Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Metin AKYÜZ (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
: 0(224) 294 42 67 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
j Sayın............................................................................................................................................................
j ! hastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartları ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica I ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
Oct (Optik Koherans Tomografi) cihazı bakım onarım kalibrasyon işi (revizyon) |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 10/09/2020 tarihi, saat 10100100 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
Teknik Şartname Ektedir! |
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli (İsim,İmza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Meti^AtoÜZ SatmalmMpemuru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satın&lma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
Doküman Kodu: |
F.23.028.00 |
ilk Yayın Tarihi: |
03.11.2011 |
Revizyon Tarihi: |
- |
Revizyon No: |
0 |
Sayfa No: |
1 |
06.08.2020/^3 ai
Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetveli'nde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.
Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.
GEREKÇE:
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi Göz polikliniği biriminde kullanılmakta olan Optovue marka Ivue model 20646 seri numaralı oct cihazı arızası üzerine Klinik mühendislik birimimize bildirilmiştir. Birimimiz ve yetkili firması tarafından yapılan kontrol ve incelemeler sonucu cihazın donma ve takılma yaşadığı, cihaz yaşına bağlı olarak da hasta verilerini, sonucunu kaldıracak altyapı yetersizliğinden dolayı genel bir bakım onarım kalibrasyon yapılması gerektiği tespit edilmiştir.
Cihaz servisinde sıklıkla kullanılmakta olup, hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL bakım onarım kalibrasyon yaptırılması hususunda;
Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.
Bakım Onarım Kalibrasvon yapılacak olan cihaz ) A |
birim |
MİKTAR |
v | J / Oct (optik koherans tomografi) 'ry |
Adet |
1 |
|
|
/v'TnA /*/ \*\ |
T.C. |
|
SAĞLIK BAKANLIĞI |
v^U}' V* * * |
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü |
|
Yüksek ihtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
T.C SAĞLIK BAKANLIĞI |
OCT CİHAZ! BAKIM ONARIM KALİBRASYON- TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Optovue marka I-VUE model oct cihazı onarımı ve bakımı yapılan yerlerinden yaşanacaf; herhangi bir soruna karşı 1 (bir) yıl garantili olmalıdır.
2. Cihaz onarımı, bakımı ve kalibrasyonu yapılan yerlerine ilişkin, ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
3. Cihazın hasta verilerinin kaybolmaması adına database aktarımı ve bakım yapılacak olup oluşabilecek veri kaybı vb. sorunlardan yüklenici firma sorumludur.
4. Cihazın imaj ve yazılımları güncellenecek olup yazılım yedeği (CD.USB bellek vb.) Klinik mühendislik birimimize verilecektir.
5. Yüklenici firma cihaz bilgisayarını yenileyecek olup oct cihazına ait özellikleri kaldırabilecek altyapıya (ekran kartı, hard disk, işlemci vb.) sahip olmalı ve görüntü işlemede donmalara, aksaklığa neden olmamalıdır.
6. Yüklenici firma cihaza kalibrasyon yaptığına dair etiketi cihaza yapıştırmalı ve yaptığı işlemi sertifıkalandırmalıdır.
7. Yüklenici firma pediatrik uyumlu taşınabilir oct standını ambalajında kullanıma hazır şekilde teslim edecektir.
8. Onarımı yapılan cihazın çalışabilirlik uygunluğu, klinik mühendislik birimi ve kullanılan birimin onayı alındıktan sonra verilecektir.
9. Yapılacak olan onarım işlemi sonucunda cihazın marka, model, seri numarası vs. silinmemesi gerekmektedir.
10. Onarımı yapacak olan firma cihazın arızasmı bedelsiz tespit ettikten sonra onarım fiyat teklifinde bulunacaktır.
11. Arızalı parçaların tespiti ve değişimi yapıldığında çıkan parçaların tamamı onarımı yapılan cihaz ile birlikte klinik mühendislik birimimize teslim edilmelidir.
|
|
Tarih : 08/09/2020 |
il \ı |
teklif isteme formu |
|
|
|
Teklif No : |
Siparişi Veren |
: Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi |
Yetkili Adı Soyadı |
: Metin AKYÜZ (Satınalma Memuru ) |
Telefon |
: 0(224) 294 42 67 |
Faks |
: 0(224) 294 44 76 - 366 63 93- sevketyilmazdogrudantemin@gmail.com |
Tedarikçi Firma |
|
Firma Tel & Faks & E Posta |
|
Yetkili Adı Soyadı |
|
' Sayın............................................................................................................................................................
I I lastanemizin ihtiyacı olan aşağıdaki ürünlerle ilgili fiyat ve teslim şartlan ile ilgili teklifinizi göndermenizi rica I ederim.
