• İhale No
    2015/35079
  • İhale Adı
    GÜVENLİK KAMERA SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Güvenlik, Kamera, Alarm Ürünleri ve Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Nisan 2015 10:30
  • İdare
    Uşak İl Özel İdaresi Destek Hizmetleri Müdürlüğü
  • İhale İli
    Uşak
  • İşin İli
    Uşak
  • Yayın Tarihi
    21 Ağustos 2015
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

GÜVENLİK KAMERA SİSTEMİ SATIN ALINACAKTIR

UŞAK ÖZEL İDARESİ DIŞ İLİŞKİLER HİZMETLERİ MÜDÜRLÜĞÜ

Uşak İl Jandarma Komutanlığı Güvenlik Kamera Sistemi Montajı ve alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2015/35079
1-İdarenin
a) Adresi : ÜNALAN MAH. ATATÜRK BUL. 102 64100 UŞAK MERKEZ/UŞAK
b) Telefon ve faks numarası : 2762231270 - 2762120934
c) Elektronik Posta Adresi : destekhizmetleri@usakozelidaresi.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : Miktar: 35 adet Tür: Mal Alımı Nitelik: Güvenlik Kamerası
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Teknik Şartnamede belirtilen köylere
c) Teslim tarihi : Sözleşmeden itibaren 70 gün


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Uşak İl Özel İdaresi Sosyal Tesisler Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati : 27.04.2015 - 10:30


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 30 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

Satın alınan ürünün kesintisiz olarak (365 gün, 24 saat) çalıştırılması hedeflenmektedir.
Teklif edilen ürünler, sözleşmede aksine bir hüküm bulunmadıkça kesin kabul tarihinden itibaren en az 2 yıl garanti altında olacaktır. Sistemde ağırlıklı olarak kullanılacak olan kameralar ve bileşenlerine ait, üretici firmalarından alınmış en az 2 yıllık garanti belgeleri teklife eklenecektir. Firma, garanti süreci sonrasında ürünlerin bakım onarımlarının devam ettirilmesi için teknik servis, bakım-onarım gereklerinin en az 5 yıl için (ücretli karşılığında) karşılanacağını taahhüt etmelidir. 
Garanti süresince tüm arıza durumlarındaki bakım ve onarımlar cihazların kurulu bulunduğu yerlerde firmaca ücretsiz yapılacaktır. Firma arızalı cihaz veya malzemenin değiştirilmesi gerekiyorsa bu değişikliği ve taşıma işlemlerini ücretsiz olarak yapacaktır. Garanti süresi kapsamında garanti kapsamı dışında gelişen her türlü hasar bakım onarım için ayrıca ücretlendirme yapılacaktır.
Değiştirilen parça ve elemanların her türlü (sigorta, nakliye, gümrük, hamaliye, vs.) masrafları firmaya ait olacaktır.
Kurulacak sistemde sorun çıkması halinde idarenin arızanın bildirilmesinden sonra en fazla 6 saat (Mücbir sebepler hariç) içerisinde firma sisteme müdahale edip, arızayı 24 saat içerisinde giderecektir. İl dışından parça getirilmesi gereken durumlarda en fazla 72 saat içinde arıza giderilecektir. Firma, sisteme zamanında uygun olarak müdahale edilmediği takdirde, idari şartnamede belirtilen cezayı ödemekle mükelleftir.
Bakım ve onarım için sistemin kapatılması gerekiyorsa, idarenin bilgisi dahilinde ve idarece uygun görülen, iş yoğunluğunun az olduğu (tatil günleri ve gece saatleri dahil) uygun zamanlarda cihazlar kapatılabilecektir.
Firma sağlanan sistemlerin kusursuz (teknik gerekliliklerden, teklif edilen üründen herhangi bir sapmasının bulunmadığını), yeni ve kullanılmamış olduğunu garanti eder.
Firma garanti süresinin bitimine kadar tespit edilen hata ve eksiklikler (yüklenici tarafından olanlar) garanti kapsamında değerlendirilerek giderilecektir.

4.3.3.
4.3.3.1. Standarda ilişkin belgeler:

Teknik şartnamede belirtilen kurulacak olan sistemde kullanılacak malzemeler CE,ISO,TSE,TSEK,EN,HAR,PCT, belgelerine sahip olmalıdır.

Teklif Edilen ürünlerin, teklif aşamasında Teknik Şartname de yazan kalite belgeleri ve diğer istenilen evrakları ibraz etmek zorundadır.

4.3.3.2. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

 

Teklif edilecek cihaz CE belgesine, üretici ve ithalatçı firma ise ISO belgesine sahip olmalıdır. Bahsi geçen belgeler teklif ile beraber istenecektir.

Teklif edilen ürünlerin, T.C. Sanayi Bakanlığı Tarafından ithalatçı veya üretici firmaya verilen (Tüketiciye verilen değil), üzerinde belge onay tarihi ve numarasının, ithalatçı veya üretici firmanın tam unvanı ve adresi ile birlikte ürün marka ve cinsinin yer aldığı resmi Garanti Belgesi’nin örneği bulunmalıdır.

TSE-HYB belgesi ihaleye giren yüklenici adına düzenlenmiş olan belge kabul edilecek olup, teklif edilen cihaz markaların, üreticinin ya da ara toptancı firma vs.adına düzenlenen belgeler geçersiz sayılacaktır.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Kamu ve özel sektörde alımı yapılan kamera güvenlik sistemleri benzer iş olarak kabul edilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Uşak İl Özel İdaresi Mali Hizmetler Müdürlüğü (İhale dokümanı, doküman bedeli Uşak Ziraat Bankası Merkez Şubesi İl Özel İdaresi TR33000100025636356819-5007 IBAN nolu hesabına yatırıldıktan sonra İdarenin adresinden satın alınabilir) adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Uşak İl Özel İdaresi Evrak Kayıt Servisi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
GüvenlikKamera Sistemi 35 adet
14 Şubat 2025

İhale iptal edilmiş
Bütün Tekliflerin Alıma Ayrılan Ödeneğin/ Yaklaşık Maliyetin Çok Üzerinde Olması Nedeniyle