-
-
İhale Adı
HARİCİ DEPOLAMA SİSTEMİ ALIMI
-
Sektör
Bilgisayar Donanımı, Büro Makineleri, Sarf Malzemeler ve Bakım
-
-
-
İhale Tarihi
11 Aralık 2018 10:00
-
İdare
SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ Sağlık Araştırma ve Uygulama Hastanesi
-
-
-
Şikayet Bedeli
50.640,00 TL
-
Yaklaşık Maliyet
8.447.946'TL den küçük
-
Yayın Tarihi
23 Kasım 2018
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
HARİCİ DEPOLAMA SİSTEMİ ALIMI
SAĞLIK ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİ
Harici Depolama Sistemi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası |
: |
2018/602364 |
1-İdarenin |
a) Adresi |
: |
DOĞU YERLEŞKESİ ISPARTA MERKEZ/ISPARTA |
b) Telefon ve faks numarası |
: |
2462112838 - 2462112823 |
c) Elektronik Posta Adresi |
: |
hastanesatinalma@sdu.edu.tr |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) |
: |
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı |
: |
Harici Depolama Sistemi - 1 Adet
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri |
: |
Hastanemiz Ayniyat Deposu |
c) Teslim tarihi |
: |
Sözleşmenin imzalandığının, idare tarafından yüklenicinin kendisine veya tebligat için gösterdiği adrese yapılacak işe başlama talimatının tebliğinden itibaren mal teslim edilecek / işe başlanacaktır. Mal teslimi sözleşmenin imzalanmasını takiben 20 (yirmi) gün içinde yapılacaktır. |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer |
: |
Sdü Arş. ve Uyg. Hastane Toplantı Salonu |
b) Tarihi ve saati |
: |
11.12.2018 - 10:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından mesleki ve teknik yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı SDÜ Arş. Uyg. Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Sdü Arş. ve Uyg. Hastane Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 30 (otuz) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
Cetveller
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması |
Miktar |
Birim |
HARİCİ DEPOLAMA SİSTEMİ |
1 |
adet |
12 Aralık 2018
İHALE İPTAL İLANIHARİCİ DEPOLAMA SİSTEMİ ALIMISAĞLIK ARAŞTIRMA VE UYGULAMA HASTANESİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI SÜLEYMAN DEMİREL ÜNİVERSİTESİHARİCİ DEPOLAMA SİSTEMİ ALIMI ihalesi
, 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası | : | 2018/602364 |
1- İdarenin |
a) Adresi | : | DOĞU YERLEŞKESİ ISPARTA MERKEZ/ISPARTA |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2462112838 - 2462112823 |
c) Elektronik posta adresi | : | hastanesatinalma@sdu.edu.tr |
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı |
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı
| : | 23.11.2018 - 3742 |
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : | : | Kamu İhale Bülteni - 11.12.2018 |
3- İhale İptal Tarihi | : | 10.12.2018 |
4- İptal nedeni veya nedenleri |
4734 Sayılı Kamu İhale Kanununu 19. maddesine (Açık İhale Usulü)’ne göre yapılması planlanan 2018/602364 ihale kayıt numaralı Harici Depolama Sistemi Alımı ihalesine ait “Teknik Şartnamenin Uygun Olmaması Nedeniyle” ihalenin iptaline karar verilmiştir.