• İhale No
    2014/20368
  • İhale Adı
    GIDA (YİYECEK) MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yiyecek, İçecek, Gıda Ürünleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    19 Mart 2014 10:30
  • İdare
    İSTANBUL İKMAL DESTEK KOMUTANLIĞI / Anadolu Kavağı - Beykoz
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    28 Şubat 2014
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

GIDA (YİYECEK) MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR

İSTANBUL İKMAL DESTEK KOMUTANLIĞI MİLLİ SAVUNMA BAKANLIĞI GENEL KURMAY BAŞKANLIĞI BAĞLILARI VE MÜSTEŞARLIK

5 KISIM 5 KALEM YİYECEK MALZEMESİ alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2014/20368
1-İdarenin
a) Adresi : MACAR TABYA CAD. C KAPI GİRİŞİ ANADOLUKAVAĞI BEYKOZ/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 0216 320 25 27'den 1609-1610 - 0216 323 18 48
c) Elektronik Posta Adresi : cirak.c6881@dzkk.tsk.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 80.000 Adet Fındık Ezmesi (40 Gr.), 50.000 Adet Bal Poşet (40 Gr.), 50.000 Adet Çikolata (40 Gr.), 50.000 Adet Kek Fındıklı Kakaolu Hazır (40-55 Gr.), 24.000 Kg. Yoğurt (9-10 Kg.)
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : İSTANBUL İKMAL DESTEK KOMUTANLIĞI YİYECEK AMBARI A.KAVAĞI, BEYKOZ/İSTANBUL
c) Teslim tarihleri : 5 (BEŞ) KISIM 5 (BEŞ) KALEM YİYECEK MALZEMESİNDEN; 1.KISIM : Fındık Ezmesi (40 Gr.) 80.000 (seksenbin) adet, 2 (iki) taksit halinde teslim edilecektir. 1.Taksit, sözleşmenin imzalanması ile birlikte işe başlama talimatının tebliğini müteakip, 10 (on) takvim günü içerisinde, 2.Taksit, 01-10 Ekim 2014 tarihleri arasında teslim edilecektir. 2.KISIM : Bal Poşet (40 Gr.) 50.000 (ellibin) adet, işe başlama talimatının tebliğini müteakip, tek partide 01-10 Ağustos 2014 tarihleri arasında teslim edilecektir. 3.KISIM : Çikolata (40 Gr.) 50.000 (ellibin) adet, işe başlama talimatının tebliğini müteakip, tek partide 01-10 Temmuz 2014 tarihleri arasında teslim edilecektir. 4.KISIM : Kek Fındıklı Kakaolu Hazır (40-55 Gr.) 50.000 (ellibin) adet, işe başlama talimatının tebliğini müteakip, tek partide 01-10 Temmuz 2014 tarihleri arasında teslim edilecektir. 5.KISIM : Yoğurt (9-10 Kg.) 24.000 (yirmidörtbin) Kg. işe başlama talimatının tebliğini müteakip, 30 Haziran 2014- 30 Haziran 2015 tarihleri arasında 2 (iki) haftalık periyotlarda (iki haftada bir teslim) ihtiyaç duyulan miktarlara göre verilen sipariş üzerine teslim edilecektir. 5 (Beş) Kısım 5 (Beş) Kalem Yiyecek Malzemeleri; sözleşmenin imzalanmasını müteakip, İdare tarafından Yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatını aldığı tarihten itibaren işe başlanacak; İdari Şartname EK’i LAHİKA-7’de belirtilen tarih ve miktarlarda İstanbul İkmal Destek Komutanlığı Malzeme Şube Müdürlüğü (ANADOLUKAVAĞI-BEYKOZ/İSTANBUL) adresine yüklenici tarafından teslim edilecektir. 10.3.2. İşin süresi; İdari Şartname EK’i LAHİKA-7'de belirtilmiştir. 10.3.3. Yüklenici mal/malları, işe başlama tarihinden itibaren yukarıda belirtilen sürelerde (idari şartname EK’i LAHİKA-7) teslim programına uygun olarak teslim edecektir. 10.3.4. Taahhüt edilen malın son teslim günü tatil gününe tesadüf ettiği takdirde teslimat, tatili müteakip ilk iş gününde yapılacaktır. Bundan dolayı gecikme cezası alınmaz. Tatil gününe rastlayan teslimatlar, tatil gününü takip eden ilk iş gününde yapılmaz ise Tip İdari Şartnamenin 47.4 ncü maddesi hükümleri uygulanır. Teslimatlar iş günü ve iş saatlerinde yapılır. 10.3.5 Toptan veya taksitler halinde teslim edilen mal, kati kabulü yapılıncaya kadar geçen süre içerisinde (red edilme dışında) yükleniciye geri verilmeyecektir. 10.3.6. Teslim süresine muayenede geçen süreler dahil değildir. Muayenede geçen süre malın ilgili birliğe teslim edildikten sonra yüklenicinin muayene ve kabul işlemlerine başlanması için İdari Şartname eki LAHİKA-1 de örneği bulunan Muayene Başlangıç Formunun doldurularak idareye müracaat ettiği tarih ile muayene raporunun yükleniciye tebliğ tarihine(dahil) kadar devam eden süredir. 10.3.7. Yüklenici tarafından teslim edilen ihale konusu malzemeler Komutanlığımız Malzeme Şube Müdürlüğünce teslim alınacak ve muayeneye sevk edilecektir. ---Sözleşmenin fesih edilmesinden önce teslim edilen malların muayene işlemlerinin sonuçlandırılarak muayene sonucunun uygun olması halinde kabulü yapılacak ve bedeli ödenecektir. ---Muayene sonucunda malın reddedilmesi halinde yüklenici bu red sonucuna süresi içerisinde itiraz edebilecektir. ---İtiraz muayenesi sonucunda da mal/malların red edilmesi halinde teslim süresi bulunsa dahi sözleşme fesih edildiğinden red karşılığı yeni mal getirilmeyecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Kuzey Deniz Saha Komutanlığı İhale Komisyonu Başkanlığı (34890) Altkaynarca-Pendik/İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 19.03.2014 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:

