HASTA ISITMA CİHAZI - SICAK HAVA POMPASI TAŞINABİLİR TEKNİK ŞARTNAMESİ
A)KONU: Bu teknik şartname Kilis Devlet Hastanesi KVC Yoğun Bakımda kullanılmak üzere alınacak olan Hasta Isıtma Cihazı teknik özelliklerini kapsamaktadır.
B)TEKNİK ÖZELLİKLER
1. Cihaz hem ameliyathane hem yoğun bakımlarda pre-op ve post op dönemde hastada oluşacak hipotermiyi önlemek, hastayı güvenli bir şekilde ısıtma amacıyla tasarlanmış olmalıdır.
2. Cihaz aktif ısıtma sağlayan sıcak hava üfleyerek konvektif ısıtma özelliğinde olmalıdır.
3. Cihaz birlikte kullanıldığı battaniyelerde eşit bir dağılım sağlamalıdır.
4. Cihaz 32/38/43/ ortam sıcaklığı, 32/35/38/41 veya 36/40/44/ ortam sıcaklığı 4 kademeli olmak üzere en az birini karşılamalıdır.
5. Cihazın gürültü seviyesi 55dB den fazla olmamalıdır.
6. Düşük ve yüksek üfleme hız ayarı bulunmalıdır.
7. Cihaz içersinde bulunan filtre en az 0,3mikron olmalıdır ve filtre kolayca değiştiri lebi lmelidir.
8. Taşımayı kolaylaştıracak tutma yerleri veya sapı olmalı, kolaylıkla taşınabilir olmalıdır.
9. Cihaz, Tıbbi Cihaz Yönetmeliği uyarınca IIb sınıfında olmalıdır.
10. Cihaz üzerinde ayrı bir topraklama rnodu bulunmalıdır.
11. Otomatik olarak aşırı ısınmayı önleme özelliği olmalıdır.
12. Cihazın hortum uzunluğu en az 150cm olmalıdır.
13. Spiral yapıda olmalı nem ve buhar oluşturmamalıdır.
14. Cihazın UBB kaydı olmalıdır.
OMUAYENE, KABUL VE GARANTİ ŞARTLARI:
1. İşçilik ve fabrikasyon hatalarına karşı tüm sistem en az 2 (iki) yıl garantili olmalıdır.
2. Garanti kapsamı dışında kalan unsurları yüklenici firma açık bir şekilde beyan edecek sonraki süreçlerde bu konuyla ilgili sıkıntı yaşanmasına mahal vermeyecektir.
3. Sistemin garanti süresi boyunca en az %95 uptime çalışma süresi olacak ve yüklenici fırnıa bunu yazılı olarak beyan edecektir.
4. Cihazın muayene ve kabulü, muayene ve tesellüm komisyonunca yapılacaktır.
5. Muayene sırasında firma yetkilileri mutlaka bulunacak, muayene komisyonu cihazın şartnameye uygunluğu hakkında ikna oluncaya kadar deneme kullanımı yapabilecek, firma yetkilileri cihazla ilgili her türlü soruya eksiksiz cevap vereceklerdir.
6. Yüklenici firma şartnameye uygunluğunu rapor halinde madde madde hazırlayacak muayene komisyonuna sunacaktır.
7. Garanti süresi içersinde arızalanan cihazların garantör firmaya telefon veya yazılı yolla bildirimine mütakip en geç 24 (yirmi dört) saat içersinde müdahale edilmeli, yedek parça gerektirmeyen durumlarda maksimum 3 (üç) gün içinde, yedek parça gerektiren durumlarda ise en 5 (beş) gün içinde cihaz veya sistem çalışır hale getirilmelidir. Eğer yedek parça teinini yurtdışından sağlanacaksa bu süre 21 gün olacak, bu süre aşılması durumunda cihaz yenisi ile değiştirilecektir.
A
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMl Kilis İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri
(İ)
TC Sağlık Bakanlığı
KİLİS ILI KAMU HASTANELERİ BIRLIGI GENEL SEKRETERLİĞİ - KİLİS İLİ KHBGS MALİ HİZMETLER BAŞKANLIĞI
22/09/2017 14:32 - 96168743 - 934.01.07 - E.2367
00053188656
Sayı : 96168743/934
Konu : Hasta Isıtma Cihazı -Sıcak Hava Pompası Alımı İşi
DAĞITIM YERLERİNE
Genel Sekreterliğimize bağlı Kilis Devlet Hastanesi’nin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı belirtilen malzemelerin/işin alımı 4734 sayılı Kamu İhaleleri Kanunu’nun 22. maddesinin (d) bendi hükmüne göre yapılacaktır.
Aşağıda cins ve miktarı belirtilen malzemeleri ne kadar bedelle verebileceğiniz hususundaki teklif mektubunuzu en geç 25 / 09 / 2017 Pazartesi günü saat 16:00 ’ya kadar Genel Sekreterliğimiz Mali Hizmetler Başkanlığına gönderilmesini rica ederim.
İdari Şartlar;
1. Satın almadan doğan tüm masraflar satıcıya aittir. KDV ise Genel Sekreterliğimize aittir.
2. Adı geçen iş için ayrıca nakliye, kargo, montaj vb. hiçbir ücret ödenmeyecektir.
3. Firma uhdesinde kalan malzemelerin/ işin siparişi takiben 5 iş günü içerisinde saat 08:30 ile 16:00 arası yapılarak Kilis Devlet Hastanesi Muayene Komisyonu Birimi’ne teslim edecektir.
4. Mal/hizmet bedeli, teslimatın/işin bitirilip muayene komisyonunca kabul edildiği tarihten itibaren Kilis Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Muhasebe Birimince 2017 mali yılı Döner Sermaye Bütçesinden bütçe imkânları doğrultusunda ödenecektir.
5. Teklifler Kısmi Birim Fiyat üzerinden değerlendirilecektir.
6. Teklif mektubunun yukarıda belirtilen tarihte, mesai bitiminden önce Genel Sekreterliğimize kapalı zarf içerisinde teslim edilmesi, edilememesi halinde 0 348 814 55 31 no lu telefona faks edilmesi ve daha sonra teklif mektubunun aslının gönderilmesini rica ederim.
Rıdvan GÖKÇEK Mali Hizmetler Başkanı
Sıra Cinsi Miktarı Birim Marka Birim Fiyatı Toplam Tutarı
1 Hasta Isıtma Cihazı -Sıcak Hava Pompası Alımı İşi (Blanket) 2 Adet
Toplam (KDV Hariçtir)
Teknik Şartname Ektedir
Kilis Kamu Hastaneler Birliği Mali Hizmetler Başkanlığı Çevre Yolu Üzeri, Öncüpınar Kavşağı Merkez/Kilis
Tel: 0348 822 1111 / Dahili: 1859 Faks: 0348 814 5531 e-posta : kilisdevlethastanesi@gmail.com
İrt: R. POLAT
Evrakın elektronik imzalı suretine http://e-belge.saglik.gov.tr adresinden 0de68f24-7073-4d32-842d-6f4cb82c26de kodu ile eri ebilirsiniz. Bu belge 5070 sayılı elektronik imza kanuna göre güvenli elektronik imza ile imzalanmıstır.
T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMl Kilis İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri
(İ)
TC Sağlık Bakanlığı
KİLİS ILI KAMU HASTANELERİ BIRLIGI GENEL SEKRETERLİĞİ - KİLİS İLİ KHBGS MALİ HİZMETLER BAŞKANLIĞI
22/09/2017 14:33 - 96168743 - 934.01.04 - E.2369
Sayı : 96168743/934
Konu : Anestezi Cihazı O2 Sensörü Alımı İşi
DAĞITIM YERLERİNE
Genel Sekreterliğimize bağlı Kilis Devlet Hastanesi’nin ihtiyacı olan aşağıda cins ve miktarı belirtilen malzemelerin/işin alımı 4734 sayılı Kamu İhaleleri Kanunu’nun 22. maddesinin (d) bendi hükmüne göre yapılacaktır.
Aşağıda cins ve miktarı belirtilen malzemeleri ne kadar bedelle verebileceğiniz hususundaki teklif mektubunuzu en geç 25 / 09 / 2017 Pazartesi günü saat 16:00 ’ya kadar Genel Sekreterliğimiz Mali Hizmetler Başkanlığına gönderilmesini rica ederim.
İdari Şartlar;
1. Satın almadan doğan tüm masraflar satıcıya aittir. KDV ise Genel Sekreterliğimize aittir.
2. Adı geçen iş için ayrıca nakliye, kargo, montaj vb. hiçbir ücret ödenmeyecektir.
3. Firma uhdesinde kalan malzemelerin/ işin siparişi takiben 5 iş günü içerisinde saat 08:30 ile 16:00 arası yapılarak Kilis Devlet Hastanesi Muayene Komisyonu Birimi’ne teslim edecektir.
4. Mal/hizmet bedeli, teslimatın/işin bitirilip muayene komisyonunca kabul edildiği tarihten itibaren Kilis Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Muhasebe Birimince 2017 mali yılı Döner Sermaye Bütçesinden bütçe imkânları doğrultusunda ödenecektir.
5. Teklifler Kısmi Birim Fiyat üzerinden değerlendirilecektir.
6. Teklif mektubunun yukarıda belirtilen tarihte, mesai bitiminden önce Genel Sekreterliğimize kapalı zarf içerisinde teslim edilmesi, edilememesi halinde 0 348 814 55 31 no lu telefona faks edilmesi ve daha sonra teklif mektubunun aslının gönderilmesini rica ederim.
Rıdvan GÖKÇEK Mali Hizmetler Başkanı
Sıra Cinsi Miktarı Birim Marka Birim Fiyatı Toplam Tutarı
1 Anestezi Cihazı O2 Sensörü 2 Adet
Toplam (KDV Hariçtir)
Teknik Şartname Ektedir
Kilis Kamu Hastaneler Birliği Mali Hizmetler Başkanlığı Çevre Yolu Üzeri, Öncüpınar Kavşağı Merkez/Kilis
Tel: 0348 822 1111 / Dahili: 1859 Faks: 0348 814 5531 e-posta : kilisdevlethastanesi@gmail.com
İrt: R. POLAT
Evrakın elektronik imzalı suretine http://e-belge.saglik.gov.tr adresinden 1e333be7-3be6-4093-9e40-c9843cd9ff75 kodu ile eri ebilirsiniz. Bu belge 5070 sayılı elektronik imza kanuna göre güvenli elektronik imza ile imzalanmıstır.