Sıra |
Marka Model |
Malzemenin Adı |
Miktar |
Birim |
Birim Fiyat |
Toplam Fiyat |
Teslim Tarihi |
1 |
|
Yag Lazer Bakım Onarım Kalibrasyon İşi |
1 |
ADET |
|
|
|
TOPLAM FİYAT : |
|
|
TEKLİFİN GEÇERLİLİK SÜRESİ |
|
ÖDEME ŞEKLİ (VADE) |
:Faturalar kurumumuza giriş tarihinden itibaren Bursa İl Sağlık Müdürlüğü Muhasebe birimince sırayla ödenecektir. Mal alımlarında ödeme süresi ortalama 300 gündür. Yapm ve Hizmet alımlarında ödeme süresi ortalama 60 gündür. |
NAKLİYE |
: Nakliye ve Depoya Taşıma İşi Firmaya Aittir. |
AMBALAJ ŞEKLİ |
: Üretici Firmaya Aittir. |
SEVK ADRESİ |
: Mimar Sinan Mah. Emniyet Cad. Yıldırım/BURSA |
DİĞER İSTEKLER / ŞARTLAR |
: Teklifler 10/09/2020 tarihi, saat 10:00:00 kadar verilmiş olmalıdır. SON TEKLİF SAATİNDEN SONRA VERİLEN TEKLİFLER DİKKATE ALINMAYACAKTIR! |
MAL TESLİM TARİHİ |
|
NOT |
|
LÜTFEN KDV HARİÇ FİYATLARINIZI BELİRTİNİZ! |
|
|
|
TEKLİFLERİNİZİ BU FORM ÜZERİNDE DÜZENLEYEREK TESLİM EDİNİZ! AYRI BİR FORM DÜZENLEMEYİNİZ! |
Teklif isteyen Görevli (isim,imza,Kaşe) |
Tedarikçi Firma Onayı (İsim,İmza,Kaşe) |
Met(L<PyYÜZ S at ı n a'i ınallVjem uru |
|
Teklifin Değerlendirilmesi (Bu bölüm Satınalma Servisi tarafından doldurulacaktır) |
Uygun Uygun Değil |
/ 1 \ |
|
Doküman Kodu: |
F.23.028.00 |
(4) |
|
İlk Yayın Tarihi: |
03.11.2011 |
|
İHTİYAÇ TESPİT TUTANAĞI |
Revizyon Tarihi: |
- |
'"C S<j0!i3< B«3kC;f.lığı |
Revizyon No: |
0 |
|
|
|
Sayfa No: |
1 |
TUTANAK
Birimimizin, ekte İhtiyaç Tespit Cetvelinde yazılı hizmete aşağıda yazılı gerekçelerden dolayı ACİL ihtiyacı vardır.
Temini için gerekli işlemlerin yapılmasını arz ederiz.
GEREKÇE:
Sağlık Bilimleri Üniversitesi Bursa Yüksek İhtisas Sağlık Uygulama ve Araştırma Merkezi Nilüfer Ek Bina Göz Polikliğinde bulunan Lightmed marka SYL9000 model YB48-0365 Seri numaralı yag lazer cihazının arızalı olduğu Klinik mühendislik birimimize bildirilmiştir. Cihazda yapılan incelemede cihazın şutlama yapmadığı ve odaklama sorunu olduğu tespit edilmiştir. Cihazın hassas ölçüm kalibrasyon ve onarımmın yapılması gerekmektedir.
Cihaz arızalanılın hizmette aksamalara meydan vermemek için ACİL onarımları hususunda;
Gereğinin yapılmasını bilgilerinize arz ederiz.
|
Bakım onarım kalibrasyon yapılacak cihaz |
BİRİM |
MİKTAR |
Yag lazer |
Adet |
1 |
|
\ |
/ cü-J \ |
T.C. |
i y J |
SAĞLIK BAKANLIĞI |
|
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU |
"1 C. Şahtık Hûk3>»'ıh£)i T\>*kiyO Kl>|TW |
Bursa İl Sağlık Müdürlüğü |
|
Yüksek ihtisas Eğitim Ve Araştırma Hastanesi |
YAG LAZER CİHAZI BAK1M-ONARIM-KALİBRASYON TEKNİK ŞARTNAMESİ
1. Lıghtmed marka SYL9000 model yag lazer cihazı onarımı yapılacak ve onarılan ve değişen parçalar orijinal olmalı, yaşanacak her hangi bir soruna karşıl bir yıl garantili olmalıdır.
2. Firmanın TSE yeterlilik belgesi olmalı 12426 yeterlilik belgesine sahip olmalıdır.
3. Tamirat esnasında kullanılacak her türlü yedek parça yüklenici firmaya aittir.
4. Onarım-kalibrasyon işlemini cihazı tamir edebilme yeteneğine sahip firma yada kişiler tarafından yapılmalıdır. İstenildiğinde belgeleri sunabilmelidir.
5. Cihazın tamiri yapıldıktan sonra kullanıcıla's tarafından çalışabilirliği test edildikten sonra muayenesi kabul edilecektir.
6. Cihazın onarımı, bakımı ve kalibrasyonu yapılan yerlerine ilişkin, ayrı ayrı detaylı servis raporu yazılması gerekmektedir.
7. Cihaz üzerinde bulunan marka model ve seri numarası gibi yazıların yapılan işlemler sonucu silinmemesi gerekmektedir.
8. Onarımı yapılan cihazın kuruma kargo ile teslim edilmesi durumunda kargodan kaynaklanacak sorunlar yüklenici firmaya aittir.
9. Fatura teknik servisimize gönderilmemelidir ilgili birim olan muayene komisyonuna yollanmalıdır cihaz ile birlikte gönderilen fatura teslim alınmayacak geri yollanacaktır.
10. Cihazın kalibrasyon işlemi yapıldıktan sonra yapılan ileme dair cihazın üzerinde etiket firma tarafından yapıştırıimalı kalibrasyon geçerlilik süresi etiket üzerinde yer almalı ayrıca kalibrasyon parametrelerini içeren sertifika düzenlenip Klinik mühendislik birimimize teslim edilmelidir.
11. Yapılacak olan işlemi üstlenecek olan firma tek yetkili olmalıdır.
A/aaç/din D AD AK
![]() |
|
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|