• İhale No
    289271
  • İhale Adı
    HAKKARİ İL ÖZEL İDARESİ İÇİN 30 ADET DIŞ, 30 ADET İÇ GREYDER LASTİĞİ SATINALINACAKTIR
  • Sektör
    İş Makineleri ve Ekipmanları Alımı, Kiralanması, Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    06 Haziran 2013 12:00
  • İdare
    Hakkari İl Özel İdaresi MALİ HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ
  • İhale İli
    Hakkari
  • İşin İli
    Elazığ
  • Yayın Tarihi
    30 Mayıs 2013
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

 

HAKKARİ İL ÖZEL İDARESİ İÇİN

30 aDET DIŞ, 30 ADET İÇ  GREYDER LASTİĞİ   SATINALINACAKTIR.

 

DEVLET MALZEME OFİSİ

ELAZIĞ  BÖLGE  MÜDÜRLÜĞÜNDEN

 

 

Ofisimizce, Hakkari İl Özel İdaresi Destek Hizmetler Müdürlüğü ihtiyacı olan, aşağıda muhteviyatı yazılı, kurumca GOODYEAR  marka olarak  talep edilen 30 adet dış ve 30 adet iç Greyder lastikleri Kurum Teknik Şartnamesine uygun olarak, Ofis’imiz Tip Ticari Şartnamesi ile ihale ek şartları listesinde  belirtilen şartlarla, açık  teklif isteme usulü ile iç piyasadan satın alınacaktır.

 

Markası

Cinsi - Ebadı

Mik.

Neye Göre Alınacağı

Son Teklif

Verme Tarihi

GOODYEAR

Dış Lastik  1400-24 16 PR TT.MG 530 ve CAT Greyder

30

Teknik Şartname

06.06.2013

GOODYEAR

İç Lastik    1400-24 Greyder

30

Teknik Şartname

06.06.2013

 

1-İHALE EVRAKI BEDELLİDİR.

            a) İstekliler, ihale dokümanlarını Bölge Müdürlüğümüzde görebilirler. Ancak ihaleye teklif verecek olan firmaların, şartname bedelini (50.-TL) Müdürlüğümüz veznesine veya Müdürlüğümüzün banka hesabına yatırmaları zorunludur.

b)Yatırılan paraya ait ödendi belgesinin aslı ile bir suretinin teklif evrakına eklenerek dış zarfa konulması zorunludur.

 

2-Teklif mektupları iç içe konulmuş iki zarf halinde olacaktır. İÇ ZARFTA YALNIZ TEKLİF EDİLEN FİYATIN YAZILI OLDUĞU TEKLİF  MEKTUBU,  dış zarfta ise iç zarfla  birlikte teknik şartname ile Ofis Tip Ticari Şartnamesi ve ihale ek şartlar listesinin aynen kabul edildiğini belirten yazılı taahhütname ve Ticari Şartnamenin 2. maddesinde yazılı belgeler ile ihale ek şartları listesinde belirtilen belgeler bulunacaktır.

 

3-Teklifler, 06/06/2013 günü, saat 12’00’ye kadar Bölge Müdürlüğümüzde bulundurulacaktır. Geç gelen teklifler ile postada vaki gecikmeler dikkate alınmayacaktır.

 

4- Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 13.30’de evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip, uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları aynı gün açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

 

5- Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. Maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasına müteakip en az 30 gün opsiyonlu olacaktır.

 

6- GOODYEAR marka,  dışındaki teklifler değerlendirmeye alınmayacaktır.

 

7- Teklif edilen bedelin % 3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda

en az 6 ay vadeli geçici teminat verilecektir.

 

8-Söz konusu ihale, Kamu İhale Kanununun 3.maddesi (g) fıkrası (İstisna) kapsamında olup, Ofis, ihale konusu malzemeyi ihale edip etmemekte, kısmen ihale etmekte serbesttir.

 HAKKARİ  İL ÖZEL İDARESİ İÇİNGOODYEAR MARKA

30ADETİÇ VE 30 ADET DIŞ GREYDER LASTİK ALIM İHALESİ

EK  ŞARTLARI

 

 

 

1)    Tip Ticari Şartnamenin “İHALEYE GİREBİLME ŞARTLARI” başlıklı 2. maddesinin diğer belgeler kapsamındaki (i) bendi çerçevesinde verilecek ilave belgeler:

 

a)      Firma imalatçı ise imalatçı olduğunu gösteren belgeler veya sanayi sicil belgesi veya kapasite raporu,

b)      Firma yetkili satıcı ise, yetkili satıcı olduğunu gösteren belgeler,

c)      Türkiye’deki belgelerin yanı sıra serbest bölge faaliyet belgesi,

d)     4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Sanayi Mallarının satış Sonrası Hizmetleri Hakkında Yönetmelik” gereğince, Yönetmelik eki listede yer alan her malzeme grubu için;

1) “Satış Sonrası Hizmet Yeterlik Belgesi”

2) Yönetmelik eki listede yer alan ve her mal grubu için belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası hizmetleri sağlamak üzere yine listede belirtilen yer, sayı ve özellikte kurulmuş olan servis istasyonlarının,

