• İhale No
    2016/439350
  • İhale Adı
    HASTABAŞI MONİTÖRÜ ALIMI
  • Sektör
    Tıbbi İlaçlar ve Tıbbi Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    04 Kasım 2016 10:00
  • İdare
    Eskişehir Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Eskişehir
  • İşin İli
    Eskişehir
  • Şikayet Bedeli
    39.403,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    6.573.254'TL den küçük
  • Yayın Tarihi
    26 Ekim 2016
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun

 

HASTABAŞI MONİTÖRÜ ALIMI

DEVLET HASTANESİ -ESKİŞEHİR SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

HASTABAŞI MONİTÖRÜ ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2016/439350
1-İdarenin
a) Adresi : Yenidoğan Mh. Şehit Serkan Özaydın Sokak No:9 ESKİŞEHİR 26060 ODUNPAZARI/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası : 2222374800 - 2222177236
c) Elektronik Posta Adresi : esdh.satinalma@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : HASTABAŞI MONTÖRÜ 7 ADET
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : ESKİŞEHİR DEVLET HASTANESİ
c) Teslim tarihi : Yüklenici kendisine ihale edilen cihazların tamamını sözleşmenin taraflarca imzalanmasından itibaren en geç 90 takvim günü içinde teslim edecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : Eskişehir Devlet Hastanesi Yenidoğan Mh.Şehit Serkan Özaydın Sk. No:9 ODUNPAZARI- ESKİŞEHİR
b) Tarihi ve saati : 04.11.2016 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. Satış sonrası servis, bakım ve onarıma ilişkin belgeler:

1. Yüklenici firmalar garanti sonrası yıllık bakım fiyatı olarak cihazın kdv hariç tutarı üzerinden; parça dahil ( her türlü yedek parça, tüm bakım kitleri ve ömürlü parçalar dahil) %6’sı, parça hariç %3’ünü geçmeyecek şekilde ayrı ayrı belge olarak teklif vereceklerdir. Bu belgelerin dosyasında bulunmaması durumunda değerlendirme dışı bırakılacaktır. Garanti süresi ve garanti sonrası parça dahil bakım sözleşmesi yapılması durumunda cihazların yazılım güncellemeleri, versiyon güncellemesi vb. her türlü güncelleme, yenilik ücretsiz olarak yapılacaktır. Garanti süresince de tüm ömürlü parçalar ve bakım kitleride ücretsiz olarak değiştirilecektir.(örneğin flow sensör, oksijen sensörü, kablolar, problar)

2. Sağlık bakanlığının 13.07.2012 tarih ve 2012/30 sayılı genelgeleri doğrultusunda cihazların tüm yedek parçalarının fiyatları ihale dosyasına konacak ve bu yedek parça fiyatlarının toplamı cihazın bedelinin % 150 sini geçmeyecektir. (örnek cihaz 1.000,00 tl ise tüm parçaları 1.500,00 TL yi geçmeyecek). İstekli tarafından bu listede kasten veya sehven belirtilmeyen yedek ve ömürlü parçalar ücretsiz değiştirilecektir. Ücretsiz değişim yapacağına dair belgeyi ihale dosyasına koyacaktır. Bu yedek parça listesini koymayanlar ihale dışı bırakılacaktır.

3. Cihaza ait tüm Yedek parçaların yer aldığı listenin en sonunda KDV hariç toplam fiyat yazılacaktır. KDV hariç Toplam fiyatın teklif edilen cihazın kdv hariç %150 fiyatını geçmesi durumunda teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır.

4. Yedek parça fiyat listesinin döviz olarak verilmesi durumunda hesaplama tarihi ve o günün kur değeri belirtilerek  yazılacaktır. Hesaplanan tarih belirtilmediği taktirde ihalenin 1 gün öncesinin kur değeri alınarak Türk Lirasına çevrilecektir. Hiçbir durumda tüm yedek parçaların yer aldığı fiyatlar cihazın %150 fiyatını geçmeyecektir.

5 Belirtilen fiyatlar 2 yıllık ücretsiz garanti bitiminden sonra en az 8 yıl süreyle geçerli olacaktır.

4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

Teklif edilen ürünlerin Sağlık Bakanlığı Ulusal Bilgi Bankası onaylı ürün barkod numaraları ile tedarikçiler ve bayilerin bayi kayıtlarının bulunması zorunludur. Bayi tanımlayıcı numaralarının ve ürünlerin ubb çıktılarının teklif dosyasında bulunması zorunludur. Kapsamdışı ürünler ise, Kapsamdışı Beyanı ile mutlaka belgelendirilecektir.

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

İstekliler, Teknik Şartnamede belirtilen tüm maddelere “Teknik Şartnameye Cevaplar” adı altında sırasıyla ve tek tek cevap verecektir. cevaplar orijinal dokümanlar üzerinde işaretlenerek belgelenecektir. uygunluk cevap yazısında her maddenin yanına o maddenin katalogun kaçıncı sayfasında gösterildiğine dair açıklama yazılmalıdır. cevap verilmeyen madde olması halinde teklif değerlendirme dışı bırakılacaktır.

-İdare gerekli gördüğü takdirde demostrasyon isteyebilecektir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 15 (on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı ESKİŞEHİR DEVLET HASTANESİ SATIN ALMA BİRİMİ adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar ESKİŞEHİR DEVLET HASTANESİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

 

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
26 Ekim 2016

İhale İptal Edilmiş.

27 Ekim 2016

İHALE İPTAL İLANI
HASTABAŞI MONİTÖRÜ ALIMI
DEVLET HASTANESİ -ESKİŞEHİR SAĞLIK BAKANLIĞI TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU

HASTABAŞI MONİTÖRÜ ALIMI ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2016/439350
1- İdarenin
a) Adresi:Yenidoğan Mh. Şehit Serkan Özaydın Sokak No:9 ESKİŞEHİR 26060 ODUNPAZARI/ESKİŞEHİR
b) Telefon ve faks numarası:2222374800 - 2222177236
c) Elektronik posta adresi:esdh.satinalma@saglik.gov.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :26.10.2016 - 3217
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) ::SONHABER - 26.10.2016
3- İhale İptal Tarihi:26.10.2016
4- İptal nedeni veya nedenleri

İHALE USULÜ DEĞİŞTİRİLECEĞİNDEN  İHALENİN İPTAL EDİLMESİNE KARAR VERİLMİŞTİR.