-
-
İhale Adı
GÖRÜNTÜLEME HİZMETİ ALINACAKTIR
-
Sektör
Sağlık Hizmetleri, Veterinerlik, Sosyal Hizmetler
-
-
-
İhale Tarihi
12 Aralık 2012 10:00
-
İdare
Mersin Devlet Hastanesi
-
-
-
Yayın Tarihi
14 Kasım 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GÖRÜNTÜLEME HİZMETİ ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi -mersin
Kamu hastaneler birliği Mersin Devlet Hastanesi, Anamur Devlet Hastanesi, Mersin Toros Devlet Hastanesi, Mut Devlet Hastanelerinin MR,BT ve Dijital Mamoğrafi hizmet alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/164932
1-İda re nin
a) Adresi : Nusratiye mahallesi kuva-i milliye caddesi 132 33050 Mersin Devlet
Hast. Akdeniz/Mersin
b) Telefon ve faks numarası : 3243363950 - 3243360258
c) Elektronik Posta Adresi : satinalma@mersindevlethastanesi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
Kamu Hastaneler Birliği Mersin ili, Mersin Devlet Hastanesi, Mersin
b) Yapılacağı yer : Toros Devlet Hastanesi, Anamur Devlet Hastanesi, Mut Devlet
Hastanesi
c) Süresi : İşe başlama tarihinden itibaren 30(Otuz ay) gündür
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Kamu Hastaneler Birliği Mersin Devlet Hastanesi Konferans salonu
b) Tarihi ve saati : 12.12.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:
Teklif edilen bedelin %10 dan az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,
Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak
sağlanabilir.
4.2.2. İsteklinin ihalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait yıl sonu bilançosu veya eşdeğer belgeleri:
a) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olan istekliler yıl sonu bilançosunu ve ya
bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini,
b) İlgili mevzuatı uyarınca bilançosunu yayımlatma zorunluluğu olmayan istekliler, yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli kriterlerin sağlandığını gösteren bölümlerini ya da bu kriterlerin sağlandığını göstermek üzere yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir tarafından standart forma uygun olarak
düzenlenen belgeyi sunar,
Sunulan bilanço veya eşdeğer belgelerde;
a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,75 olması, b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,15 olması,
c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,50den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.
Yukarıda belirtilen kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde, son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:
a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,
b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,
Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.
Toplam cironun teklif edilen bedelin %15inden, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin %9undan az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.
Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
20 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
a) Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünlerin aday ve isteklilerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankasına ( TITUBB) kayıt veya bildirimi zorunlu olduğundan, Aday ve isteklinin , teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı ( tedarikçi firma) olmadığı durumlarda, ürünün tedarikçi firmasının bayi olduğuna dair
( TITUBB) kayıt veya bildirim belgesini teklif dosyasında sunacaklardır.
Tıbbi cihaz Yönetmelikleri kapsamındaki ürünerin veya cihazların satın alınmalarında, alımı yapılacak ürünlerin ( TITUBB) de tedarikçi firma altında Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt veya bildirim işlemi tamamlanmış olması şartı olduğundan ürünlere ait belgeyi teklif dosyasında sunacaktır. TİTUBB kaydı olan ve teknik şartnamede belgesi istenen ürünler için standart belgesi aranmayacaktır.
İstenen ürünler Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında değilse TİTUBB kayıt veya bildirim işlemi yapılmayacağından, teklif edilen ürünlerin Tıbbi Cihaz Yönetmelikleri kapsamında olup olmadığını üreticinin veya ithalatçının Yönetmelikler kapsamında olmadığına dair beyanı esas alınacağından istekliler TİTUBB kayıtlı olmayan ürünler için gerekli beyanı teklif dosyasında sunacaktır.
b) İstekliler teklif edilen cihazlara ait, Orjinal tanıtım, kullanım döküman veya katalogları teklif dosyasında sunacaklardır.
c) Yüklenici sözleşme yapmadan önce, teklif edilen cihazlara ait, üretici veya tedarikçi firmadan alınmış,
sözleşme süresince, cihazların parça dahil, garantili olduğuna dair belgeyi Hastane idaresine sunacaktır. d)Yüklenici sözleşme yapmadan önce, teklif edilen cihazların 2010/11 Sayılı Genelgenin 3.5.1 Maddesine uygun olduğuna dair belgeyi Hastane İdaresine sunacaklardır.
e) İstekliler teklif edilen cihazlara ait teknik şartnameye uygunluk belgesini teklif dosyasında sunacaklardır.
