KOCAELİ İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
2015 MALİ YILI 20 KALEM HASTANE DEMİRBAŞLARI ALIMI alımı 4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:
İhale Kayıt Numarası | : | 2015/73629 |
1-İdarenin | ||
a) Adresi | : | Karadenizliler Mah. Elmatepe Cad. No: 57 İZMİT/KOCAELİ |
b) Telefon ve faks numarası | : | 2623192001 Dah:1527 - 2623195018 |
c) Elektronik Posta Adresi | : | tkhkkocaeli@yandex.com |
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa) | : | https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/ |
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı | : | 20 KALEM HASTANE DEMİRBAŞLARI ALIMI Ayrıntılı bilgiye EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir. |
b) Teslim yeri | : | GENEL SEKRETERLİĞİMİZ VE BAĞLI KÖRFEZ DEVLET HASTANESİ, NUH ÇİMENTO S.V. ADSM, DARICA ADSM, DERİNCE ADSM, GÖLCÜK ADSM, DİLOVASI DEVLET HASTANESİ , KÖRFEZ ADSM, KARAMÜRSEL DEVLET HASTANESİ, İZMİT SEKA DEVLET HASTANESİ, KOCAELİ DEVLET HASTANESİ, GEBZE FATİH DEVLET HASTANESİ, DARICA FARABİ DEVLET HASTANESİ, KANDIRA ECZ. M.K.D. DEVLET HASTANESİ, DERİNCE E.A.H., GÖLCÜK NECATİ Ç. DEVLET HASTANESİ ve SÖZLEŞME SÜRESİNCE YENİ AÇILACAK BİRLİĞİMİZE BAĞLI SAĞLIK TESİSLERİ |
c) Teslim tarihleri | : | Malzemeler İdarenin ihtiyacı ve stok durumuna göre peyderpey çekilecek olup, idarenin yazılı siparişi üzerine firmalar 90 gün içerisinde ilgili idareye malzemeleri teslim edeceklerdir |
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer | : | Kocaeli İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi, Karadenizliler Mah. Elmatepe Cad. No:57 İzmit / KOCAELİ |
b) Tarihi ve saati | : | 15.07.2015 - 11:00 |
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odası belgesi;
4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, ilgisine göre Ticaret ve/veya Sanayi Odasına ya da ilgili Esnaf ve Sanatkarlar Odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odasından, ilk ilan veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,
4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
İdare tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir. |
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler: |
4.3.1. Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman: |
Teklif veren tüm istekliler: 1.İstekli teklif ile birlikte ürünün orijinal tanıtım dokümanları vermelidir.
2. İstekliler teklif mektubunun ekinde, “……. marka …… model ürünün teknik şartnameye uygunluk beyanı” adı altında her maddeye tek tek cevap vereceklerdir. (Firmalar teknik şartnameye cevaplarını sırasıyla orijinal dokümanları ya da üretici firmadan alınan yazılı metinler üzerinde işaretlenerek vereceklerdir.) 3. Sözleşe tarihinden sonra malların esas kabulü sırasında, idarece gerek görüldüğü takdirde rastgele seçilecek olan üründen çelik kalitesinin 304, kullanılan kaynağın agon, bağlantı cıvatalarının paslanmaz çelik cıvatalardan oluştuğu KOSGEB veya TÜBİTAK Laboratuarları tarafından analiz edilecek, bu analiz için tüm masraflar yüklenici firmaya ait olacaktır. İdarece belirlenecek olan bu ürünlerin analiz sonuçları akredite kuruluştan gelene kadar yüklenicinin hastaneye teslim ettiği ürünlerin hastanede bulunduğu süre zarfında kullanımından doğacak hata, kusur ve hasarlardan yüklenici firma sorumludur. Ayrıca analiz sonuçlan KOSGEB veya TÜBİTAK laboratuarı tarafından teknik şartnameye uygun olmadıklarının belirlenmesi durumunda ise Firma tüm malzemeleri yeniden imal etmek zorundadır. Bu ürünlerden de yine aynı numune alma ve gönderme prosedürleri uygulanacaktır. Firma, idare tarafından kendisine tebliğ edilecek olan ihtar süresi içinde teknik şartnameye uygun tüm malzemeleri teslim etmekle yükümlüdür. Ayrıca idarenin mağduriyetinin önlenmesi açısından iş ve işlemlerin sürekliliği ve kamu yararı için, teknik şartnameye uygun tüm malların teslimi yapılıncaya kadar ve/veya yeni ihale süreci tamamlanıncaya kadarki süreçte, hastanedeki bu ürünlerden hiç bir hak talep edilmeden kullanılacağı, kullanımdan doğacak hasar, kusur ve hatalardan yine yüklenici firma sorumlu olacaktır. Bu durum yüklenici firma tarafından açıkça taahhüt edilecektir, bu konuda hastaneden herhangi bir hak talep etmeyecektir. Bu taahhütname, ihale dosyasında sunulmalıdır. 4.Yerli malı teklif eden istekliye %1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır. Yerli malı teklif eden isteklilerin fiyat avantajından yararlanabilmesi için teklif ettiği mala/mallara ilişkin yerli malı belgesini/belgelerini sunması zorunludur
|
5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. Bu ihaleye sadece yerli istekliler katılabilecek olup yerli malı teklif eden yerli istekliye ihalenin tamamında % 1 (bir) oranında fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 50 TRY (Türk Lirası) karşılığı Kocaeli İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği / Satınalma Servisi adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil 60 TRY (Türk Lirası) doküman bedelini Halkbank İzmit Şubesi TR 5700 0120 0944 3000 0500 0126 nolu hesabına yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar Kocaeli İli Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliği Satınalma Birimi, Karadenizliler Mah. Elmatepe Cad. No:57 İzmit / KOCAELİ adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.
9. İstekliler tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90 (doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum olarak ihaleye teklif verilemez.
Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması | Miktar | Birim |
---|---|---|
Çalışma Masası | 22 | adet |
Malzeme Dolabı | 22 | adet |
Mayo Masa (Hidrolik) | 48 | adet |
Alet Masası | 29 | adet |
Basamak tekli | 37 | adet |
Basamak çiftli | 39 | adet |
Terlik Arabası | 31 | adet |
Kep Bone ve Maske Dolabı | 17 | adet |
Kep Bone ve Maske Dolabı duvar tipi | 23 | adet |
Sürgü Cam Kapaklı Ameliyathane Dolabı | 36 | adet |
Alet ve İlaç Dolabı | 28 | adet |
Ameliyathane Dolabı | 17 | adet |
Anestezi Arabası | 16 | adet |
Acil ve Pansuman Arabası | 23 | adet |
İlaç Arabası | 25 | adet |
Yoğun Bakım Pansuman Arabası | 19 | adet |
İlaç Anestezi Arabası | 10 | adet |
Kurşun Önlük Askılığı | 22 | adet |
Endoskop Dolabı | 15 | adet |
Düz Raf Sistemi (183X92X46) | 119 | adet |