• İhale No
    2010/535458
  • İhale Adı
    HASTANE BİLGİ SİSTEMİ,DİJİTAL ARŞİVLEME VE İLETİŞİM(PACKS) SİSTEMİ HİZMET ALIMI
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim ve İnternet Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Aralık 2010 10:00
  • İdare
    Hatay Antakya Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
HASTANE BİLGİ SİSTEMİ, DİJİTAL ARŞİVLEME VE İLETİŞİM(PACKS) SİSTEMİ HİZMETİ ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Hatay Antakya Devlet Hastanesi

HASTANE BİLGİ SİSTEMİ,DİJİTAL ARŞİVLEME VE İLETİŞİM(PACKS) SİSTEMİ HİZMET ALIMI
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/535458
1-İdarenin
a) Adresi:Altınçay Mah. M.Kafadar Cad. No:53 Antakya HATAY
b) Telefon ve faks numarası:3262271515 - 3262272440
c) Elektronik Posta Adresi:hataydhs1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.antakyadh.saglik.gov.tr

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Hatay Antakya Devlet Hastanesi
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihi 01.01.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2013

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:HADH Altınçay Mah. M.Kafadar Cad. NO:53 ANTAKYA
b) Tarihi ve saati:13.12.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%9’undan, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin
%6’sından
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 25
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
1-)İstekliler teklif ettikleri uygulama yazılımının % 100 uyumlu olduğu Veri Tabanı Yönetim Sistemi ve İşletim Sistemlerinin ismini ve sürüm(versiyon) bilgilerini bir belge halinde tekliflerinde sunacaktır.

2)-İstekliler, İdare’nin bulunduğu yere en yakın destek merkezlerinin adreslerini ve bu merkezin sorumlusuna ait iletişim bilgilerini teklif ekinde bildirmelidir

3)-İstekli firmanın teklif ettiği PACS için IHE (Integrated Health Enterprises) profillerini gösteren ve son 2 sene içinde yapılan Connectathon’larda belgelenmiş IHE Belgesini (Integration Statement - Entegrasyon Belgesi) teklifiyle beraber verecektir. Belgenin doğruluğu www.ihe.netadresinden sınanabilir olacaktır.

4)-PACS IHE Randevulu İş akışı (Scheduled Workflow SWF) profilini “Image Manager”, “Image Archive” ve “Image Display” aktörleri olarak desteklemelidir. Firma ilgili IHE deklarasyonu teklif dosyası ile birlikte vermelidir.

5)-PACS IHE Hasta Bilgi İlişkilendirme (Patient Information Reconciliation PIR) profilini “Image Manager” ve “Image Archive” aktörleri olarak desteklemelidir. Firma ilgili IHE deklarasyonunu teklif dosyası ile birlikte vermelidir.

6)-PACS IHE Bağlantılı Görüntü Sunumu (Consistent Presentation of Images) profilini “Image Manager” , “Image Archive” ve “Print Composer” aktörleri olarak desteklemelidir. Firma ilgili IHE deklarasyonu teklif dosyası ile birlikte vermelidir.

7)-PACS IHE Radyoloji Bilgisine Giriş (Access to Radiology Information) profilini “Image Manager”, “Image Archive” ve “Image Display” aktörleri olarak desteklemelidir. Firma ilgili IHE deklarasyonu teklif dosyası ile birlikte vermelidir.

8)-PACS IHE Mamografi (Mamograpgy) profilini “Image Manager”, “Image Archive” ve “Image Display” aktörleri olarak desteklemelidir. Firma ilgili IHE deklarasyonu teklif dosyası ile birlikte vermelidir.

9)-Arşiv sistemi, genişleyebilir özellikte olacaktır. Genişleme kapasitesi ile ilgili bilgilendirme teklif ekinde yapılacaktır

10)-İstekli teklif ettiği PACS yazılımının tıbbi cihaz yönetmeliği kapsamında hangi sınıfa girdiğini beyan edecektir. İstekli firmanın teklif etmiş olduğu; PACS sisteminin; T.C.S.B. Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğünün; 01/03/2010 tarih ve 2010/11 Sayılı Tıbbi Cihazlarla İlgili Mal ve Hizmet Alımları İşlemleri konulu genelgesi gereğince; Ulusal Sağlık Bilgi Bankasına Kayıtlı olması koşulu aranacaktır. İsteklinin, teklif edilen ürünün imalatçı veya ithalatçısı(tedarikçi firma) olmadığı durumlarda; ürünün tedarikçi firmasının bayisi olduğuna dair TİTUBB kayıt veya bildirimi de aranacaktır, teklif dosyasında bulunacaktır

11)-Eğitmenler:Yüklenici, eğitimin sağlanmasında yetecek eğitmen/saati temin etmelidir. Ayrıca, Yüklenici bu iş için görevlendireceği personelin eğitim durumunu, sayısını, bu konulardaki deneyimlerini belirtmelidir. Eğitim verecek personelin verecekleri eğitim konusunda (RBS, PACS, İş İstasyonu Görüntüleyici v.b) sertifika sahibi olmaları gerekmektedir. Bu sertifikaların kopyaları teklif dosyasına eklenecektir
12)-Teknik Şartnamenin Demonstrasyon Bölümünde yer alan 2.1.17. ve 2.1.18. maddelerine istinaden demo yapılacaktır.(2.1.1. İhaleye katılan ve teklif dosyasında eksiği bulunmayan firmalar demoya çağrılacaktır. Demo, teklif dosyası yeterli görülen ve en düşük fiyatı veren firmadan başlayacak şekilde olacaktır. Demonstrasyon yeri ve saati, Yüklenici ya da yüklenicinin idareye bildirdiği temsilcisine yazılı olarak tebliğ edilecektir, sistemde yer alan verilerden, idarenin isteyeceği kapsamda bir program demonstrasyon (DEMO) seti hazırlayacaktır. Bu Demo Seti talebinin amacı, hastanenin mevcut verilerinin diğer bir Bilgi Sisteminde kullanılabilirliğinin test edilmesidir. DEMO için hâlihazırdaki yüklenicinin hazırlayacağı verilerden, herhangi bir gerçek vatandaşın kimlik ve/veya adres bilgisine ulaşım mümkün olmayacaktır.
Bir başka ifadeyle, hazırlanan sette kişilere ait gerçek Vatandaşlık Numarası veya gerçek vatandaşlık numarasına erişimi mümkün kılan gerçek veri kümeleri yer almayacak, ancak aynı karakter dizinine sahip verilerle sanallaştırılmış kişiler üzerinden DEMO seti hazırlanacaktır.)
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Bu ihalede benzeriş olarak kamu veya özel sektör Hastanelerinde Bilgisayar Otomasyon Sistemi İşletimi veya Hastane Bilgi Yönetim Sistemi ( HBYS) veya PACK Sistemi hizmeti yapmış olmak kabul edilir.



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açıktır.

Tekliflerin değerlendirilmesinde yerli istekliler lehine fiyat avantajı uygulanmayacaktır.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

200 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Hatay Antakya Devlet Hastanesi Satın Alma Birimi-Ayrıca Antakya Ziraat Bankası Merkez Şubesi 39367081-5001 no?lu hesaba ücreti yatırılmak ve dekontu idareye fakslanmak üzere ihale dokümanı karşı ödemeli olarak kargo yoluyla gönderilebilecektir. adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Hatay Antakya Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim