• İhale No
    2011/164797
  • İhale Adı
    GÖRÜNTÜ ARŞİVLEME VE İLETİŞİM (PACS) SİSTEMİ VE RADYOLOJİ BİLGİ SİSTEMİ (RBS) SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Ocak 2012 10:00
  • İdare
    Aydın Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Aydın
  • İşin İli
    Aydın
  • Yayın Tarihi
    16 Aralık 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


GÖRÜNTÜ ARŞİVLEME VE İLETİŞİM (PACS) SİSTEMİ VE RADYOLOJİ BİLGİ SİSTEMİ (RBS)
SATIN ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M üst eşa rlık Ay d ın De v l et Hastanesi
Görüntü Arşivleme Ve İletişim (Pacs) Sistemi Ve Radyoloji Bilgi Sistemi (RBS) alımı işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/164797
1-İda re nin
a) Adresi : Hasan Efendı Mah. Gençlık Cad. 13 09100 Aydın Merkez Aydın
b) Telefon ve faks numarası : 2562139000 - 2562254620
c) Elektronik Posta Adresi : salma@adh.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Aydın Devlet Hastanesi Ambarı
c) Teslim tarihleri : Donanım için; sözleşme imzalandıktan sonra cihazlar kurulu ve çalışır şekilde 30(otuz) gün içerisinde teslim edilecektir. Yazılım için ; donanım kurulduktan sonra 10(on ) gün içerisinde sitemle entegreli olarak çalışır durumda tüm test ve kontrolleri yapılmış
olarak teslim edilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hasanefendi Mah. Gençlik Cad. No:13 AYDIN
b) Tarihi ve saati : 06.01.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya belgeler,
c) Türkiye'de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul
edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir. a) İstekli adına düzenlenen Sanayi Sicil Belgesi,
b) İsteklinin üyesi olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen Kapasite Raporu,
c) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenen İmalat Yeterlik Belgesi,
ç) İsteklinin kayıtlı olduğu meslek odası tarafından istekli adına düzenlenmiş ve teklif ettiği mala ilişkin Yerli
Malı Belgesi,
d) Tıbbi cihaz üreticisi, OEM (Original Equipment Manafacturer – Orijinal Malzeme Üreticisi) tarzı ürün ürettirmek suretiyle üretici niteliğini kazanmış ise bu üretime ilişkin sözleşme,
e) İsteklinin alım konusu malı ürettiğine ilişkin olarak ilgili mevzuat uyarınca yetkili kurum veya kuruluşlarca düzenlenen ve isteklinin üretici veya imalatçı olduğunu gösteren belgeler.
4.3.3. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
1- Satıcı firma cihazı ve sistemi ücretsiz olarak monte edecek / kuracak ve tüm malzeme ve aksesuarları ile çalışır durumda teslim edecektir. Montaj/kurulum için gerekli tüm malzeme/sistem ve masraflar firma tarafından karşılanacaktır.
2- Cihaz/ Yazılım en az 2 yıl garantili olacak ve bu garanti üretici ve/veya Türkiye temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından verilecektir. Garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiçbir ücret talep edilmeyecektir.
2- Teklif veren firmalar söz konusu cihaz (sistem)için teknik servis imkanlarını ve teknik alt yapı durumunu belgeleyeceklerdir. (Teknik personel sayısı, bakım onarım imkanlar, eğitim belgeleri v.b.)
3- Garanti bitiminden sonra en az 10 yıl süre ile ücreti karşılığında yedek parça/güncelleme sağlamayı üretici ve temsilci ve varsa yetki verilen satıcı firma kabul edecek ve yedek parçaların ileriye dönük döviz bazında fiyatlı parça (yeni sürüm, devre kartları v.b. gibi) listelerini teklif dosyasında belgelendireceklerdir.
4- Teklif veren firma garanti süresi içerisinde cihaza/sisteme üçer aylık periyotlarda TSE standartlarında bakım yapacağını belgeleyecek ve bu hususu teklif dosyasında belirtecektir
5- Teklif veren firma garanti sonu yıllık bakım ücretini yedek parça/güncelleme hariç ve dahil olmak üzere
cihazın kontrol periyotlarını ve cihazda yapılacak işlemleri belirterek döviz cinsinden belirteceklerdir. Cihaz için verilecek parça hariç bakım ücreti cihaz bedelini %3 ünü parça dahil (cihazda kullanılan her türlü yedek parça malzeme dahil) bakım ücreti cihaz bedelinin %6 sını geçmeyecektir.
