• İhale No
    2016/18864
  • İhale Adı
    GIDA VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Mart 2016 10:00
  • İdare
    Mersin Büyükşehir Belediyesi Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Mersin
  • İşin İli
    Mersin
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    08 Şubat 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

GIDA VE TEMİZLİK MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığının Bünyesinde Sosyal Markette İhtiyaç Sahiplerine Dağıtılmak Üzere Gıda ve Temizlik Malzemesi Alımı İşi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/18864
1-İdarenin
a) Adresi : Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı Çankaya Mah. İstiklal Cad. Eski Özel İdare İşhanı Kat:5 AKDENİZ/MERSİN
b) Telefon ve faks numarası : 3245331101 - 3242342295
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@mersin.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 1.KISIM 14 Kalem toplam 605.000 Adet muhtelif miktarda ve cinste Gıda Malzemesi 2.KISIM 9 Kalem toplam 90.000 Adet muhtelif miktarda ve cinste Temizlik Malzemesi
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mersin Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığının belirlediği ve/veya belirleyeceği yer ve/veya yerler
c) Teslim tarihi : İdare, malzemeleri sözleşme imzalanmasından sonra 5 (beş) gün içerisinde başlayarak 31/12/2016 tarihine kadar peyderpey teslimini isteyebilir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı Çankaya Mah.İstiklal Cad.Özel İdare İşhanı Kat:5 Akdeniz/MERSİN
b) Tarihi ve saati : 16.03.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler
Teklif edilen bedelin % 10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi kredisini veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere serbest muhasebeci, yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak düzenlenen belgeyi sunar.
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar/kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması,
b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50’den küçük olması ve belirtilen üç kriterin birlikte sağlanması zorunludur.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

İhale veya son başvuru tarihi yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli görülen bölümlerini ya da bunlara eşdeğer belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden mal satışlarının gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen mal satışlarının parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Bu belgelerdeki tutarların, toplam ciro için, isteklinin teklif edeceği bedelin % 25 inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlere ilişkin mal satışlarının parasal tutarının ise teklif edilen bedelin % 15 inden az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayan istekliler, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde belgeleri sunulan son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler tedarik edecekleri Gıda Maddelerini teknik şartnameye uygunluğunu teyit etmek amacıyla teklifleri ile birlikte numunelerini (her malzeme için) verecektir.
Numuneler bir koli/ambalaj vb. içerisinde getirilmek zorunda olup, numune kolisinin/ambalajının üzerinde İsteklinin Unvanı, işe ve idareye ait Bilgiler ve kolinin/ambalajın içerisinde bulunan Malzemelerinin belirtildiği liste bulunacaktır.
Tedarik edilecek ürünlerin numuneleri ihale saatinden önce tutanak karşılığında Mersin Büyükşehir Belediyesi Sosyal Hizmetler Dairesi Başkanlığına teslim edilecektir. Teslim alınan numunelerin teslim alındığına yönelik İdarece düzenlenecek tutanak İhale Teklif Dosyasına mutlaka eklenecektir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

1.KISIM için; Kamuda veya Özel Sektörde yapılmış her türlü gıda maddesi alımı işleri benzer iş kabul edilecektir.

2.KISIM için; Kamuda veya Özel Sektörde yapılmış her türlü temizlik malzemeleri alımı işleri benzer iş kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 10 TRY (Türk Lirası) karşılığı Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı Çankaya Mah.İstiklal Cad.Özel İdare İşhanı Kat:5 Akdeniz/MERSİN adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı Çankaya Mah.İstiklal Cad.Özel İdare İşhanı Kat:5 Akdeniz/MERSİN adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ayçiçek Yağı - 2 lt. (Pet Ambalajlı ) 50.000 adet
Beyaz Toz Şeker – 2 kg. (Poşet Torba) 50.000 adet
Siyah Çay – 500 gr. (Paket) 50.000 adet
Kuru Fasulye (Dermason) - 1 kg. (Poşet Torba) 50.000 adet
Pilavlık Pirinç (Osmancık) – 1 kg (Poşet Torba) 50.000 adet
Makarna - 0,5 kg. (Poşet Torba) 100.000 adet
Sofralık Siyah Zeytin - 800 gr. (Vakumlu Kap) 40.000 adet
Kırmızı İç Mercimek 1 kg (Poşet Torba) 50.000 adet
Pilavlık Bulgur – 1 kg (Poşet Torba) 50.000 adet
Tuz – 750 gr (Poşet Torba) 10.000 adet
Bebe Bisküvi 1000 gr. 20.000 adet
Petibör Bisküvi 400 gr. 20.000 adet
Nohut 1000 gr. 50.000 adet
Şehriye (Tel) 500 gr. 15.000 adet
Toz Deterjan Renkliler için (matik) 2500 gr. 10.000 adet
Toz Deterjan Beyazlar için (matik) 2500 gr. 10.000 adet
Sabun (4’lü paket) 700 gr. 10.000 adet
Çamaşır Suyu 1000 gr. 15.000 adet
Diş Macunu 50 gr. 10.000 adet
Bulaşık Deterjanı 750 gr. 15.000 adet
Çocuk Bezi en az 3-6 kg. (en az 40’li paket) 4.000 adet
Çocuk Bezi en az 4-9 kg (en az 35’li paket) 8.000 adet
Çocuk Bezi en az 9-20 kg.(en az 25’li paket) 8.000 adet