• İhale No
    1870320
  • İhale Adı
    GÜNEY GÖREV GRUP K. LIGI VE BAGLISI BIRLIKLERIN YANGIN ALARM SISTEMI ONARIMI 2 KALEM
  • Sektör
    Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    31 Mayıs 2019 14:00
  • İdare
    AKSAZ BAKIM ONARIM VE İSTİHKAM KOMUTANLIĞI - MUĞLA
  • İhale İli
    Muğla
  • İşin İli
    Muğla
  • Yayın Tarihi
    29 Mayıs 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İhale Dosya Nu. : 2019-126
İşin Konusu / Malzeme Cinsi : GÜNEY GÖREV GRUP K. LIGI VE BAGLISI BIRLIKLERIN YANGIN ALARM SISTEMI ONARIMI 2 KALEM
İlan Kategorisi : MUHTELIF ÇESITTE DIGER MADDELER
İşin Tanımı / Kısım ve Malzeme Miktarı : 2 kalem malzeme
İhtiyaç Sahibi Birlik :  
Ödemeyi Yapacak Saymanlık :  
Satın Alma Komisyonu Tel. : Tel:(252) 421 0161 Fax:(252) 421 0266AKSAZ BAKIM ONARIM VE IST. K.LIGI YETKILENDIRILMIS ALIM HEYETI
Muayene Komisyonu :  
İşin Yapılacağı Şehir : MUGLAMUGLA
İhale Tarihi * : 31.05.2019
İhale Saati * : 14:00
İlan Edilme Tarihi * : 28.05.2019
İhale Türü : Mal AlımıDOGRUDAN TEMIN 22/D
İhale Dökümanlarının Alınabileceği Yerler :  
İhale Dökümanı Satınalma Bedeli : 0
İhale Bitti mi ? : Hayır Bitmedi
İhale Kararı :  
SATES İh Kayıt Nu. : 139512
Teklif Mektubu : TEKLİF MEKTUBU MEVCUTTUR GÖRMEK İÇİN TIKLAYINIZ

 

DENIZ KUVVETLERI KOMUTANLIGI
AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI

1. AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI'ınca ihtiyaç duyulan aşağıda cins ve miktarı yazılı malzemeler/hizmetler DOGRUDAN TEMIN 22/D kapsaminda DOĞRUDAN TEMİN yöntemiyle satın alınacaktır.

 2.  Satin alimiyla ilgili yapilacak sozlesme ve diger belgeler icin noter tasdiki aranmayacak, teminat alinmayacaktir.

 3. Ödeme, malın teslimini takiben ve kabulü halinde en kısa sürede ve bir kerede AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI'nın düzenlediği ödeme evrakları ile Aksaz Deniz Filolari saymanlığı tarafından yapılacaktır. Fatura bedeli üzerinden %0,948 damga vergisi, orjinal garanti belgesi olamamasi durumunda % 0,948 garanti damga vergisi kesilecektir.

 4. Ihtiyaç duyulan malzemelerin tümüne teklif verilecektir. Kismi teklifler kabul edilmeyecektir. Komutanligimiz belirtilen malzeme/mazlemeleri hangi firma/firmalardan alacağı konusunda serbesttir.

 5.  Yüklenici, teslim ettiği malın 24 ay(yirmi dört) süre içerisinde evsafını kaybetmesi halinde, evsafını kaybeden malı yenisi ile değiştirme garantisi verecektir. Yüklenici, teklif formunu imzalamak suretiyle bu hususu kabul etmiş sayılacak olup, fatura tarihi garanti süresi başlangıç tarihi kabul edilecektir.

 6. Malzemeler, AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI'ınca siparişin verilmesini müteakip 10(ON) takvim günü içinde, bu sürenin resmi tatile uğraması halinde takip eden ilk iş günü saat 16:00’a kadar taahhüt edildiği şekilde AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI`na teslim edilecektir.

 7. KDV hariç tüm masraflar (vergi, harç, nakliye, sigorta, her türlü yükleme/boşaltma v.b.) yükleniciye aittir.

 8. Yukarıda belirtilen esaslar çerçevesinde KDV HARİÇ NİHAİ TÜRK LİRASI (TL) teklifinizi 31/05/2019 saat 14:00 ’a kadar, faks yada kapalı zarf içinde AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI teslim etmenizi rica ederim.

 9. Malzemelerde aranacak özellikler :
      a) Malzemelerin fiziki muayeneleri yapilacak, laboratuar ve kimyasal muayeneleri yapilmayacaktir.
      b) Ürün/Ürünlere yönelik kalite belgesi olan mallar tercih edilecektir.
      c) 2000,00 TL üzeri ödemelerde Vergi Borcu Olmadigina dair vadesi geçmis borç durumunu gösterir belge (15 gün süre ile geçerli) ödemeden önce idareye teslim edilecektir.
     

 

 

    İMZA

 

 

   
   
   

NOT 1: Anilan özellikler haricinde ürünler için teklif verilmemesi rica olunur. Aksi teklifler degerlendirilmeyecektir.
    NOT 2 : AKSAZ BAKIM ONARIM VE ISTIHKAM K.LIGI tarafindan Dogrudan Temin Usulü ile alim yapilacak malzemelere ait dogrudan temin duyurularina ve sonuçlarina www.ekm.tsk.tr adresinden ulasabilirsiniz.
    NOT 3 : Telefon numaramiz 252  4210161 , faks numaramiz 252  4210266
   

 

TEKLİF MEKTUBUDUR

’NA

 

 

İlgili harcama talimatı no: 126

1. Tarafımızdan yukarıda bahse konu tüm hususlar incelenmiş, okunmuş ve herhangi bir ayrım ve sınırlama yapmadan bütün koşullarıyla kabul edilmiştir.

2.Alım konusu iş için teklif birim fiyatlar üzerinden teklif ettiğimiz  toplam bedel KDV hariç ....................................... rakam ve ......................................................... yazı ile olup, toplam bedelin ayrıntısı teklif mektubumuzun ekindeki fiyat cetvelindedir.

BİRİM FİYAT TEKLİF CETVELİ
  S.No   Stok No  Malzemenin/Hizmetin
Cinsi ve Özellikleri
 Dağıtım Birimi Miktarı Teklif Edilen
Birim Fiyat (TL)

(K.D.V. hariç)
KDV
(%)
ÖTV
(%)
Tutar (TL)
(K.D.V. hariç)
 1*DA0250437   DEDEKTOR DUMAN OPTIK ADRESLI (SISTEM SENSÖR ADRESLI YE UYGUN OLACAKTIR)  AD  20         
 1*270529256   SOKET DEDEKTOR ANALOG ADRESLI (SISTEM SENSÖR ADRESLI YE UYGUN OLACAKTIR)  AD  20         

TOPLAM TUTAR (K.D.V. Hariç)     

 

 

TEKLİF
TARİHİ
 TEKLİFİN
GEÇERLİLİK
SÜRESİ
FİRMA ADI, ADRESİ, TELEFON VE FAKS NUMARASI VERGİ NUMARASI, BANKA ADI, HESAP NO, IBAN HESAP NO (zorunlu), ŞUBE ADI, ŞUBE KODU TEKLİFİ VEREN YETKİLİNİN ADI, SOYADI, İMZASI VE FİRMA KAŞESİ
         








 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim