TEKLİF MEKTUBU
Hastanemiz ORTOPEDİ VE TRAVMATOLOJİ A. B.D İşine aitsatın almanın yapılmasına ihtiyaç duyulmaktadır. Aşağıda cinsi, miktarı,evsafı, teknik ve idari şartları yazılı malzemeler, idaremizce 4734 sayılı Kamuİhale Yasasının 22. maddesine göre satın alınacak olup, fiyat teklifinizi(Kesin Fiyat) en geç 27/12/2019’a kadar idaremize vermenizirica ederim.
**ÖNEMLİ NOT** : (Saat:09.00’dan sonra gelen fiyatteklifleri Dikkate Alınmayacaktır.)
HASTA ADI: YAŞAR DEMİRKOL
MAL / İŞE AİT TEKNİK VEİDARİ ŞARTLAR
1)- Teklif edilecek malzemenin lot ve UBB numaralarının mutlakabelirtilmesi gerekmektedir.
2)- Ödemeler malların tesliminden itibaren 360 ( ÜÇYÜZALTMIŞ )gün içinde yapılacaktır.
3)- Teklifin geçerlilik süresi, idareye teslim tarihindenitibaren 30 Takvim günü olacaktır.
4)- En düşük fiyat ekonomik açıdan en avantajlı teklif olarakdeğerlendirilerek birim fiyatlar üzerinden teklif esas alınacaktır.
5)- Teklif fiyatları KDV hariç olarak verilecektir.
6)- Mal / İş idareye 24 saat için de teslim edilecektir.
7)- Mal / İş idarece denetim, muayene ve kabul işlemiyapıldıktan sonra teslim alınacaktır.
8)- İdare Mal / İşi alıp almamakta veya bir kısmını almaktaserbesttir.
9)- Teklif mektubu, okunup kabul edildiği, teklif edilen bedelinrakam ve yazı ile yazılması, üzerinde kazıntı, silinti ve düzeltme bulunmaması,Ad, Soyadı veya Ticaret unvanı yazılmak suretiyle yetkili kişilerce imzalanmışolmalıdır.
10)- İdare gerektiğinde numune isteyebilecektir.
11)- Teklif mektubu şartnamesinin uygulanmasından doğabilecekihtilaflar Manisa Mahkemelerinde 4734 sayılı kanun hükümleri dâhilindeçözümlenir.
12)-SUT TAVAN FİYATLARI ÜZERİNDE KALAN TEKLİFLER DEĞERLENDİRMEDIŞI BIRAKILACAKTIR.
13)-FİRMALAR ÜZERİNDE MALZEME KALMASI HALİNDE KESİLEN FATURAEKİNDE HÜAP CD’SİNİ TESLİM ETMELİDİRLER.
14)- SUT KODU VE SUT FİYATI BELİRTİLMEYEN TEKLİFLER İLE SUTFİYATLARI ÜZERİNDE GELEN TEKLFİLER DEĞERLENDİRMEYE ALINMAYACAKTIR.
NOT: İDARE KODU: 45764.38.41.00.01.330
İDARE ADI: MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği
Mali Hizmetler Müdürlüğü
15)-SİPARİŞ SATINALMA BİRİMİNDEN TESLİM ALINDIKTAN SONRA ASILFATURANIN 3 (ÜÇ) GÜN İÇERİSİNDE DEPOYA TESLİM EDİLMESİ ZORUNLUDUR.
TEL: (236) 23370 68 / 233 70 69 Dahili: 216-217
FAX: (236) 23371 00
**ÖNEMLİ NOT: Malzemekullanıldıktan sonra kesilecek olan FATURA nın bir nüshası depo tarafındanistenilen malzemelerin ayrıntılı döküm belgesi ile birlikte aynı gün AŞAĞIDA BELİRTİLEN NUMARALARA FAX ÇEKİLMESİ GEREKMEKTEDİR.Aksi takdirdedepo girişleri yapılamayacaktır.
DEPO BİRİMİ FAX:0236- 232 80 93
MANİSA CELAL BAYARÜNİVERSİTESİ Hafsa Sultan Hastanesi Başhekimliği
Mali Hizmetler Müdürlüğü
Tel: 0236 233 70 68Dahili: 216
FAX: 0236 – 233 7100
**ÖNEMLİ: FİYAT TEKLİFİ ATILAN MALZEMELER İÇİN PROFORMA FATURAYA İLGİLİ MALZEMELER İÇİNFİRMA BAYİ NO YAZILACAKTIR.
NOT: TEKNİK ŞARTNAME MANİSA CELAL BAYAR ÜNİVERSİTESİ Hafsa SultanHastanesi Başhekimliği
Mali Hizmetler Müdürlüğü ALINA BİLİR.
NOT:Teklif verilmeden önce şartnamelerin firmatarafından mutlaka görülmesi gerekmektedir.
SATIN ALINACAK MAL / İŞ LİSTESİ
SIRANO: CİNSİ VENİTELİĞİ AD
1UMERUS İNTAMEDULLER ÇİVİ SETİ 1ADET
2 ÇİVİ 1 ADET
3KİLİTLEME VİDASI 10 ADET
4TEPE VİDASI 1 ADET
TİTANYUM ALAŞIMLI HUMERUS ÇİVİSİ TEKNİK ŞARTNAMESİ 1)Humeral çivi titanyum yapıda olmalıdır. 2) Humerus cismine uygun eğimiolmalıdır. Ayrıca düz ve eğimli modelleri bulunmalıdır. 3) Humerusunproksimalden de, distalin’den de çakılmaya uygun dizayn’da olmalıdır. (Antegrad veya retrograd çakılma özelliği ) 4) Çivi proksimalin’deki delikdeğişik açılarda, en az 4 vida ile kilitlenebilmelidir. 5) Çivi distalin’dekidelik oval olup dinamik yapıda olmalıdır. 6) 7mm ve 8mm çaplı çivilerolmalıdır. 7) Kilitleme vidaları tam yivli kortikal ve titanyum yapıdaolmalıdır. 8) Çivi boyları 16 cm den 30 cm ye kadar 2’şer cm aralıklarla olmalıve sette tamamı bulunmalıdır. 16 cm lik çivilerin distal delikleri kendikılavuzu üzerinden kilitlenebilmelidir. 9) Malzemelerin sosyal güvenlikgüvenlik kurumuna fatura edilebilmesi amacıyla bir bütünü oluşturan tümparçaların her birinin ayrı ayrı ulusal bilgi bankası ( UBB ) kod numarası veayrıca barkod numarası olması zorunludur. 10) İhale sonrasında, ihaleninuhdesinde kaldığı firma hastanın ameliyat olduğu gün faturasını “UBB kodlarınıda belirterek” kesecektir. Kesilen fatura en geç 24 saat içinde hastanemizayniyat ve tıbbi malzeme birimine elden teslim edilmek zorundadır. Prof DrGüvenir Okcu ORT VE TRAVMATOL
|