• İhale No
    1985482
  • İhale Adı
    HASTA ADI TURGUT DURGUT ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Doğrudan Temin
  • İhale Tarihi
    26 Aralık 2019 23:59
  • İdare
    CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Araştırma ve Uygulama Hastanesi
  • İhale İli
    Manisa
  • İşin İli
    Manisa
  • Yayın Tarihi
    26 Aralık 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

İHALE BİLGİLERİ


  İhale Başlıgı : HASTA ADI : TURGUT DURGUT ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D

  İhale Notu   : HASTA ADI : TURGUT DURGUT ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A.B.D
 
 İHALE ÖZELLİKLERİ
İHALE TÜRÜ :  DOĞRUDAN TEMİN
KAYIT NO :  
TARİHİ :  26.12.2019
SAATİ :  23:59
YERİ :  
DOSYA BEDELİ :  0,00TL
İHALE DURUMU :  AKTİF
     
 
DÜZENLEYEN BİRİM
KURUM : CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ
BİRİM : ÜNİVERSİTE HASTANESİ
TELEFON : 44 44 228
DAHİLİ : 1074
FAKS : 233 80 40
E-POSTA : satinalma2@cbu.edu.tr
     
BEDELİN YATACAĞI BİRİM
BİRİM :  
 
İHALE METNİ
 

TEKLİF MEKTUBU                 

 

               Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ  A. B.D İşine ait satın almanınyapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı, evsafı, teknik veidari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamu İhale Yasasının22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi (Kesin Fiyat) en geç 26/12/2019’a kadaridaremize vermenizi rica ederim.

 

**ÖNEMLİ NOT** :  (Saat: 14.00’dan sonra gelen fiyatteklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)

HASTA ADI: TURGUT DURGUT  

 MAL / İŞE AİT TEKNİK VEİDARİ ŞARTLAR

1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlakabelirtilmesi gerekmektedir.

2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 ( ÜÇYÜZALTMIŞ )gün içinde yapılacaktır.

3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihindenitibaren 30 Takvim günü olacaktır.

4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarakdeğerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır. 

5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.

6)- Mal / İş idareye 24 saat için de  teslim edilecektir.

7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.

8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almaktaserbesttir.

9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelinrakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması,Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmışolmalıdır.

10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.

11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecekihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilindeçözümlenir.

12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEDIŞI BIRAKILACAKTIR.

13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURAEKİNDE HÜAP CD’SİNİ  TESLİM ETMELİDİRLER.

14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUTFİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.

             NOT:         İDARE KODU:    45764.38.41.00.01.330

                                İDARE ADI:   MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği       

                                                         Mali Hizmetler Müdürlüğü

 

15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASILFATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.

 

TEL: (236)  23370 68 / 233 70 69 Dahili: 216-217

FAX: (236)  23371 00

 

**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN  NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirdedepo girişleri yapılamayacaktır.

DEPO  BİRİMİ FAX:0236- 232 80 93

MANİSA CELAL BAYARÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği  

Mali Hizmetler Müdürlüğü

Tel: 0236 233 70 68Dahili: 216

FAX: 0236 – 233 7100

 

 

**ÖNEMLİ:     FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİNFİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.

 

 

NOT: TEKNİK ŞARTNAME MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği

 Mali Hizmetler Müdürlüğü  ALINA BİLİR.

NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ

 

 

SIRANO:              CİNSİ VENİTELİĞİ                                                                                           AD

                

 

 

 

 

 

 

 

 

1-TİTANYUM HUMERUS ÇİVİ SETİ     1ADET

2-ÇİVİ        1 ADET

3-KİLİTLEME VİDASI  10 ADET

4-TEPE VİDASI   1 ADET

 

 

TİTANYUM ALAŞIMLI HUMERUS ÇİVİSİ TEKNİKŞARTNAMESİ

1) Humeral çivi titanyum yapıda olmalıdır.

2) Humerus cismine uygun eğimi olmalıdır.Ayrıca düz ve eğimli modelleri bulunmalıdır.

3) Humerusun proksimalden de, distalin’dende çakılmaya uygun dizayn’da olmalıdır. (

Antegrad veya retrograd çakılma özelliği )

4) Çivi proksimalin’deki delik değişikaçılarda, en az 4 vida ile kilitlenebilmelidir.

5) Çivi distalin’deki delik oval olupdinamik yapıda olmalıdır.

6) 7mm ve 8mm çaplı çiviler olmalıdır.

7) Kilitleme vidaları tam yivli kortikalve titanyum yapıda olmalıdır.

8) Çivi boyları 16 cm den 30 cm ye kadar2’şer cm aralıklarla olmalı ve sette tamamı

bulunmalıdır. 16 cm lik çivilerin distaldelikleri kendi kılavuzu üzerinden

kilitlenebilmelidir.

9) Malzemelerin sosyal güvenlik güvenlikkurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir

bütünü oluşturan tüm parçaların her birininayrı ayrı ulusal bilgi bankası ( UBB )

kod numarası ve ayrıca barkod numarasıolması zorunludur.

10) İhale sonrasında, ihalenin uhdesindekaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün

faturasını “UBB kodlarını da belirterek”kesecektir. Kesilen fatura en geç 24 saat

içinde hastanemiz ayniyat ve tıbbi malzemebirimine elden teslim edilmek

zorundadır.

 

 

 

 






Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim