• İhale No
    2012/192548
  • İhale Adı
    HASTA BEZİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Temizlik Malzemeleri, Haşere İlaçları ve Vektörle Mücadele Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    14 Ocak 2013 10:00
  • İdare
    İSTANBUL BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ BAŞKANLIĞI
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Yayın Tarihi
    21 Aralık 2012
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


HASTA BEZİ SATIN ALINACAKTIR
İst a nbul B üy ü kşeh ir B elediy esi Sa t ına l ma Da ire B a şka nl ığ ı Lev a z ı m Ve Ay n iy a t M üdürlüğ ü
2 Kalem Hasta Bezi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2012/192548
1-İda re nin
İstanbul Büyükşehir Belediyesi Satınalma Daire Başkanlığı Levazım
a) Adresi : Ve Ayniyat Müdürlüğü-Ek Hizmet Binası M.Nezihi Özmen Mah.
Kasım Sok. No:62 Güngören- Merter/İstanbul 34010
Güngören/İstanbul
b) Telefon ve faks numarası : 0 212 449 59 52 / 0 212 449 42 35 - 0 212 449 41 25/ 0 212 449 42
40
c) Elektronik Posta Adresi : levazimayniyat@ibb.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu ma l ın
a) Niteliği, türü ve miktarı : İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : Mallar İdarenin İstanbul ili sınırları içerisinde göstereceği depolara
teslim edilecektir.
c) Teslim tarihi : İhtiyaç listesinde yer alan malların tamamı için sözleşmenin imzalanmasını izleyen 180 (Yüzseksen) takvim günü içinde, 3 parti de teslim edilecektir. 1. parti, işe başlama tarihinden itibaren 40 takvim günü içinde: 200.000 adet orta boy; 300.000 adet büyük boy olmak üzere toplam 500.000 adet. 2. parti, işe başlama tarihini takip eden 90. ve 110. takvim günleri arasında: 200.000 adet orta boy;
300.000 adet büyük boy olmak üzere toplam 500.000 adet. 3. parti, işe başlama tarihini takip eden 160. ve 180. takvim günleri arasında:
100.000 adet orta boy; 300.000 adet büyük boy olmak üzere toplam
400.000 adet olarak teslim edilecektir. Her parti teslimatı tamamlandığında Taşınır Geçici Alındı belgesi düzenlenecektir. Her partinin muayenesi, her parti teslimatı tamamlandığında ayrı ayrı yapılacaktır.
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : İstanbul Büyükşehir Belediyesi İhale İşleri Müdürlüğü. M. Nesih
Özmen Mah. Kasım Sok. No:62 Kat:4, 34010 Merter / İstanbul
b) Tarihi ve saati : 14.01.2013 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası
belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre
Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk
ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve Teklif edilen bedelin % 20 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Hasta Bezi, çocuk bezi veya yatalak hastalar için kullanılan her türlü bez türünün satışı konusunda gerçekleştirilen işler benzer özellikteki işler olarak kabul edilecektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 84 TRY (Türk Lirası) karşılığı İstanbul Büyükşehir
Belediyesi Levazım ve Ayniyat Müdürlüğü Ek Hizmet Binası M.Nezihi Özmen Mah. Kasım Sok. No:62
Güngören- Merter/İstanbul 34010 adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar İstanbul Büyükşehir Belediyesi İhale İşleri Müdürlüğü. M. Nesih Özmen
Mah. Kasım Sok. No:62 Kat:4, 34010 Merter / İstanbul adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüzyirmi) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Hasta Bezi Orta Boy 500.000 Adet
Hasta Bezi Büyük Boy 900.000 Adet