• İhale No
    2011/70902
  • İhale Adı
    GÜVENLİK KAMERA SİSTEMİ KURULMASI
  • Sektör
    Kamera, Alarm ve Güvenlik Sistemleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Mayıs 2011 11:00
  • İdare
    TAHTAKÖPRÜ BELEDİYESİ
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    11 Mayıs 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


GÜVENLİK KAMERA SİSTEMİ KURULMASI
Ta hta kö pr ü B elediy esi
Güvenlik Kamera Sistemi Kurulması alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/70902
1-İda re nin
a) Adresi : Hacılar Mahallesi Hüseyin Alp Caddesi No: 2 TAHTAKÖPRÜ
16417 İNEGÖL BURSA
b) Telefon ve faks numarası : 2247222002 - 2247222024
c) Elektronik Posta Adresi : tahtakopru@tahtakopru.bel.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : 5.1. Cihaz Sayıları
5.1.1. 7 Lokasyonda Tesis Edilecek Toplam 13 (Onüç) Adet
Kamera.
5.1.2. 7 Lokasyonda Tesis Edilecek İdare‘de Bulunacak Toplam 1 (Bir) Adet Nvr
5.1.3. Nvr Kayıt İçin Kullanılacak 2tb (2 Terabayt ) Kapasiteli 1
(Bir) Adet Hdd (Sabit Disk)
5.1.4. Kamera Montaj Aparatı 13 (Onüç) Adet
5.1.5. Kablosuz Aktarım Cihazı Karşılıklı 6 (Altı) Adet
5.1.6. Sipral Boru 25 (Yirmi Beş) Metre
5.1.7. Koruma Dolabı 7 (Yedi) Adet
5.1.8. Jak 14 (On Dört) Adet
5.1.9. Regülatör 7 (Yedi) Adet
5.2. Plaka Okur Gece Görüş Kamerası (7 Adet) Resim Sensörü 1/3'' Sony Ccd Day&Night Wdr
Toplam Pıxel Pal:795 (H) X 596 (V) Tarama Sistemi 15.625khz(H), 50(V) Çözünürlük 600 Tvlines
Mın.Işık Düzeyi 0,1 Lux / F1.2
Shutter Hızı 1/50 ~ 1/100.000 Otomatik Otomatik Kazanç Ayarı Agc On/Off Otomatik Beyaz Ayarı Awb On/Off Arka Işık Ayarı Blc On/Off
S/N Oranı 50 Db
Osd Menu Var
Video Çıkış Cvbs: 1.0v P-P Kompozit 75 Ohm
Lens Auto İris Lens Takılabilir
Ses Var
Çalışma Voltajı Dc 12v < 220ma
5.3. Gece Görüş Kamerası (6 Adet) Resim Sensörü 1/3'' Sony Ccd Toplam Pıxel Pal:537 (H) X 597 (V) Tarama Sistemi 2:1 İnterlace
Çözünürlük 470 Tvlines
Mın.Işık Düzeyi 0 Lux / F1.2
Ir-Led Sayısı 1 Arrayled Teknoloji
Aydınlatma Mesafesi 50 Metre
Shutter Hızı 1/50 ~ 1/100.000 Otomatik
Otomatik Kazanç Ayarı Auto Otomatik Beyaz Ayarı Auto Arka Işık Ayarı Auto
S/N Oranı 50 Db
Video Çıkış Cvbs: 1.0v P-P Kompozit 75 Ohm
Lens 4 - 6 Mm Opsiyonel
Ses Yok
Çalışma Voltajı Dc 12v < 1000ma
5.4. Görüntü İzleme Ve Kayıt Yazılımı Özellikleri
Görüntü Kanal Sayısı 16 Kanal Hız 400 Fps Real-Time Çözünürlük D1 704x576(Pal) Kayıt Kanal Sayısı 16 Kanal Hız 400 Fps Real-Time Çözünürlük D1 (704x576)
Seçenek Zaman,Planlı,Hareket,Alarm,Acil Durum
İzleme 4 kanal
Sistemin Kurulması aşamasında kullanılacak olan diğer Bağlantı ve
Güç Elemanları Teknik Şartnamede Yer Almaktadır.
b) Teslim yerleri : 3.1. Tahtaköprü Belediyesi Hizmet Binası (izleme ve yönetme) 3.2.
İnegöl Caddesi (Kamera 1 Plaka Okur Gece Görüş kablosuz, kamera
2 Gece Görüş kablolu) 3.3. Domaniç Caddesi (Kamera 3 Plaka Okur Gece Görüş kablosuz) 3.4. Hüseyinalp Caddesi (Kamera 4 Plaka Okur Gece Görüş kablolu, Kamera 5 Gece Görüş kablolu, Kamera 6
Gece Görüş kablolu, Kamera 7 Gece Görüş kablolu, Kamera 8 Plaka Okur Gece Görüş kablosuz, Kamera 9 Plaka Okur Gece Görüş kablosuz) 3.5. Hacılar Caddesi(Kamera 10 Gece Görüş kablolu, Kamera 11 Plaka Okur Gece Görüş kablosuz) 3.6. Yeni Sokak (Kamera 12 Gece Görüş Kablolu) 3.7. Dere Sokak (Kamera 13
Plaka Okur Gece Görüş kablosuz) olmaz üzere Belde içersinde
İdarenin göstereceği yerlere sistem kurulacaktır.
c) Teslim tarihi : Sözleşme tarihinden itibaren 30 gün içinde cihazlar teslim edilecek ve sistem çalışır hale getirilecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Hacılar Mahallesi Hüseyin Alp Caddesi No: 2 İNEGÖL/BURSA
b) Tarihi ve saati : 20.05.2011 - 11:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Yetkili satıcılığı veya imalatçılığı gösteren belgeler:
a) İmalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belge veya belgeler,
b) Yetkili satıcı veya yetkili temsilci ise yetkili satıcı ya da yetkili temsilci olduğunu gösteren belge veya
belgeler,
c) Türkiye‘de serbest bölgelerde faaliyet gösteriyor ise yukarıdaki belgelerden biriyle birlikte sunduğu serbest
bölge faaliyet belgesi.
İsteklilerin yukarıda sayılan belgelerden, kendi durumuna uygun belge veya belgeleri sunması yeterli kabul edilir. İsteklinin imalatçı olduğu aşağıdaki belgeler ile tevsik edilir.
Yüklenici, teklif edeceği cihazları kurmaya ve servisini vermeye yetkili olduğuna dair üretici veya yetkili distüribitörden alınmış yetki belgesini sözleşmeden önce vermelidir.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:
Garanti süresi geçici kabulün onaylandığı tarihten itibaren, ihale kapsamındaki tüm ürünler için 24(Yirmidört) aydır. Bu süre boyunca tüm sistem ve cihazlar üretim ve işçilik hatalarına karşı garantili olacak, hatalı imalat, işçilik ya da montaj yüzünden hasara uğrayan malzeme değiştirilerek yerine yenisi monte edilecektir.Garanti süresi içinde sistem / cihazların bakımı bedelsiz olarak yapılacaktır.Garanti süresince yapılan arıza bildirimlerinde en geç 4 (dört) saat içinde müdahale edilecek, müdahaleyi takiben yurt içi parça değişimi gerekiyorsa 3 (üç) gün, yurt dışı parça ithali gerekiyorsa 30 (otuz) gün içerisinde gerçekleştirilecektir.Geçen süre zarfında arızalı cihazlar ücretsiz olarak çalışır vaziyetteki muadilleri ile değiştirilerek sistemin çalışma sürekliliği sağlanacaktır.Garanti kapsamında değiştirilen parçaların her türlü maliyet, nakliye, sigorta, gümrük, v.b. masrafları Yüklenici‘ ye aittir. Parça değişimi gereken durumlarda arızanın bildirimi ile arızanın giderilmesi arasında 3 (üç) günü geçen süreler garanti süresine eklenecektir.
4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
Tedarik Edilecek Malların katalogları ve teknik özelliklerini belirten broşürler sözleşmeden sonra mal teslimi yapılmadan idareye getirilecek idarenin onayı alındıktan sonra ürünler sipariş edilecektir. idarenin uygun görmediği ürünler alınmayacaktır.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Tahtaköprü Belediyesi Fen
İşleri Servisi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Tahtaköprü Belediyesi Fen İşleri Servisi adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, götürü bedel üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle toplam bedel üzerinden götürü bedel sözleşme imzalanacaktır.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3‘ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (Otuz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim