• İhale No
    2019/101201
  • İhale Adı
    HASTA ÖNLÜĞÜ VE HASTA BEZİ SATIN ALINACAKTIR
  • Sektör
    Muhtelif Hizmetler ve Ürünler
    Tekstil ve Konfeksiyon Ürünleri, İş Güvenliği Malzemeleri
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    20 Mart 2019 11:00
  • İdare
    Eyüp Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    İstanbul
  • İşin İli
    İstanbul
  • Şikayet Bedeli
    50.640,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    06 Mart 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
HASTA ÖNLÜĞÜ VE HASTA BEZİ SATIN ALINACAKTIR

EYÜPSULTAN DEVLET HASTANESİ

4 Kalem Hasta Önlüğü ve Hasta Bezi Alımı alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/101201
1-İdarenin
a) Adresi : EYÜP MERKEZ MAHALLESI SILAHTARAGA CADDESI 53 34050 EYÜPSULTAN/İSTANBUL
b) Telefon ve faks numarası : 2124172900 - 2126164857
c) Elektronik Posta Adresi : istanbuldhs7@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : AMELİYAT HASTA ÖNLÜĞÜ (DISPOSABLE) 5000 Adet, HASTA BAKIM ÖNLÜĞÜ(DISPOSABLE) 15000 Adet, HASTA ALT BEZİ SERME 30000 Adet, HASTA BEZİ BEL BANTLI 25000 Adet
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : AYNİYAT TÜKETİM DEPO
c) Teslim tarihi : Sözleşmenin imzalanmasına müteakip, ihtiyaca göre peyderpey olarak teslim edilecektir. İhale konusu mal kalemleri, İdare tarafından yükleniciye verilen sipariş üzerine, yüklenici tarafından sipariş miktarı tam ve eksiksiz olarak, idari ve teknik şartnamede yazılı şartları taşıması şartıyla hastanemiz tüketim deposuna 5 (BEŞ) iş günü içerisinde teslim edilecektir. Teslim edilmeyen kısım için sözleşmedeki yazılı cezalar uygulanacaktır.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Silahtarağa Cad. No:53 34050 - EYÜP / İSTANBUL
b) Tarihi ve saati : 20.03.2019 - 11:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

1. İhaleye katılacak firmalar teklif ettiği  kalem için ihale saatinden önce satın alma birimine 3 (üç )adet adet  numune verecektir. Numune getirmeyen firmalar değerlendirme dışı bırakılacaktır.

2. Numuneler firma adını açıkca belirten kutu/koli içinde, malzemelerin ihale sıra numarası ve adını gösteren dizi pusulası ile birlikte ve her bir numunenin üzerinde firma adı, İhale Kayıt Numarası, kalem numarası ve malzeme adı yazılı etiketlenmiş olarak idare yetkilisine iki nüsha tutanak ile teslim edilecektir. İstekliler, ihale sonucunda uhdesinde kalmayan kalemlerin numunelerini, itiraz süresinin bitmesini müteakip 20 gün içerisinde almalıdırlar. 20 gün içende alınmayan ürünler için istekliler herhangi bir hak talebinde bulunamayacaklardır.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Eyüpsultan Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eyüpsultan Devlet Hastanesi Satınalma Birimi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 150 (yüz elli) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
13. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
AMELİYAT HASTA ÖNLÜĞÜ (DISPOSABLE) 5.000 adet
HASTA BAKIM ÖNLÜĞÜ(DIPOSABLE) 15.000 adet
HASTA ALT BEZİ SERME 30.000 adet
HASTA BEZİ BEL BANTLI 25.000 adet