• İhale No
    2011/21488
  • İhale Adı
    Göz cihazları
  • Sektör
    Tıbbi Cihazlar
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    10 Mart 2011 11:00
  • İdare
    Çankırı Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Çankırı
  • İşin İli
    Çankırı
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
GÖZ CİHAZLARI
SAĞLIK BAKANLIĞI Çankırı Devlet Hastanesi

Göz cihazları
alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/21488
1-İdarenin
a) Adresi:aksu mahallesi ögretmenler sokak 11 18200 ÇANKIRI MERKEZ ÇANKIRI
b) Telefon ve faks numarası:3762131098 - 3762128538
c) Elektronik Posta Adresi:cankiridhs6@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):cankiridhsatinalma18@hotmail.com

2-İhale konusu malın
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri
:Çankırı Devlet Hastanesi Göz Polikliniğine teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi:Sözleşmenin imzalanmasını müteakip Sipariş Şube tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak tebliğinden itibaren cihazlar Hastanemize 20 takvim günü içerisinde teknik şartnameye göre tüm aksesuarları ile birlikte montajı yapılarak çalışır vaziyette tek partide teslim edilecektir.

İlgili firmaya sipariş vermeye yetkili birim sipariş şubedir. Sipariş Şubenin talebi yazılı olarak bildirildikten sonra firma teslimatı yapacaktır. Sipariş Şubenin talebi haricinde gönderilen cihazlar teslim alınmayacaktır.

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Aksu Mahallesi Öğretmenler Sokak No : 11 18200 ÇANKIRI
b) Tarihi ve saati:10.03.2011 - 11:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:


İsteklilerce, teklif edilen cihaz veya sistemin UBB kayıtları olmalı aynı zamanda Distribütör ve /veya ana bayii alt bayilerinde UBB Tanımlanmış olmalı ve firma teklif dosyalarında UBB numaraları ile birlikte belgelenmelidir.



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.

4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:


İsteklilerin, teklif ettikleri  cihazlar (sistem) en az 2 yıl garantili olacak ve bu garanti Üretici ve Türkiye temsilcisi ve varsa yetki verilen satıcı firma tarafından verilecektir. Garanti süresince bakım, onarım ve yedek parçadan hiç bir ücret talep edilmeyecektir.



Firmalar garanti kapsamında olmayan parça ve aksesuarların listesini vereceklerdir.



Teklif veren firmalar söz konusu cihaz için teknik servis imkanlarını ve teknik alt yapı durumunu belgeleyeceklerdir. ( Teknik personel sayısı, bakım onarım imkanları,eğitim belgeleri, maaş bordrosu v.b. )



Teklif veren firmalar söz konusu cihazlar için  ücretsiz garanti bitiminden sonra en az 10 yıl süreyle ücreti karşılığında yedek parça sağlamayı listelerini,fiyatlarıyla ve yıllık bakım fiyatlarını dövüz bazında vereceklerdir.



 

 


4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:


İsteklilerce, teklif edilen cihazların  teknik şartnamede yer alan teknik kriterlere uygunluğunu belirlemek amacıyla  tıbbi ve teknik bilgilerin yer aldığı kataloglarını , Teknik Şartnameye Cevapları ve açıklamaları içeren doküman ile fotoğraflar ayrı ayrı ihale dosyasında vereceklerdir.

Teknik Şartnameye Uygunluk Belgesi hazırlamayan ve şartnamede istenen teknik özellikleri sağlamayan firma teklifleri ret edilecektir.

 



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

40 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Çankırı Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.


İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
50 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini

T.C Ziraat Bankası ÇANKIRI Şubesin 'deki 13908241-5001 nolu Döner Sermaye Saymanlık hesabına ( IBAN : TR88 0001 0000 6913 9082 4150 01 ) yatırmak zorundadır yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Çankırı Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.


9. İstekliler tekliflerini,

mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11.

Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (Yüz yirmi ) takvim günüdür.



12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.







Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
BİNOKÜLER INDIREKT OFTALMASKOP 1,00 adet
TAŞINABİLİR OTOREFRAKTOMETRE 1,00 adet
ŞAŞILIK PRİZMASI 1,00 adet