(I) İhale konusu ürüne ait “Gıda Üretim Sertifikası” veya “Gıda Üretim İzni Belgesi” ihale aşamasında ihale komisyonuna verilecektir.

(II) İstekliler, üretici firmalar kendi ürününe ait, istekli yetkili satıcılar yetki belgesini veren firmanın ürününe ait aşağıda belirtilen belgelerden birini de verecektir.

1) Türk Standartlarına (TS) Uygunluk Belgesi veya

2) Türk Standartları Enstitüsünden alınan ve ürün partisini temsil eden Deney Raporu veya

3) Ürüne ait TSEK Belgesi (Kritere Uygunluk Belgesi) veya

4) Ürünün Avrupa Standartlarına (EN veya ENELEC) veya uluslar arası standartlara (ISO veya IEC) uygunluğunu gösteren Deney Raporu veya belgesi (Yurt dışından gelen ürünlerde, deney raporunun yeminli mütercim tarafından yapılmış olan tercümesiyle düzenleyen lâboratuarın akredite edilmiş olduğunu gösteren ilgili ülkedeki T.C.Elçilik/ Konsolosluğu tarafından onaylı veya Apostille kaseli belge. Yurt içinden alım yapılan ürünlerde deney raporunu düzenleyen lâboratuarın akredite edilmiş olduğunu gösteren belgenin aslı veya noter tastikli sureti olacaktır.)

5) Türk Gıda Kodeksine uygunluk belgesi.
 


4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye’de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.

a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,

b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,

c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlilik Belgesi,

ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli Malı Belgesi,

d) Alım konusu malın gıda veya gıda ile temas eden madde ve malzeme olması durumunda gıda ve gıda ile temas eden madde ve malzemelerin üretimini düzenleyen mevzuat çerçevesinde istekli adına düzenlenmiş ve alım konusu mal veya malların faaliyet konusu olarak belirlendiği Gıda Sicil Belgesi (Sertifikası) ya da istekli adına ve teklif edilen ürüne ilişkin düzenlenen Gıda Üretim Sertifikası/Gıda Üretim İzin Belgesi,

e) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 5 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kuzey Deniz Saha Komutanlığı İhale Komisyonu Başkanlığı (34890) Altkaynarca-Pendik/İSTANBUL adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kuzey Deniz Saha Komutanlığı İhale Komisyonu Başkanlığı (34890) Altkaynarca-Pendik/İSTANBUL adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (YÜZYİRMİ) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
FINDIK EZMESİ (40 GR.) 80.000 ADET
BAL POŞET (40 GR.) 50.000 ADET
ÇİKOLATA (40 GR.) 50.000 ADET
KEK FINDIKLI KAKOLU HAZIR (40-55 GR.) 50.000 ADET
YOĞURT (9-10 KG.) 24.000 KG.