- Açık adres ve ticaret ünvanlarının,

- Telefon ve faks numaralarının,

- Servis yetkililerinin telefon ve faks numaralarının

belirtilmesi suretiyle Listesi ve “Yetkili Servis Anlaşmalarının” Noter tasdikli birer sureti,

e)      Olması halinde, TSE belgesi ve TSEK belgesi gibi belgeler ile işin gerektirmesi halinde uluslar arası kurallara uygun şekilde akredite edilmiş kalite kontrol kuruluşları tarafından verilen sertifikalar ile can ve mal güvenliği bakımından önem arz eden ve Sanayi ve Ticaret Bakanlığı tarafından yayımlanan tebliğler ile TSE marka zorunluluğu getirilen sanayi malları için TSE belgesi,

f)       4077 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ve bu Kanun’a dayanılarak yürürlüğe konulan “Garanti Belgesi Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelik” uyarınca firma garanti belgesiyle satılmak zorunda olan mallara ait garanti belgelerinin orijinal nüshaları,

2)          Garanti kapsamındaki malzemede sözleşme süresi içerisinde tespit edilecek hata, ayıp ve eksikliklerin garanti sağlayan kişi veya kuruluş tarafından giderilmesini firma üstlenecektir. Bu yükümlülüğün firma tarafından yerine getirilememesi halinde idarenin ( malı teslim alan kurum veya kuruluşun ) garantinin sağlanması için yapacağı tüm giderleri varsa firmanın alacaklarından kesmek veya teminatını paraya çevirmek suretiyle tahsil etmek, yoksa firmadan talep etmek hakkına sahiptir.

Garanti süresi boyunca firma tarafından, malın kullanım kılavuzu veya diğer dokümantasyonunda belirtilen periyotlarda bakımı sağlanacaktır.

Firmanın sözleşmede hüküm altına alınmış olmasına rağmen; bakım ve onarım yükümlülüğünü yerine getirmekten imtina etmesi veya gecikmeli olarak yerine getirmesi nedeniyle mallarda oluşacak zarar ve hasarların giderilmesinden firma sorumlu olacaktır. Firmanın bakım ve onarım yükümlülüğünü tam veya zamanında yerine getirmemesi sebebiyle malın onarımı imkansız hale gelmişse ve bu durum garanti kapsamı dışında ise, firma, malın aynısını ücretsin temin etmekle yükümlü olacaktır.

 

3)          İhale konusu işi tamamı için teklif verilecek olup, kısmi teklif kabul edilmeyecektir.

4)            4)İşbu ihale, isteklilerin ilk tekliflerini yazılı olarak bildirmeleri ve devamında sözlü olarak tekliflerini sürdürmeleri şeklinde olacaktır.

5)          İhale konusu alımla ilgili teknik şartnamesine cevaplar verilecektir. Verilecek cevaplar varsa ihale konusu ürün ile ilgili resim broşür ve tanıtıcı diğer dokümanlar ile DİĞER İHALE DOKÜMANLARI ( Teklif Mektubu, Geçici Teminat, İhale Evrak Bedeli makbuzu hariç ) iki takım olarak Bölge Müdürlüğümüze tevdi edilecektir.

6)          Teklifler, ihaleye esas ticari şartnamenin 7. maddesinde belirtilen şartlarla iç zarfların açılmasını müteakip 30 gün opsiyonlu olacaktır.

7)          Teklif mektuplarının, son teklif verme günü saat 13,30.’da evvela dış zarfları açılacak, daha sonra teklif mektubu ile birlikte gönderilmesi gerekli olan belgeler incelenecek, bu inceleme sonucunda belgeleri istenilen şartlara uygun olduğu tespit edilenlerin teknik şartnamesine de uygunluğunun belirlenmesini müteakip, teknik şartnamesi uygun olduğu tespit edilen tekliflerin fiyat ile ilgili iç zarfları akabinde açılacaktır. Uygun olmayan teklifler ise açılmadan teklif sahiplerine iade edilecektir.

8)          İhale konusu malzemenin teslim süresi, teklif mektubunda belirtilecek olup, teklif edilecek lastikler Kurum Teknik Şartnamesine ve ihale şartlarına uygun olarak, üretim tarihi 6 ayı geçmemek koşulu ile tam ve sağlam olarak teslim edilecektir.

9)          BölgeMüdürlüğümüzün muayene hakkı saklı kalmak kaydıyla, ihale konusu malzemenin muayenesi teknik şartnamesine uygun olarak ihtiyaç sahibi kuruluşça yapılacaktır.

10)      İhale konusu malzemenin bedeli, kuruluşa yapılacak teslimatı müteakip  Malzeme Muayene Teslim ve Tesellüm tutanağının Kuruluşça mahallinde düzenlenip resmi bir yazı ekinde Bölge Müdürlüğümüze gönderilmesinden sonra Ofisimiz ticari şartname hükümleri dahilinde ödenecektir.

11)      İhaleye iştirak edecek firmalar, ihale evrak bedeli olarak 50.- TL.’yi Bölge Müdürlüğümüz veznesine veya Bölge Müdürlüğümüzün banka hesabına/ yatırarak alacakları belgenin aslı ve bir suretini diğer belgelerle birlikte teklife ait dış zarf içine koyacaklardır. İhalenin bütünüyle iptali veya siparişten vazgeçilmesi halinde, sipariş evrak bedeli ilgili firmaya iade edilecektir.

12)      Geçici Teminat: Teklif edilen bedelin %3’ünden az olmamak üzere istekliler tarafından belirlenecek tutarda en az 6 ay vadeli  geçici teminat verilecektir.

 

13)      Teklifler, Katma Değer Vergisi hariç verilecektir.

 

14)      GoodYear Yetkili Satıcı Belgesi olmayan isteklilerin teklifleri dikkate alınmayacaktır.

 

 

 

 

İHALE KAYIT NUMARASI: 2013/69976

 

Banka Hesap Numaralarımız  :

Ziraat Bankası Merkez Şb.                  TR34 0001 0001 8637 7118 7666 52

Vakıflar Bankası                                 TR440001500158007275056186

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim