• İhale No
    2012/34246
  • İhale Adı
    HALK SAĞLIĞI LABORATUARI MALZEMESİ ALIMI
  • Sektör
    Laboratuvar, Ölçüm, Optik Cihazları ve Bakımı
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    27 Mart 2012 10:00
  • İdare
    Manisa İl Sağlık Müdürlüğü
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    16 Mart 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


HALK SAĞLIĞI LABORATUARI MALZEMESİ ALIMI
Sa ğ lık B a ka nlığ ı M a nisa İl Sa ğ lık M üdürlüğ ü - Manisa
Halk Sağlığı Laboratuarı Malzemesi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/34246
1-İda re nin
a) Adresi : Ege Mah. Yusuf Sedat Altıntaş Sokak No:13 Merkez Manisa
b) Telefon ve faks numarası : 2362376702 - 2362371040
c) Elektronik Posta Adresi : manisa.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP'ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Manisa İl Sağlık Müdürlüğü
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip 3 gün içerisinde idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek/ işe başlanacaktır. İşin süresi 245 (ikiyüzkırkbeş) takvim günüdür. Yüklenici sözleşmeyi imzaladıktan sonra malzemeleri
31.12.2012 tarihine kadar idarenin talebi üzerine peyderpey mesai gün ve saatlerinde Müdürlük deposuna teslim edecektir.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Manisa İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Toplantı Salonu (Ege
Mah. Y. Sedat Altuntaş Sok. NO:13-Manisa)
b) Tarihi ve saati : 27.03.2012 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
istekliler teknik şartnameye birebir cevap yazısı verceklerdir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Manisa İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Satınalma Birimi ( Ege Mah. Y. Sedat Altuntaş Sok. NO:13-Manisa) adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 65 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Ziraat Bankası Mesir Şubesinde bulunan TR520001001256284331165002 nolu IBN hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Manisa İl Sağlık Müdürlüğü Ek Hizmet Binası Toplantı Salonu (Ege Mah. Y. Sedat Altuntaş Sok. No:13-Manisa) adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların
çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır. Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3'ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Amonyum Küvet Testi(LCK304) 4.000,000 Test
Azide Kuru Besiyeri 200,000 Test
Bakır Küvet Testi (LCK329) 100,000 Test
Bakteriyolojik Agar Agar 1.500,000 Gr.
Baird Parker (BP) 3.500,000 Gr.
Brom Kresol Gren-Metil Red İndikatörü 100,000 Adet
Cetrimite Kuru Besiyeri 200,000 Test
Demir Küvet Testi (LCK521) 500,000 Test
Egg Yolk Tellurite Emülsiyonu % 20 lik 3.500,000 Ml.
Fenol Ftalein İndikatörü 100,000 Adet
Hazır Nakil (Selenit F) Besiyeri 11.000,000 Adet
Kovacs Ayıracı 300,000 Ml.
MFC Kuru Besiyeri 200,000 Test
Nitrit Küvet Testi (LCK341) 200,000 Test
Nitrat Küvet Testi(LCK339) 100,000 Test
Oksidaz Reaktifi 300,000 Test
pH Buffer Solition 3,000 Kutu
Simmons Citrate Agar 500,000 Gr.
SS Agar 2.500,000 Gr.
Serbest Klor 1.000,000 Test
Steril Numune Su Şişesi(Tiyosülfatlı) 3.000,000 Adet
Sodium Chloride Standart Solution 600,000 Ml.
Su Sertliği Küvet testi (LCK327) 100,000 Test
Sülfürik Asit (1,6 N) Titrasyon Kartuşu 2,000 Adet
Tergitol Agar (TTC Agar) 1.500,000 Gr.
Toplam Klor 100,000 Test
TSA(Tripton Soy Agar) 500,000 Gr.
Tripton Broth 500,000 Gr.