• İhale No
    2011/30769
  • İhale Adı
    HASTANE BİLGİ SİSTEMİ, DİJİTAL ARŞİVLEME VE İLETİŞİM (PACKS) SİSTEMİ
  • Sektör
    Yazılım, Bilişim Ürünleri ve Bilgisayar Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    11 Nisan 2011 10:00
  • İdare
    Hatay Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi
  • İhale İli
    Hatay
  • İşin İli
    Hatay
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
HASTANE BİLGİ SİSTEMİ, DİJİTAL ARŞİVLEME VE İLETİŞİM (PACKS) SİSTEMİ HİZMETİ ALINACAKTIR
HATAY KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ

HASTANE BİLGİ SİSTEMİ, DİJİTAL ARŞİVLEME VE İLETİŞİM (PACKS) SİSTEMİ
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2011/30769
1-İdarenin
a) Adresi:ŞİRİNCE MAH.DABBAHHANE SOK 31100 ANTAKYA/HATAY
b) Telefon ve faks numarası:03262146170;03262135962 - 03262135962
c) Elektronik Posta Adresi:hataydcb1@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi :
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:HATAY KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ ŞİRİNCE MAH.DABBAHNE SOK.ANTAKYA/HATAY
c) Süresi
:
İşe başlama tarihi 01.06.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2013

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:HATAY KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ EK HİZMET BİNASI ŞİRİNCE MAH.DABBAHNE SOK.ANTAKYA/HATAY
b) Tarihi ve saati:11.04.2011 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,


1-01.05.2008 tarih ve 2008/36 sayılı sağlık bakanlığı Tedavi Hizmetleri Genel Müdürlüğü’nün Tıbbi cihazlar ile ilgili genelgesi gereği PACS/RBS sistemleri için Türkiye Cumhuriyeti İlaç ve Tıbbi Cihaz Ulusal Bilgi Bankası’na (TITUBB) kaydı ve Sağlık bakanlığından onaylı belge TİUBB ürün kaydı bulunmalı ve bu belgeler ihale dosyasında sunulmalıdır.



2-İstekliler teklif ettikleri uygulama yazılımının % 100 uyumlu olduğu Veri Tabanı Yönetim Sistemi ve İşletim Sistemlerinin ismini ve sürüm(versiyon) bilgilerini bir belge halinde ve teklif ettikleri veritabanı ve işletim sistemi ile ilgili üreticisinden veya yetkili distribütör firmasından kurum adına ihaleye özgü alınmış yetki belgesini teklif dosyasında sunacaktır.



3-Uygulama yazılımı istemci/sunucu veya web tabanlı veya akıllı istemci (smart client) veya zengin istemci (rich client) mimariye sahip olmalı, Yüklenici firma teklif ettiği mimariyi belirtmelidir.



4- İstekliler teklifleri değerlendirmesi aşamasında idari şartnamede istenen yeterlilik şartlarına haiz teklif sahibi istekliler teklif edilen ihale konusu sistemin Teknik şartnameye uygunluğunun teyit edilmesi amacı ile data yüklü bilgisayarlarla uygulamalı HBYS tanıtımı (DEMO) yapacaktır. İhale komisyonunu teklifleri değerlendirmesi, isteklilerin ihale dosyalarını incelemesi sonucunda; Teklifin teknik şartnameye uygunluğunun teyidi amacıyla, ihaleye katılan isteklilerden en düşük fiyat veren istekliden başlamak üzere demo yapılacaktır. Dosyasında belgesi eksik olan ya da uygun olmayan istekliler demoya alınmayacaktır. Bu demoda; istekli firma tarafından getirilen üzerlerinde kendi programları yüklü bir server ile 2 adet kullanıcı bilgisayarı ve bir adet lazer yazıcıyı hastanemiz ek binası ihale toplantı salonuna kuracaktır. Demo sırasında hiçbir mazeret kabul edilmeyecektir. Demoda şartnamede yer alan tüm modüller detaylı bir şekilde sorgulanacaktır. Bu sorgulamada en az beş değişik hasta üzerinden komisyon tarafından belirlenen senaryo uygulanarak demo yapılacaktır. Demoda sorgulanan modüllerden herhangi birini gerçekleştiremeyen ve İnceleme neticesinde teklifte sunulan modüllerin teknik şartnameye uygun olmadığının komisyonca tespiti halinde istekli ihale dışı bırakılacaktır. Demo günü ve saati komisyon tarafından belirlenerek isteklilere ihale dosyalarında belirtmiş oldukları yazışma adreslerine resmi yazılı olarak ihaleden sonra bildirilecek. Demo hazırlıklarını yapabilmeleri için kendilerine 3(üç) iş günü süre verilecektir. DEMO için demoya çağrılan firmanın kendisinin hazırlayacağı verilerden, herhangi bir gerçek vatandaşın kimlik ve/veya adres bilgisine ulaşım mümkün olmayacaktır. Bir başka ifadeyle, demoda kişilere ait gerçek Vatandaşlık Numarası veya gerçek vatandaşlık numarasına erişimi mümkün kılan gerçek veri kümeleri yer almayacak, ancak aynı karakter dizinine sahip verilerle sanallaştırılmış kişiler üzerinden DEMO yapılacaktır.

 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin alt yüklenicilere yaptırmayı düşündükleri işlere ait listeyi, teklif eki olarak tekliflerine dahil edeceklerdir.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.


Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait yıl sonu bilançosunu veya bilançonun gerekli görülen bölümlerini ya da bunlara eşdeğer belgelerini sunmayanlar, iki önceki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu belgelerde yeterlik kriterini sağlayamayanlar ise iki önceki yılın belgeleri ile üç önceki yılın belgelerini sunabilirler. Bu durumda, belgeleri sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%9’undan, taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin
%6’sından
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.

Yılın ilk dört ayında olan ihalelerde, bir önceki yıla ait gelir tablosunu sunmayanlar, iki önceki yılın gelir tablosunu sunabilirler. Bu gelir tablosunun yeterlik kriterini sağlayamaması halinde, iki önceki yılın ve üç önceki yılın gelir tabloları sunulabilir. Bu durumda, gelir tabloları sunulan yılların parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin

% 25
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Kamu veya özel sektör HastanelerindePersonel çalıştırılmasına dayalı veya Personelsiz Bilgisayar Otomasyon Sistemi İşletimi veya Hastane Bilgi Yönetim Sistemi ( HBYS) veya PACKS Sistemi hizmeti



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

150 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

HATAY KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ EK HİZMET BİNASI ŞİRİNCE MAH.DABBAHNE SOK.ANTAKYA/HATAY adresinden satın alınabilir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları

zorunludur.



8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
HATAY KADIN DOĞUM VE ÇOCUK HASTALIKLARI HASTANESİ EK HİZMET BİNASI ŞİRİNCE MAH.DABBAHNE SOK.ANTAKYA/HATAY
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (DOKSAN) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Hastane Bilgi Sistemi Uygulama Yazılım Hizmeti (200 kullanıcılı) 31,00 AY
Veri Tabanı Yönetim Sistemi Yazılım Hizmeti (Minimum 2 CPu 200 kullanıcılı) 31,00 AY
Hemşire Çağrı Sistemi Entegrasyonu 1,00 Adet
Kartlı (30 okuyuculu) Hasta Kabul Sisteminin Hbys’ye Yazılım Entegrasyonu 1,00 Adet
Kiosk (Hasta Yönlendirme Sistemi) Yazılımının Hbys’ye Entegrasyonu 1,00 Adet
Hemşire Çağrı Sistemi Donanım Entegrasyonu 1,00 Adet
Merkezi Satınalma Programı Entegrasyonu 1,00 Adet
Biyokimya Cihazı Entegrasyonu 1,00 Adet
Hormon Cihazıları Entegrasyonu 1,00 Adet
Mikroskopi Çalışan İdrar Cihazı Entegrasyonu 1,00 Adet
Strip Okuyucu İdrar Cihazı Entegrasyonu 1,00 Adet
Hemogram Cihazı Entegrasyonu(Biyokimya) 1,00 Adet
Elisa Cihazı Entegrasyonu 1,00 Adet
İmmunohemotoloji Cihazı Entegrasyonu 1,00 Adet
Hemogram Cihazı (22 Parametre üstü) Entegrasyonu (Mikrobiyoloji) 1,00 Adet
Sedimantasyon Cihazı Entegrasyonu 1,00 Adet
Koagülasyon Cihazı Entegrasyonu 1,00 Adet
Nefelometre Cihazı Entegrasyonu 1,00 Adet
Tam Otomatik kan Kültürü Cihazı Entegrasyonu 1,00 Adet
Spermiogram Cihazı Entegrasyonu 1,00 Adet
Kan Gruplama + Cross Match Cihazı 1,00 Adet
PACS Yazılım Hizmeti 31,00 Ay
Web Tabanlı veya Wep Ara Yüzlü Klinisyen Görüntüleme Sistemi Yazılım Hizmeti(200 Kullanıcı) 31,00 Ay
Görüntüleme ve Raporlama İş İstasyonu Yazılım Hizmeti 31,00 Ay
Radyoloji Bilgi Sistemi Yazılım Hizmeti (RBS) (200 Kullanıcı) 31,00 Ay