• İhale No
    2019/571805
  • İhale Adı
    HASTANE BİRİMLERİNE 38 KISIM (38 KALEM) TIBBİ MALZEME ALIMI
  • Sektör
    Tıbbı İlaç ve Sarf Malzemeler
  • İhale Tipi
    Mal Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    16 Aralık 2019 10:00
  • İdare
    KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ Uygulama ve Araştırma Merkezi
  • İhale İli
    Trabzon
  • İşin İli
    Trabzon
  • Şikayet Bedeli
    101.344,00 TL
  • Yaklaşık Maliyet
    8.447.946 ile 33.791.911 TL arası
  • Yayın Tarihi
    22 Kasım 2019
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR

UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

HASTANE BİRİMLERİNE 38 KISIM (38 KALEM) TIBBİ MALZEME ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.  İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası : 2019/571805
1-İdarenin
a) Adresi : KANUNİ KAMPÜSÜ TRABZON MERKEZ/TRABZON
b) Telefon ve faks numarası : 4623775454 - 4623250518
c) Elektronik Posta Adresi : farabibashekimlik@ktu.edu.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) : https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/


2-İhale konusu malın

a) Niteliği, türü ve miktarı : HASTANE BİRİMLERİNE 38 KISIM (38 KALEM) TIBBİ MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Teslim yeri : KTÜ Uygulama ve Araştırma Merkezi (Farabi Hastanesi Deposu) TRABZON
c) Teslim tarihleri : İhale konusu 1.,5.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,20.,23.,24.,25.,27.,28.,29.,30.,31.,32.,33.,34.,35.,36.,37.,38.kısım/ların malzeme teslimat programı: Söz konusu malzemeler tek partide teslim edilecektir. Teslimat, Sözleşme tarihi itibari ile ilk 7 (yedi) iş gününde yapılacaktır. 2.,4.,6.,7.,17.,18.,19.,26.,kısım/ların malzeme teslimat programı: Söz konusu malzemeler 2 (iki) eşit partide teslim edilecektir. 1.parti teslimat, Sözleşme tarihi itibari ile ,ilk 7 (yedi) iş gününde, 2. parti teslimat ise 01.7.2020 tarihi itibari ile, ilk 7 (yedi) iş gününde teslim edilecektir. 3.,21.,22.,kısım/ların malzeme teslimat programı: Söz konusu malzemeler 3 (üç) eşit partide teslim edilecektir.1.parti teslimat, Sözleşme tarihi itibari ile, ilk 7 (yedi) iş gününde, 2. parti teslimat ise 01.7.2020 tarihi itibari ile, ilk 7 (yedi) iş gününde teslim edilecektir. 3. parti teslimat ise 01.11.2020 tarihi itibari ile, ilk 7 (yedi) iş gününde teslim edilecektir. Sözleşmenin taraflarca imzalanmasını müteakip, yükleniciye mal teslimi ile ilgili herhangi bir tebligat yapılmayacaktır. Son teslimatlar, program değişiklikleri de dahil olmak üzere 15/12/2020 tarihini geçmeyecektir.


3- İhalenin

a) Yapılacağı yer : KTÜ Rektörlüğü İhale Komisyon Odası (Sağlık Kültür Daire Başkanlığı Zemin Kat ) TRABZON
b) Tarihi ve saati : 16.12.2019 - 10:00


4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir veya noter tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren belge, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyimini gösteren belgeler:
Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kesin kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin % 25 oranından az olmamak üzere ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler veya teknolojik ürün deneyim belgesi.
4.3.2.
4.3.2.1. Yetkili kurum ve kuruluşlara kayıtla ilgili belgeler:

İsteklilerin, Ürün Takip Sistemi (ÜTS)'ye kaydı aranacaktır.  İstekli firmanın üretici veya ithalatçı (tedarikçi) bir firmanın bayisi olarak teklif vermesi durumunda; Ürün Takip Sistemine (UTS) ait internet sayfasından alacakları ana ekran görüntüsü çıktıları (kaşe, imza yaparak ve ihale sıra no’su belirtilerek) ihale teklif dosyasında sunmak suretiyle belgelendireceklerdir. Bayilik başlangıç tarihi  İhaleye teklif verme  tarihinden sonra olmamalıdır. Bayi teklif ettiği ürünü satmakla yetkili olmalıdır. 

4.3.3. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:

6.,7.,16.,31.,32.,33.,34.,35., kısımlar  için  3 ayrı lottan 3’er tane numune teslim edilecektir. Ayrıca verilen numunelerin yetersiz gelmesi durumunda istekli firmalardan tekrar numune istenebilecektir. İhale komisyonu gerekli görürse , değerlendirme aşamasında süturun lif cinsi tayini, ipliğin kopma mukavemeti tayini, iğnenin iplikten kopma mukavemet tayini, düğüm emniyeti tayini, boya sabitlik tayini, iğnenin çelik alaşımı tayini yapmak üzere masrafları istekliden karşılanmak koşulu ile ilgili laboratuarda test yaptırabilecektir.

38. kısımın(3.ve 21.kısım hariç) diğer kalemleri için 3’er adet/mt/lt/çift/kg numune teslim edilecektir.

Numune istekliler tarafından ihale gününden sonraki 5 (beş) iş günü içinde teslim edilecektir.

3.,ve 21.kısım için 10’ar adet malzeme  ve bununla çalışacak olan cihazla birlikte ihale gününden sonraki 7 iş günü içinde demo yapacaktır.

