• İhale No
    1979020
  • İhale Adı
    HASTA ADI FADİME YILMAZ ORTOPEDİ VE TARAVMATOLOJİ
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    12 Aralık 2019 23:59
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Araştırma ve Uygulama Hastanesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    12 Aralık 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : HASTA ADI : FADİME YILMAZ ORTOPEDİ VE TARAVMATOLOJİ

  İhale Notu   : HASTA ADI : FADİME YILMAZ ORTOPEDİ VE TARAVMATOLOJİ
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  12.12.2019
SAATİ :  23:59
YERİ :  
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : ÜNİVERSİTE HASTANESİ
TELEFON : 44 44 228
DAHİLİ : 1074
FAKS : 233 80 40
E-POSTA : satinalma2@cbu.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 

TEKLİF MEKTUBU                 

 

               Hastanemiz FADİME YILMAZ  A. B.D İşineait satın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı,evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamuİhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi(Kesin Fiyat) en geç 12/12/2019’a kadar idaremize vermenizirica ederim.

 

**ÖNEMLİNOT** :  (Saat: 14.00’dan sonra gelen fiyat teklifleri DikkateAlınmayacaktır.)

HASTA ADI:FADİME YILMAZ

 MAL / İŞE AİT TEKNİK VEİDARİ ŞARTLAR

1)-Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlaka belirtilmesigerekmektedir.

2)-Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 ( ÜÇYÜZALTMIŞ ) gün içindeyapılacaktır.

3)-Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihinden itibaren 30 Takvim günüolacaktır.

4)-En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarak değerlendirilerekbirim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır. 

5)-Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.

6)-Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)-Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemi yapıldıktan sonra teslimalınacaktır.

8)-İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almakta serbesttir.

9)-Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelin rakam ve yazı ileyazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması, Ad, Soyadı veyaTicaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmış olmalıdır.

10)-İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)-Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecek ihtilaflar ManisaMahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilinde çözümlenir.

12)-SUTTAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRME DIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALARÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURA EKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUTFİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği       

                                                         Mali Hizmetler Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞSATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASIL FATURANIN 3 (ÜÇ) GÜNİÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  23370 68 / 233 70 69 Dahili: 216-217

FAX: (236)  23371 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirdedepo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX:0236- 232 80 93

MANİSA CELAL BAYARÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği  

Mali Hizmetler Müdürlüğü

Tel: 0236 233 70 68Dahili: 216

FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:     FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİNFİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği

 Mali Hizmetler Müdürlüğü  ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

 

SIRANO:              CİNSİ VENİTELİĞİ                                                                                           AD

                

1.PELVİS PLAK  2 ADET

2. PELVİS PALK 2 ADET

 

 

 

 

ANATOMİKPELVİS REKONSTRİKSİYON PLAK ŞARTNAMESİ

1. Set pelvis rekonstruksiyonuyapmak amacıyla plaklar,vidalar,enstrumanlar ve sakral rodlardan oluşan kompleset halinde olmalıdır. 2. Set içerisinde anatomik Symphyseal plak olmalıdır. 3.Set içerisinde en az 2 adet sağ ve 2 adet sol olmak üzere 4 adet anatomiksakro-iliak bileşke plağı olmalıdır,5.0mm self tapping kilitli vida ilekilitlenebilir özellikte olmalıdır. 4. Set içerisinde en az 1 er adet uygundelik araklıklarında düz rekonstruksiyon plağı olmalıdır., 5. Set içerisinde enaz 1 er adet eğimli uygun delik aralıklarında olmak üzere anatomik pelvisrekonstruksiyon plağı olmalıdır. 6. Set içerisindeki tüm plaklar 2.jenerasyon titanyumdanimal edilmiş olmalıdır ve bu özellik orijinal ürün barkodlarında dabelirtilmelidir. 7. Setin plakları titanyum ( % 99,01 Tİ ) alaşımına sahipolmalıdır. 8. Set içerisindeki tüm plaklara ait her bir spesifik bendingtemplate (eğme/bükme kalıbı) olmalıdır. 9. Setin içerisindeki düz plaklar 3.5mm olmalıdır. 10. Setin içerisindeki kavisli Posterior-Anterior anatomik pelvisplağı olmalıdır.. 11. Setin içerisindeki Anatomik Crest plate olmalıdır. 12.Setin içerisindeki Curved Rekonstüksiyon plakları olmalıdır. 13. Setiçerisindeki stabilizasyon spongios vidaları 10 mm den 30mm e kadar 2 artarak30 mm den 60mm e kadar 5 er artarak full threaded Cancellous vidalar, 30mm den60 mm e kadar 5 er artarak half threaded Cancellous kilitsiz vidalar olmalıdır.14. Set içerisinde kilitsiz 3.5mm 12mm den 40mm e kadar 2 artarak ,40mm den60mm e kadar 5 er artarak self tapping kortikal vida olmalıdır. 15. Pelvisçakma çıkartma seti olmalıdır. Prf. Dr. Güvenir OKCU Tescil no: 54891






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim