TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A. B.D İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik veidari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 26/12/2019’a kadaridaremize vermenizi rica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat: 14.00’dan sonra gelen fiyatteklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI: TURGUT DURGUT
MAL / İŞE AİT TEKNİK VEİDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlakabelirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 ( ÜÇYÜZALTMIŞ )gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihindenitibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarakdeğerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almaktaserbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelinrakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması,Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmışolmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecekihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilindeçözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEDIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURAEKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUTFİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği
Mali Hizmetler Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASILFATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 23370 68 / 233 70 69 Dahili: 216-217
FAX: (236) 23371 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirdedepo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX:0236- 232 80 93
MANİSA CELAL BAYARÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği
Mali Hizmetler Müdürlüğü
Tel: 0236 233 70 68Dahili: 216
FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİNFİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği
Mali Hizmetler Müdürlüğü ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VENİTELİĞİ AD
1-TİTANYUM HUMERUS ÇİVİ SETİ 1ADET
2-ÇİVİ 1 ADET
3-KİLİTLEME VİDASI 10 ADET
4-TEPE VİDASI 1 ADET
TİTANYUM ALAŞIMLI HUMERUS ÇİVİSİ TEKNİKŞARTNAMESİ
1) Humeral çivi titanyum yapıda olmalıdır.
2) Humerus cismine uygun eğimi olmalıdır.Ayrıca düz ve eğimli modelleri bulunmalıdır.
3) Humerusun proksimalden de, distalin’dende çakılmaya uygun dizayn’da olmalıdır. (
Antegrad veya retrograd çakılma özelliği )
4) Çivi proksimalin’deki delik değişikaçılarda, en az 4 vida ile kilitlenebilmelidir.
5) Çivi distalin’deki delik oval olupdinamik yapıda olmalıdır.
6) 7mm ve 8mm çaplı çiviler olmalıdır.
7) Kilitleme vidaları tam yivli kortikalve titanyum yapıda olmalıdır.
8) Çivi boyları 16 cm den 30 cm ye kadar2’şer cm aralıklarla olmalı ve sette tamamı
bulunmalıdır. 16 cm lik çivilerin distaldelikleri kendi kılavuzu üzerinden
kilitlenebilmelidir.
9) Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlikkurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir
bütünü oluşturan tüm parçaların her birininayrı ayrı ulusal bilgi bankası ( UBB )
kod numarası ve ayrıca barkod numarasıolması zorunludur.
10) İhale sonrasında, ihalenin uhdesindekaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün
faturasını “UBB kodlarını da belirterek”kesecektir. Kesilen fatura en geç 24 saat
içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzemebirimine elden teslim edilmek
zorundadır.
|