• İhale No
    2017/425031
  • İhale Adı
    GÜVENLİK DUVARI LİSANS GÜNCELLEMESİ VE YENİLEME SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Ekim 2017 14:30
  • İdare
    SOSYAL GÜVENLİK KURUMU BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    Ankara
  • İşin İli
    Ankara
  • Şikayet Bedeli
    152.021,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    33.791.911 ile 253.439.417 TL arası
  • Yayın Tarihi
    06 Eylül 2017
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

GÜVENLİK DUVARI LİSANS GÜNCELLEMESİ VE YENİLEME SATIN ALINACAKTIR

SOSYAL GÜVENLİK KURUMU BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI

Güvenlik Duvarı Lisans Güncellemesi ve Yenileme Temini işi alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2017/425031
1-İdarenin
a) Adresi : Ziyabey Caddesi No:6 06520 Balgat- ÇANKAYA/ANKARA
b) Telefon ve faks numarası : 3122077840 - 3122078162
c) Elektronik Posta Adresi : asert3@sgk.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Checkpoint 61000 (Firewall) veya Muadili Ürün 3 Adet Checkpoint Management veya Muadili Ürün 1 Adet 0. Gün Saldırıları Engelleme Sistemi 3 Adet
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yerleri : Teslim edilecek cihazların kurulumları T. C. SGK Hizmet Sunumu Genel Müdürlüğü Batıkent Veri Merkezi ve Kızılay Veri Merkezlerinde yapılacaktır.
c) Teslim tarihi : Sözleşme imzalanmasını müteakip 45 (kırkbeş) gün içerisinde çalışır durumda teslim edilecektir. Sözleşme tarihinden itibaren işe başlanacak ve cihazların kurulumları Batıkent ve Kızılay Veri Merkezlerinde yapılacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : T.C. Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Ziya Bey Caddesi No:6 Balgat / ANKARA (Zemin Kat No:18) adresinde bulunan Gülten ALTUNDAL Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 06.10.2017 - 14:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İstekliler, ihale konusu alımın alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri kısmını teklifleri ekinde vereceklerdir.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekli, Teknik Şartname’deki tüm maddeleri ayrı ayrı cevaplayacak ve teklif ettikleri Ürün’lerin marka ve model numaralarını cevaplara yazacaktır. Hiçbir madde boş bırakılmayacak, cevaplar açık, anlaşılır, yeterli teknik düzeyde olacaktır. Sadece “okunmuş, anlaşılmış ve kabul edilmiştir” şeklinde verilen cevaplar kabul edilmeyecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı T. Vakıflar Bankası Merkez -ANKARA Şubesinin MOSİP tahsilat diğer tahsilatlar Merkez Saymanlık hesabına yatırılarak, T.C. Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı / Mal Alımları İhale Şube Müdürlüğü Ziyabey Caddesi No:6 (Zemin Kat No:21) Balgat / ANKARA adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar T. C. Sosyal Güvenlik Kurumu Başkanlığı Destek Hizmetleri Daire Başkanlığı Mal Alımları İhale Şube Müdürlüğü Ziya Bey Caddesi No: 6 (Zemin Kat No:21) Balgat / Ankara adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Checkpoint 61000 (Firewall) veya Muadili Ürün ( 3 yıl lisans bakım / destek süreli) 3 adet
Checkpoint Management veya Muadili Ürün ( 3 yıl lisans bakım / destek süreli) 1 adet
0. Gün Saldırıları Engelleme Sistemi ( 3 yıl lisans bakım / destek süreli) 3 adet