Numunelerin teslimiyle ilgili ayrıntılar idari şartnamenin diğer hususlar maddesinde belirtilmiştir.

4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.

Resmi veya Özel Sağlık Kurumlarına yapılan her türlü tıbbi cihaz veya tıbbi malzeme temini benzer iş olarak kabul edilir.


5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.

6. İhale yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.

7. İhale dokümanının görülmesi:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.

8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar KTÜ Rektörlüğü İhale Komisyon Odası (Sağlık Kültür Daire Başkanlığı Zemin Kat ) Ahmet HIZARCI TRABZON adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.

9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.

10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.

11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 120 (yüz yirmi) takvim günüdür.

12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.

13. Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.

14. Diğer hususlar:
İhale, Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.

Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim
Cerrahi Sütür, Poliyamid No:8/0 5-6,5mm 13cm Yuvarlak İğne 120 adet
İğne Ucu (Siyah)(Tekli, Steril) 60.000 adet
Dijital Termometre Probu 600.000 adet
Hasta Kol Bandı (Kartsız)(Erişkin) (Beyaz) 45.000 adet
Hasta Kol Bandı Kartsız Çocuk (Beyaz) 3.000 adet
Cerrahi Sütür, Poliglaktin veya Laktomer No:3/0 25-26mm 75cm Y.İ 7.000 adet
Cerrahi Sütür, Poliglaktin veya Laktomer No:4/0 16-17mm 75cmYuvarlak İğne 2.500 adet
Sualtı Drenaj Sistemi 700ml 20 adet
Toraks Katateri (Göğüs Tüpü)No.:20 40 adet
Toraks Katateri (Göğüs Tüpü)No:32 150 adet
Aspirasyon Sonda No:6 3.500 adet
Hasta Kol Bantları (Kartsız)(Erişkin)(Kırmızı) 6.000 adet
Hasta Kol Bandı Kartsız Çocuk (Kırmızı) 500 adet
Böbrek Küveti (Disposable) 20.000 adet
Enjeksiyon Bandı (100'lük) 500 kutu
Cerrahi Sütür, Polipropilen veya Polivinilflorid No:6/0 13mm , 45cm Keskin İğne 1.000 adet
Skin Stapler 35 W 1.000 adet
İnsizyonel Drape 40x60 1.500 adet
Silikon Dren Bomba Rezervuarlı, 150-200cc/10mm 1.500 adet
Nazogastrik Sonda No:12 400 adet
İnfüzyon Pompa Seti, TEKLİ Işığa Dirençli 16.000 adet
Ven Valfi, İğnesiz 50.000 adet
VAKUM YARDIMLI YARA ÖRTÜSÜ-ORTA 50 adet
VAKUM YARDIMLI TOPLAMA KABI 30 adet
Yapışkanlı Şerit, 12x101mm (6\'lık Paketlerde) (2000 paket=2000 adet) 2.000 adet
Ağız Bakım Süngeri 20.000 adet
Kolostomi Torbası 70 mm 300 adet
Kolostomi Torbası,Tek Parça Pediatrik Boşaltmalı 10mm-35mm 250 adet
İntranazal Silikon Splint 500 adet
Lavman Seti 200 adet
Cerrahi sütur, Polyester No:5 55mm Taper (4lü) 50 paket
Cerrahi Sütür, Polipropilen veya Polivinilflorid No:7/0 8-9mm , 60-75cm Yuvarlak Çift İğneCerrahi Sütür, 300 adet
Cerrahi Sütür, Poliglaktin veya Laktomer No:3/0 19-20mm 75cm Keskin İğne 150 adet
Cerrahi Sütür, Serbest İpek No:1 (12-17X45cm ) 500 adet
Cerrahi Sütur Polidiaxanon veya poliglikonat No:6/0 13mm 75cm Yuvarlak iğne 500 adet
Beslenme Kateteri No:10 500 adet
Airway No:00 200 adet
Vajinal Spekülüm, Disposable, Büyük 2.000 adet
04 Aralık 2019

İHALE İPTAL İLANI
TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR
UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ

TIBBİ MALZEME SATIN ALINACAKTIR ihalesi , 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 16 ncı maddesine göre iptal edilmiştir.
İhale Kayıt Numarası:2019/571805
1- İdarenin
a) Adresi: KANUNİ KAMPÜSÜ TRABZON MERKEZ/TRABZON
b) Telefon ve faks numarası:4623775454 - 4623250518
c) Elektronik posta adresi:farabibashekimlik@ktu.edu.tr
2-İptal edilen ihalenin ilanının yayımlandığı
a) Kamu İhale Bülteninin tarih ve sayısı :22.11.2019 - 3990
b) Gazetenin adı ve tarihi (yayımlanmış ise) ::Karadeniz Gazetesi - 22.11.2019
3- İhale İptal Tarihi:03.12.2019
4- İptal nedeni veya nedenleri

    2019/571805 İhale kayıt numarası ile 16.12.2019 tarihinde saat 10.00’da yapılması planlanan Hastane Birimlerine 38 Kısım (38 Kalem) Tıbbi Malzeme Alımı ihalesinde idari şartnamenin 7.5.6. maddesi ve ihale ilanının 4.3.3.maddesinde değişiklik yapılması gerekmektedir.

     Söz konusu düzenlemenin yapılabilmesi için yeterli sürenin olmaması nedeniyle bu ihalenin idari şartnamesinin 14. Maddesi ve 4734 sayılı ihale kanunun 16. Maddesi uyarınca ihale saatinden önce  iptal edilmiştir.