• İhale No
    2019/10745
  • İhale Adı
    GİYİM VE GİYİM EŞYASI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    12 Şubat 2019 10:00
  • İdare
    Mardin İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Mardin
  • İşin İli
    Mardin
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    22 Ocak 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GİYİM VE GİYİM EŞYASI SATIN ALINACAKTIR

İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ SAĞLIK BAKANLIĞI BAKAN YARDIMCILIKLARI

PERSONEL KIYAFETİ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/10745
1-İdarenin
a) Adresi : NUR MAH. VALİ OZAN CAD. MARDİN ESKİ DEVLET HASTANESİ EK BİNASI 47100 ARTUKLU/MARDİN
b) Telefon ve faks numarası : 4822902700 - 4822902720
c) Elektronik Posta Adresi : mardin@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : 8 KISIM KIYAFET ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Müdürlüğümüz ve Müdürlüğümüze Bağlı Sağlık Tesisleri
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalandıktan sonra ihtiyaca binaen sipariş tarihinden itibaren 45 gün içerisinde mesai saatlerinde ilgili Sağlık Tesisinin deposuna teslim edilecektir. Yüklenici, uhdesinde kalan malzemeleri sözleşmeye müteakip İş bu sözleşmeye konu mal alımının teknik şartnamesinin ekinde bulunan dağılım listesine göre teslimat yapılacaktır. Dokümanla birlikte yayımlanan teslimat programında idare, değişen ihtiyaç durumuna göre güncelleme yapabilir. Bu durumdan dolayı yüklenici her hangi bir ücret talebinde bulunmayacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Nur Mah.Vali Ozan Caddesi Eski Mardin Devlet Hastanesi Ek Binası Artuklu/MARDİN Satın Alma Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 12.02.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İş bu şartnameye konu ihalede, ihale öncesi numune istenmeyecektir. Ancak ihaleden sonra idaremiz tarafından hazırlanacak olan 1.,  2. ve 3.  avantajlı mukayese tablosu isteklilere EKAP üzerinden yapılacak olan tebligata müteakip, istekliler tarafından en geç 5 iş günü içerisinde numuneler Müdürlüğümüze gönderilecektir.  (numunelere mukayese cetvelinde belirtilen 1. 2. veya 3. avantajlı etiketi vurulması gerekmektedir.) Ayrıca verilen süre içerisinde numunelerini idaremize teslim etmeyen isteklilerin teklifleri değerlendirme dışı bırakılacaktır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Mardin İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Mardin İl Sağlık Müdürlüğü Satın Alma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Ayakkabı 158 çift
Güvenlik Personeli Pantolon 316 adet
Güvenlik Personeli Gömlek 316 adet
Güvenlik Personeli Kazak 158 adet
Güvenlik Personeli Kravat 158 adet
Güvenlik Personeli Kışlık Mont 158 adet
Güvenlik Personeli Yelek 158 adet
Güvenlik Personeli Kemer 158 adet
Güvenlik Personeli Şapka (Kep) 158 adet
Kışlık İş Gömleği 520 adet
Kışlık Pantolon 520 adet
Yazlık İş Gömleği 520 adet
Yazlık Pantolon 520 adet
Ayakkabı 520 adet
Yelek (Kışlık) 520 adet
Kışlık İş Gömleği 411 adet
Kışlık İş Pantolonu 411 adet
Yazlık İş Gömleği 411 adet
Yazlık İş Pantolonu 411 adet
Ayakkabı (Yazlık) 411 adet
Kravat/Fular 411 adet
Klinik Destek Personeli alt-üst iş elbisesi Yazlık 50 adet
Klinik Destek Personeli alt-üst iş elbisesi Kışlık 50 adet
Ayakkabı (Yazlık) 50 çift
Hasta Karşılama ve Yönlendirme Personeli Pantolon 66 adet
Hasta Karşılama ve Yönlendirme Personeli Kısa Kol Gömlek 33 adet
Hasta Karşılama ve Yönlendirme Personeli Uzun Kol Gömlek 33 adet
Hasta Karşılama ve Yönlendirme Personeli Yelek 33 adet
Hasta Karşılama ve Yönlendirme Personeli Ayakkabı 33 çift
Boy Tulumu (Yazlık) (İnşaat+Boya İşçisi İçin) 46 adet
Çizme (Kauçuk, Dizaltı) (Elektrik ve Kaynak İşçileri İçin) 46 çift
İzoleli Eldiven (Elektrik ve Kaynak İşçileri İçin) 46 çift
Koruyucu Gözlük 46 adet
Maske 46 adet
Kışlık İş Gömleği 46 adet
Kışlık İş Pantolonu 46 adet
Yazlık İş Gömleği 46 adet
Yazlık İş Pantolonu 46 adet
Ayakkabı (Yazlık) 46 çift
Yelek (Yazlık) 46 adet
Kravat 46 adet
Pantolon 13 adet
Uzun Kollu İş Gömleği 13 adet
Banyo Havlusu 13 adet