• İhale No
    2012/91238
  • İhale Adı
    GÜNEŞ ENERJİ SİSTEMİ İÇİN MALZEME , ARAZİ ÖLÇÜM CİHAZI VE EKİPMANI SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Akaryakıt ve Petrol Ürünleri
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
    İnşaat ve Yapı Malzemeleri, Hırdavat
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    07 Ağustos 2012 10:00
  • İdare
    HAKKARİ ÜNİVERSİTESİ İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı
  • İhale İli
    Hakkari
  • İşin İli
    Hakkari
  • Yayın Tarihi
    17 Temmuz 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


GÜNEŞ ENERJİ SİSTEMİ İÇİN MALZEME , ARAZİ ÖLÇÜM CİHAZI VE EKİPMANI SATIN
ALINACAKTIR
H a kka ri Ün iv er sit esi İ da ri Ve M a li İşler Da ire B a şka nl ı ğ ı
Güneş Enerji Sistemi Için Mal Ve Malzeme Alimi Ve Arazi Ölçüm Cihazi Ve Ekipmani Alimi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/91238
1-İda re nin
a) Adresi : Pehlivan Mahallesi Çölemerik Caddesi No 116 30000 Hakkari
Merkez Hakkari
b) Telefon ve faks numarası : 4382110807 - 4382110054
c) Elektronik Posta Adresi : imid@hakkari.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Mallar Hakkari Üniversitesi Yapı İşleri Teknik Daire Başkanlığına
teslim edilecektir.
c) Teslim tarihleri : Sözleşme tarihi itibarıyla 15 takvim günü içinde mal teslimi yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Pehlivan Mah.Çölemerik Cad.No:116/Hakkari
b) Tarihi ve saati : 07.08.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Arazi Ölçüm Cihazının Satış sonrası bakım servisi olacaktır.
4.3.2. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik edilecek malların katalogları veya özelliklerini belirten fotoğraflı listelerini teklif ekleriyle birtlikte
sunacaklardır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 200 TRY (Türk Lirası) karşılığı Hakkari Üniversitesi İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Hakkari Üniversitesi Rektörlüğü İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu,
üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (altmış) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
KOLLEKTÖR(12'LİK VAKUM TÜP) 30,000 ADET
KOLLEKTÖR(20'LİK VAKUM TÜP) 30,000 ADET
BOYLER TANKI 30,000 ADET
GENLEŞME DEPOSU 30,000 ADET
KUMANDA PANELİ 30,000 ADET
SİRKİLASYON POMPASI 30,000 ADET
GNSS ALICISI 1,000 ADET
OAF RF 1,000 ADET
OAF TRACKINK 1,000 ADET
GPS BAĞLANTI ADAPTÖRÜ 1,000 ADET
KONTROL ÜNİTESİ 1,000 ADET
MODEM ANTENİ 1,000 ADET
GPS KONTROL ÜNİTESİ 1,000 ADET
HAFIZA KARTI 1,000 ADET
GPS JALONU 1,000 ADET
TAŞIMA ÇANTASI 1,000 ADET
AHŞAP SEHPA 1,000 ADET
GRS TUTUCUSU 1,000 ADET