• İhale No
    2015/37952
  • İhale Adı
    GİYİM-KUŞAM SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    29 Nisan 2015 10:00
  • İdare
    ŞANLIURFA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ
  • İhale İli
    Şanlıurfa
  • İşin İli
    Şanlıurfa
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

GİYİM-KUŞAM SATIN ALINACAKTIR

ŞANLIURFA KAMU HASTANE BİRLİĞİ SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

GİYİM-KUŞAM ALIMI(HİZMET ALIMI İLE ÇALIŞAN PERSONELLERE) alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/37952
1-İdarenin
a) Adresi : Şanlıurfa ili Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği/Mali Hizmetler Birimi (Paşabağı Mahallesi Adalet Caddesi No:9 Kat:4 ŞUTSO Binası) 63300 HALİLİYE/ŞANLIURFA
b) Telefon ve faks numarası : 4143182400 - 4143182420
c) Elektronik Posta Adresi : malihizmetler@sanliurfakhb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 5 Kısım 47 Kalem Giyim-Kuşam Alımı
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : 1-Şanlıurfa Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesi 2-Balıklıgöl Devlet Hastanesi 3-Kadın Hastalıkları ve Doğum Hastanesi 4-Çocuk Hastalıkları Hastanesi 5-Viranşehir Devlet Hastanesi 6-Siverek Devlet Hastanesi 7-Akçakale Devlet Hastanesi 8-Birecik Devlet Hastanesi 9-Suruç Devlet Hastanesi 10-Hilvan Devlet Hastanesi Sarf 11-Ceylanpınar Devlet Hastanesi 12- Halfeti Devlet Hastanesi 13- Harran Devlet Hastanesi 14- Bozova Devlet Hastanesi 15- Merkez .ADSM 16- Siverek ADSM 17- Genel Sekreterlik
c) Teslim tarihi : Sipariş Yazısının tebliğinden itibaren 30 gün içinde teslim edilecektir. Yüklenici, personellere ait beden ölçülerini kendisi alacaktır. (ilgili hastane personellerinden ölçülerin alınması 30 güne dahildir.)


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Konferans Salonu / Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:3 / Şanlıurfa )
b) Tarihi ve saati : 29.04.2015 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1-İstekliler teklif ettikleri kısım ya da kısımların tamamındaki her kalem için en az 1 adet numune getireceklerdir. Numuneler ihale saatinden önce Genel Sekreterlik 4. Kat Mali Hizmetler Birimine, üzerinde ihale sıra numarası, hangi kısım ve kaleme ait olduğu ile  firma adının belirtildiği bir etiket yapıştırarak numune teslim formu ile teslim edilecektir. Numuneler değerlendirildikten sonra karar verilecektir. Numunesi olmayan ve Numuneleri teknik şartname maddelerine uygun olmayan isteklinin ilgili kısım için teklifi değerlendirme dışı bırakılacaktır.(İhale uhdesinde kalan istekli hariç diğer numuneler ihale şikayet süresi dolduktan 7 (yedi) iş günü içersinde geri alınacak alınmayan ürünler için idaremizin herhangi bir sorumluluğu olmayacaktır.)

2-İstekli tarafından yetkili kişilerce imzalı ve kaşeli Teknik Şartname cevap yazısı verilecektir.(Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi)


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 25 TRY (Türk Lirası) karşılığı Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Mali Hizmetler Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Şanlıurfa Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği (Mali Hizmetler Birimi / Paşabağı Mah. Adalet Cad. No:9 ŞUTSO Kat:4 / Şanlıurfa ) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Temizlikİş Elbisesi Kışlık 619 adet
Temizlikİş Elbisesi Yazlık 1.238 adet
Terlik 619 çift
TıbbiAtık Kıyafeti 29 adet
TıbbiAtık Çizmesi 29 adet
TıbbiAtık Eldiveni 58 adet
TıbbiAtık Personeli İçin Maske 58 adet
Tıbbiatık Koruyucu Gözlük 58 adet
EvselAtık Kıyafeti 25 adet
Yağmurluk 64 adet
ErkekGömlek Kışlık 626 adet
BayanGömlek Kışlık 290 adet
ErkekGömlek Yazlık 1.252 adet
BayanGömlek Yazlık 580 adet
ErkekPantolon 1.878 adet
BayanPantolon 870 adet
Kravat 626 adet
Fular 352 adet
Hırka(Erkek/Bayan) 995 adet
GömlekKışlık 366 adet
GömlekYazlık 732 adet
PantolonKışlık 366 adet
PantolonYazlık 732 adet
Kazak 366 adet
Mont 366 adet
Kravat 366 adet
Kep 366 adet
Yağmurluk 37 adet
ReflektörlüTrafik İkaz Yeleği 37 adet
Kemer 366 adet
AyakkabıKışlık 366 çift
AyakkabıYazlık 366 çift
TeknikServis İş Elbisesi Kışlık 78 adet
TeknikServis İş Elbisesi Yazlık 156 adet
Yelek 78 adet
PantolonYazlık 156 adet
PantolonKışlık 78 adet
KoruyucuDeri Eldiven 156 çift
Ayakkabı 78 çift
ErkekÜst Üniforma Kışlık 17 adet
BayanÜst Üniforma Kışlık 62 adet
ErkekÜst Üniforma Yazlık 34 adet
BayanÜst Üniforma Yazlık 124 adet
ErkekAlt Üniforma Kışlık 17 adet
BayanAlt Üniforma Kışlık 62 adet
ErkekAlt Üniforma Yazlık 34 adet
BayanAlt Üniforma Yazlık 124 adet