GÖZ SARF MALZEMESİ SATIN ALINACAKTIR
P a mu kka le Üniv er s it esi Uy g ula ma Ve Ara şt ır ma M er ke zi
26 Kısım Göz Sarf Malzemesi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/21438
1-İda re nin
a) Adresi : Paü Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi Kınıklı Kampüsü Yeni
Hastane Binası Zemin Kat Denizli Merkez Denizli
b) Telefon ve faks numarası : 2584440728 - 2582120641
c) Elektronik Posta Adresi : dssatinalma@pau.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAPta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Pamukkale Üniversitesi Döner Sermaye İşletme Müdürlüğü
Depoları Kınıklı Kampüsü Kınıklı Denizli
c) Teslim tarihi : Malzemeler sözleşmenin imzalanmasını müteakip 20(Yirmi) gün içinde teslim edilecektir.
3- İha lenin
Paü Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi Yeni Hastane Binası
a) Yapılacağı yer : Zemin Kat Satınalma Komisyon Odası Kınıklı Kampüsü Kınıklı
Denizli
b) Tarihi ve saati : 12.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1.
4.3.1.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:
Sağlık Bakanlığının 15/04/2008 tarih ve 12963 sayılı tebliğine istinaden teklif edilen ürünün/cihazın
09/01/2007 tarih ve 26398 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücuda
Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihazlar Yönetmeliği ve Vücut Dışında Kullanılan (In Vitro) Tıbbi Tanı Cihazları
Yönetmeliği kapsamındaki ürün/cihaz olması durumunda istekliler ürünlerin/cihazların, bayilerin, teknik servislerin T.C. İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası (TITUBB)na kayıt/bildirim işlemlerinin yapıldığına ilişkin belgeleri sunacaklar ve bu kayıtlar/bildirimler ―Sağlık Bakanlığı tarafından onaylıdır‖ ibaresi tasıyacaktır. 245`le başlayan barkodlar ve Geçici barkodlar kabul edilmeyip, teklif değerlendirmeye
alınmayacaktır. Malzemelerin depoya teslimi sırasında UBB barkodları fatura üzerine yazılarak teslim edilecek, ayrıca UBB barkodları ürünlerin kutuları üzerinde bulunacaktır. Adı geçen yönetmelik kapsamı dışında yer alan malzemeler için kalite belgelerinin sunulması zorunludur.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Numuneler, ihale saatine kadar Satınalma Müdürlüğüne teslim edilecek olup; istekliler numune teslim formunu kendileri hazırlayarak numunelerini teslim edeceklerdir. Numune teslimatı sırasında istekli tarafından hazırlanmış olan numune teslim formu ile getirilen numuneler eşleştirilecek ve form numuneyi teslim alan görevlide kalacak ve teklif edilen kalemlerle ihale sırasında numune teslimi yapılan malzemeler karşılaştırılacaktır. İhaleden önce teslim edilmeyen numuneler ihaleden sonra kabul edilmeyecektir ve
numunesi olmadığı halde teklif edilen kalemler değerlendirme dışı bırakılacaktır. Numunelerin üzerine teklif veren firma adı ve teklif mektubundaki kalem / kısım numarası yazılacaktır. Bu bilgilerin yer almadığı numuneler teslim alınmayacaktır. Tüm firmaların numuneleri orjinal kutuları içerisinde olacaktır. Numuneler değerlendirme aşamasında kullanıcı hekim tarafından denenebileceği için ihale kararından sonra numuneler için idareden hiçbir şekilde hak talep edilemeyecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı PAÜ Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi Kınıklı Kampüsü Yeni Hastane Binası Zemin Kat Satınalma Müdürlüğü Kınıklı Denizli adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak
indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar PAÜ Sağlık Araştırma Ve Uygulama Merkezi Kınıklı Kampüsü Yeni Hastane Binası Zemin Kat Satınalma Müdürlüğü Kınıklı Merkez Denizli adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Oftalmic2.75 Mikrocerrahi Bıçak | 150,000 | Adet |
30Derece Bıçak | 60,000 | Adet |
FakoKaset (Alcon Infınıty uyumlu) | 8,000 | Adet |
CapsulorexisCystotom | 75,000 | Adet |
HidrodiseksiyonKanülü | 150,000 | Adet |
İrrigasyonAspirasyon Kanülü Simocoe Tip | 45,000 | Adet |
Lakrimalİrrigasyon Kanülü | 20,000 | Adet |
MvrBıçak | 100,000 | Adet |
RycroftÖn Kamera Kanülü | 80,000 | Adet |
PamukSponge (10'luk Steril Paket Halinde) | 20,000 | Paket |
TrypanBlue | 150,000 | ADET |
SodyumHyaluronate Oftalmik Kullanım | 450,000 | ADET |
SodyumKondrotin Sulfat+ Sodyum Hyaluronate | 200,000 | ADET |
Retrobulbariğne künt | 100,000 | ADET |
EyeSpeculum-Çocuk | 5,000 | ADET |
İrrigasyonDengeli Tuz Çözeltisi 500 ml | 550,000 | ADET |
ÖnVitrektomi Probu (Alcon Infınıty uyumlu) | 1,000 | ADET |
No:21,00 | 5,000 | ADET |
No:21,50 | 5,000 | ADET |
No:22,00 | 35,000 | ADET |
No:22,50 | 35,000 | ADET |
No:23,00 | 50,000 | ADET |
No:23,50 | 40,000 | ADET |
No:24,00 | 30,000 | ADET |
No:24,50 | 30,000 | ADET |
SchimerKağıdı | 80,000 | ADET |
SkleralFiksasyon Lensi No:23 | 6,000 | ADET |
SkleralFiksasyon Lensi No:23.5 | 6,000 | ADET |
SkleralFiksasyon Lensi No:24 | 4,000 | ADET |
VGFITubing Set | 15,000 | ADET |
PerflakarbonSıvı | 10,000 | ADET |
SilikonYağı | 35,000 | ADET |
SF6 Gazı | 7,000 | ADET |