6- Teklif veren firma cihazda/sistemin garanti sonu güncellemesi, değişmesi muhtemel yedek parçaları ve hızlı devreden yedek parçaları katalog nolarını ve isimlerini belirterek garanti sonu 5(beş) yıl geçerli olmak kaydı ile fiyatlarını döviz cinsinden belirteceklerdir.
7- Kabul ve muayenede oluşabilecek kaza ve hasarlardan satıcı firma sorumlu olacaktır.
8- Kabul ve muayene sırasında firmadan bazı testlerin yapılması istenebilir. test ücretler yüklenici firmaya
aittir.
4.3.4.
4.3.4.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
IHE uyumluluğu deklarasyonu zorunludur. IHE uyumluluk belgesi “üretici firmanın kendi deklarasyonu”
olmalıdır, Bu deklarasyon teklif dosyasına konulacaktır.
4.3.5. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
firmlar cihaz/sistem teslimi sırasında cihaz/sistem için orijinal kullanım, bakım, onarım ve teknik servis için gerekli dökümanlardan birer takım verecektir. Ayrıca 1(bir) adet Türkçe kullanım kılavuzu ile cihazın mekanik, elektrik ve elektronik devre şemalarını içeren servis manueli teklifleri ile birlikte vereceklerdir.
Firmanın yapacağı tanıtım (DEMO) sonunda İhale Komisyonundan yeterlilik alması zorunludur. Tekliflerin değerlendirilmesinde, önerilen yazılım ve donanımın teknik nitelik ve hastane ihtiyaçlarını karşılama düzeyi (Demonstrasyon) ele alınacaktır. Belge değerlendirmeleri sonucunda geçerli teklifler içinde ekonomik açıdan en düşük fiyat veren firmadan başlamak üzere birinci ve ikinci avantajlı teklif tespit edilinceye kadar demo yapılacak olup, birinci ve ikinci avantajlı teklif belirlendikten sonra diğer firmalardan demo istenmeyecektir. Firmalar idarenin kendilerine tebliğ ettiği yer ve saatte Demo yapmak zorundadırlar. Demo için gelen istekliler teknik şartnamede istenilen tüm özellikleri gösterebilmek amacı ile tam teçhizatlı olarak hazır bulunmak zorundadır. Bu demo sonunda teknik şartnamede yer alan tüm yazılım modüllerinin içeriklerinin teklif edilen yazılım tarafından karşılanıp karşılanmadığı kontrol edilecektir. Demo yapılması neticesinde teklifte sunulan herhangi bir madde veya alt maddelerin Teknik Şartnameye uygun olmadığının tespiti halinde istekli ihale dışı bırakılacaktır.
Yüklenici, teklif ettiği PACS yazılımının kullanımı ile ilgili kullanıcı eğitimlerini ilgili kullanıcılara yerinde, kurumun ihtiyacı kadar zaman süresince ve ihtiyaç duyulduğu kadar kişiye eğitim vereceğini teklif dosyasında belgeleyecektir.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu veya özel söktörde :
donanım için; bilgisayar sarf malzemle veya donanım
yazılım için; görüntü arşivleme ve iletişim (PACS) sistemi veya radyoloji bilgi sistemi (RBS) alımı işleri benzer iş olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Aydın Devlet Hastanesi
Satınalma Birmi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Aydın Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
Tekliflerin sunulmasında teknik şartnamede istenilen belgeler idari şartname ile koordine edilerek verilecektir.
Yazılımının istekliye ait olduğunu gösterir Kültür Bakanlığından alınmış belgeyi firma teklifinde
belgelendirmelidir.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
PACS Sistemi Yazılımı 1,000 Sistem
PACS Sistemi Donanımı 1,000 Sistem
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
İhaleye Teklif Veren İsteklilerin tümü idari ve teknik şartnamye uygunluk sağlamadığında ihale iptal edilmiştir.
Diğer