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu Veya Özel sektörde ihale konusu iş olan her çeşit görüntüleme hizmet alımları benzer iş olarak
kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kamu Hastaneler Birliği
Mersin Devlet Hastanesi Satınalma Komisyon Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 210 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halk Bankası Mersin Metrepol Şubesi İban No. TR640001200959400005000021 yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale
dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç
ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kamu Hastaneler Birliği Mersin Devlet Hastanesi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüz yirmi gün) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
Dijital Mamoğrafi hizmet alımı 30 aylık |
30.000,000 |
Çekim |
MR hizmet alımı 30 aylık |
90.000,000 |
Çekim |
BT Hizmet alımı 30 aylık |
36.000,000 |
Çekim |
20 Kasım 2012
GÖRÜNTÜLEME HİZMETİ ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi -mersin
Görüntüleme Hizmeti Alınacaktır ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/164932
1- İda re nin
Nusratiye mahallesi kuva-i milliye caddesi a) Adresi : 132 33050 Mersin Devlet Hast.
Akdeniz/Mersin
b) Telefon ve faks numarası : 3243363950 - 3243360258
c) Elektronik posta adresi : satinalma@mersindevlethastanesi.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 14.11.2012 - 2226
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Kik Bülteni - 14.11.2012
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
1 - İdari şartnamenin 7.5.2. maddesi ;
İlan metni 4.3.2 Maddesi Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
İsteklinin kendi malı olan makina - Tesis, Ekipmanın; Fatura yada Demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair Noter tespit tutanağı veya Yeminli Mali Müşavir yada serbest Muhasebeci Mali Müşavir raporu ile tevsik edilir.Geçici ithalle getirilmiş veya 10/06/1985 tarih veya 3226 Sayılı Finans kiralama Kanunu hükümlerine göre edinilmiş ekipmanda, kira sözleşmesi eklemek ve ihalenin ilk ilan tarihine kadarki kiralarının ödendiği belgelenmek şartı ile isteklinin kendi malı sayılır ifadesine istinaden belgeyi teklif dosyasında sunacaklardır.İş ortaklarında plot ve diger ortaklara ait makina ve ekipman, ortaklık oranına bakılmaksızın tam olarak degerlendirilir.
olarak değiştirilmiştir.
26 Kasım 2012
GÖRÜNTÜLEME HİZMETİ ALINACAKTIR
Devlet Hastanesi -mersin
Görüntüleme Hizmeti Alınacaktır ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2012/164932
1- İda re nin
Nusratiye mahallesi kuva-i milliye caddesi a) Adresi : 132 33050 Mersin Devlet Hast.
Akdeniz/Mersin
b) Telefon ve faks numarası : 3243363950 - 3243360258
c) Elektronik posta adresi : satinalma@mersindevlethastanesi.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 14.11.2012 - 2226
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Kik Bülteni - 14.11.2012
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
1 - İdari şartnamenin 7.5.2. maddesi ;
İlan metni 4.3.2 Maddesi Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:
İsteklinin kendi malı olan makina - Tesis, Ekipmanın; Fatura yada Demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair Noter tespit tutanağı veya Yeminli Mali Müşavir yada serbest Muhasebeci Mali Müşavir raporu ile tevsik edilir.Geçici ithalle getirilmiş veya 10/06/1985 tarih veya 3226 Sayılı Finans kiralama Kanunu hükümlerine göre edinilmiş ekipmanda, kira sözleşmesi eklemek ve ihalenin ilk ilan tarihine kadarki kiralarının ödendiği belgelenmek şartı ile isteklinin kendi malı sayılır ifadesine istinaden belgeyi teklif dosyasında sunacaklardır.İş ortaklarında plot ve diger ortaklara ait makina ve ekipman, ortaklık oranına bakılmaksızın tam olarak degerlendirilir.
Söz konusu makine, Tesis Ekipmanlar sözleşme aşamasında istenecektir.