• İhale No
    2011/129223
  • İhale Adı
    HASTANE BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ HİZMETİ ALINACAKTIR
  • Sektör
    İşçilik Personel ve Temizlik Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    13 Eylül 2011 10:00
  • İdare
    Eğirdir Kemik Eklem Hastalıkları Tedavi ve Rehabilitasyon Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Isparta
  • İşin İli
    Isparta
  • Yayın Tarihi
    19 Ağustos 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun


HASTANE BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ HİZMETİ ALINACAKTIR
Sa ğ lık B a ka nlığ ı Eğ ir dir K emi k E kle m H a st a lı kla rı Ted a v i V e Reha bilit a sy o n H a st anesi
36 Aylık Hastane Bilgi Yönetim Sistemi Hizmeti Alımı hizmet alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19
uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası : 2011/129223
1-İda re nin
a) Adresi : Konya Yolu Üzeri Eğirdir Isparta
b) Telefon ve faks numarası : 2463114790 - 2463112563
c) Elektronik Posta Adresi : ispartakhh1.hh@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği
internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-İha le ko n usu hiz met in
a) Niteliği, türü ve miktarı
İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta
: (Elektronik Kamu Alımları Platformu) yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer : Eğirdir Kemik Eklem Hastalıkları Tedavi Ve Rehabilitasyon Hastanesi
c) Süresi : İşe başlama tarihi 01.01.2012, işin bitiş tarihi 31.12.2014
3- İha lenin
a) Yapılacağı yer : Eğirdir Kemik Eklem Hastalıkları Tedavi Ve Rehabilitasyon Hastanesi
b) Tarihi ve saati : 13.09.2011 - 10:00
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,
a)İstekliler teklif ettikleri uygulama yazılımının % 100 uyumlu olduğu Veri Tabanı Yönetim Sistemi ve İşletim Sistemlerinin ismini ve sürüm(versiyon) bilgilerini bir belge halinde tekliflerinde sunacaktır. b)Uygulama yazılımı istemci/sunucu veya web tabanlı veya akıllı istemci (smart client) veya zengin istemci (rich client)
mimariye sahip olmalı, Yüklenici firma teklif ettiği mimariyi teklifinde belirtmelidir. c)Tüm yazılımlar grafik ara yüzlü olmalıdır. Dördüncü ve/veya gerekli olursa beşinci kuşak (4GL ve 5GL) programlama dilleri ile
geliştirilmiş olmalıdır. Firma/firmalar yazılım geliştirme araçlarını teklifinde belirtmelidir. d)İstekliler, İdare’nin bulunduğu yere en yakın destek merkezlerinin adreslerini ve bu merkezin sorumlusuna ait iletişim bilgilerini teklif ekinde bildirecektir. e)Yüklenici, her eğitim için önerdiği eğitim planlarını, günlük eğitim çizelgelerini, eğitimi alacak adayların başarı düzeylerini değerlendirecek plan ve prosedürleri kapsayacak bir Eğitim Planını Eğitim Hizmetleri Tablosundaki verileri göz önüne alarak teklifinde sunmalıdır.
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin %
25 oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.Kamu Kurum ve Kuruluşlar ile Özel sektöre yapılan Hastane Bilgi Yönetim Sistemi, program bakım, geliştirme, yenileme, kiralama veya elemanlı yazılım hizmeti benzer iş olarak kabul edilcektir.
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 100 TRY (Türk Lirası) karşılığı Eğirdir Kemik Eklem
Hastalıkları Tedavi Ve Rehabilitasyon Hastanesi Satınalma Birimi adresinden satın alınabilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Eğirdir Kemik Eklem Hastalıkları Tedavi Ve Rehabilitasyon Hastanesi adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat
vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (Doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Kişi Sayısı Süre Birim
HBYS Teknik Destek Personeli 2,00 36 İşçi x Ay
Hastane Bilgi Yönetim Sistemi (HBYS)Hizmet Alımı- 60 kullanıcılı 36 Ay
29 Ağustos 2011



HASTANE BİLGİ YÖNETİM SİSTEMİ HİZMETİ ALINACAKTIR
Sağlık Bakanlığı Eğirdir Kemik Eklem Hastalıkları Tedavi Ve Rehabilitasyon Hastanesi

Hastane Bilgi Yönetim Sistemi Hizmeti Alınacaktır ihale edileceği ilan edilmiştir. Ancak 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 26 ncı maddesine göre aşağıdaki hususlarda , düzeltme ilanı yayımlanmasına karar verilmiştir. Tekliflerin hazırlanması ve sunulmasında düzeltilen maddelerin esas alınması gerekmektedir.
İhale Kayıt Numarası : 2011/129223
1- İda re nin
a) Adresi : Konya Yolu Üzerı 32500
b) Telefon ve faks numarası : 2463114790 - 2463112563
c) Elektronik posta adresi : ispartakhh1.hh@saglik.gov.tr
ç) Ön yeterlik/İhale dokümanının görülebileceği internet adresi : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
2-Düzelt mey e K o nu İla n ın Y a y ı mla nd ığ ı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı : 19.08.2011 - 1917
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) : Akdeniz Eğirdir Gazetesi - 26.08.2011
3- Düzelt ilen [ ma d de/ ma d de ler ] şunla rdır
Aşağıdaki madde eklenmiştir.
13.Diğer Hususlar:
İstekliler İhale sürecinde program demonstrasyonu (Demo) konusunda kurumun talebini yerine getirecektir. Demo şartlarının genel çerçevesi şu şekilde olmalıdır:Demo sırasında kullanılacak verilerde gerçek Vatandaşlık Numarası veya gerçek vatandaşlık numarasına erişimi mümkün kılan gerçek veri kümeleri yer almayacaktır. Demo‟da kullanılacak veriler gerçek kişilere ait olmamalı, sanal kişi verileri kullanılmalıdır. Demo, İdarenin sağlayacağı bir mekanda yapılmalıdır. Demo ortamında İdare gerekli internet erişim, Kesintisiz Güç Kaynağı, Projeksiyon Cihazı vb. malzemeleri hazır bulundurmalıdır. Tüm değerlendirmelerin İhale Komisyonu Üyeleri tarafından yapılması kaydıyla Demo‟ya idareden gerek görülen kadar personel katılabilir ancak karara katılamaz. Demo‟ya, İstekli adına aynı anda 5 kişiyi geçmeyecek sayıda üyeler katılabilir. Demo için gerekli bilgisayar, yazıcı, gerekli bağlantı kabloları İstekliler tarafından sağlanmalı ve idarenin gösterdiği mekana Demo başlama saatinden en az 1 saat önce kurulmuş ve çalışır duruma getirilmiş olmalıdır. Yapılacak olan Demo sonucunda ihale komisyonu üyeleri ve firma yetkilisi/yetkilileri tarafından imzalanmış Demo raporunun tutulması ve ihale dosyasında saklanması gerekmektedir. Firma yetkililerince herhangi bir sebepten dolayı tutanak imzadan imtina edilirse, bu durum tutanakta açıkça belirtilmelidir.