 kilogram
Pırasa 800 kilogram
Limon 700 kilogram
Ispanak 800 kilogram
Sarımsak 100 kilogram
Dolmalık Biber 400 kilogram
Sivri Biber 1.200 kilogram
Patlıcan 1.600 kilogram
Dereotu 250 Bağ
Maydanoz 900 Bağ
Kırmızı Lahana 800 kilogram
Taze Fasulye 800 kilogram
Karnabahar 600 kilogram
Domates 5.000 kilogram
Taze Kabak 500 kilogram
Mandalina 400 kilogram
Portakal 1.700 kilogram
Karpuz 1.700 kilogram
Elma 1.200 kilogram
Muz 500 kilogram
Kavun 850 kilogram
Taze Kayısı 120 kilogram
Malta Eriği 300 kilogram
Kiraz 250 kilogram
Çilek 120 kilogram
Yeşil Erik 400 kilogram
Armut 250 kilogram
Şeftali 400 kilogram
Üzüm 500 kilogram
Kültür Mantarı 50 kilogram