• İhale No
    2010/509754
  • İhale Adı
    HASTANE DIŞINDA YEMEK PİŞİRME HASTANEYE TAŞIMA DAĞITIM VE SONRASI HİZMETLERİ ALIMI
  • Sektör
    Temizlik, İşçilik ve Personel Hizmetleri
  • İhale Tipi
    Hizmet Alımı
  • İhale Usulü
    Açık
  • İhale Tarihi
    26 Ekim 2010 10:00
  • İdare
    Bursa Yenişehir Devlet Hastanesi
  • İhale İli
    Bursa
  • İşin İli
    Bursa
  • Yayın Tarihi
    01 Nisan 2011
Detayları Görebilmek ve Benzer İhaleleri Takip Edebilmek İçin Üye Olun
YEMEK HİZMETİ ALINACAKTIR
SAĞLIK BAKANLIĞI Bursa Yenişehir Devlet Hastanesi

HASTANE DIŞINDA YEMEK PİŞİRME HASTANEYE TAŞIMA DAĞITIM VE SONRASI HİZMETLERİ ALIMI
hizmet alımı

4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile ihale edilecektir.


İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer almaktadır:

İhale Kayıt Numarası:2010/509754
1-İdarenin
a) Adresi:Atatürk Cad. No: 60 Yenişehir BURSA
b) Telefon ve faks numarası:2247730053 - 2247734187
c) Elektronik Posta Adresi:bursadhs12@saglik.gov.tr
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet adresi (varsa):www.bydh.gov.tr

2-İhale konusu hizmetin
a)
Niteliği, türü ve miktarı
:İhalenin niteliği, türü ve miktarına ilişkin ayrıntılı bilgiye EKAP’ta (Elektronik Kamu Alımları Platformu)
yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden ulaşılabilir.
b) Yapılacağı yer:Bursa Yenişehir Devlet Hastanesi
c) İşin süresi
:
İşe başlama tarihi 01.01.2011, işin bitiş tarihi 31.12.2011

3- İhalenin
a) Yapılacağı yer:Yenişehir Devlet Hastanesi Toplantı Salonu
b) Tarihi ve saati:26.10.2010 - 10:00

4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye katılma şartları ve istenilen belgeler:

4.1.1. Mevzuatı gereği kayıtlı olduğu Ticaret ve/veya Sanayi Odası veya Meslek Odası Belgesi;

4.1.1.1. Gerçek kişi olması halinde, kayıtlı olduğu ticaret ve/veya sanayi odasından ya da ilgili meslek odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgili mevzuatı gereği kayıtlı bulunduğu ticaret ve/veya sanayi odasından, ilk ilan
veya ihale tarihinin içinde bulunduğu yılda alınmış, tüzel kişiliğinin odaya kayıtlı olduğunu gösterir belge,

4.1.1.3. İhale konusu işin yerine getirilmesi için alınması zorunlu olan ve ilgili mevzuatında o iş için özel olarak düzenlenen sicil, izin, ruhsat vb. belgeler,


Gıda maddeleri üreten satan iş yerlerinin asgari teknik ve hijyenik şartlarının belirlenmesi, gıda maddeleri ile ilgili hizmetler ile denetimine dair usül ve esaslar 5179 sayılı gıdaların üretimi, tüketimi ve denetlenmesine dair kanun hükmünde kararnamenin değiştirilerek kabulü hakkında kanun ile düzenlenmiştir. 560 Sayılı Kanun Hükmünde Kararname ve 5179 Sayılı Kanun çerçevesinde kurulan işletmelerin;



1 - Gıda Üretim İzin Belgesi, ihale dosyasında sunulmalıdır 



4.1.2. Teklif vermeye yetkili olduğunu gösteren İmza Beyannamesi veya İmza Sirküleri;

4.1.2.1. Gerçek kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,

4.1.2.2. Tüzel kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğinin ortakları, üyeleri veya kurucuları ile tüzel kişiliğin
yönetimdeki görevlileri belirten son durumu gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları
gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin noter tasdikli imza sirküleri,

4.1.3. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.

4.1.4. Şekli ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.

4.1.5 İhale konusu işin tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.

4.1.6 Tüzel kişi tarafından iş deneyimini göstermek üzere sunulan belgenin, tüzel kişiliğin yarısından fazla hissesine sahip ortağına ait olması halinde, ticaret ve sanayi odası/ticaret odası bünyesinde bulunan ticaret sicil memurlukları veya yeminli mali müşavir ya da serbest muhasebeci mali müşavir tarafından ilk ilan tarihinden sonra düzenlenen ve düzenlendiği tarihten geriye doğru son bir yıldır kesintisiz olarak bu şartın korunduğunu gösteren, standart forma uygun belge,

4.2. Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.2.1 Bankalardan temin edilecek belgeler:

Teklif edilen bedelin

%10 dan
az olmamak üzere istekli tarafından belirlenecek tutarda bankalar nezdindeki kullanılmamış nakdi veya gayrinakdi kredisini ya da üzerinde kısıtlama bulunmayan mevduatını gösterir banka referans mektubu,

Bu kriter mevduat ve kredi tutarları toplanmak ya da birden fazla banka referans mektubu sunularak sağlanabilir.
4.2.2. Bilanço veya eşdeğer belgeler:

İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait;

a) Yıl sonu bilançosunun ve bilançonun gerekli görülen bölümleri,

b) (a) bendinde belirtilen belgelere eşdeğer belgeler,

a ve b bendinde sayılan belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

İsteklinin;

a) Cari oranın (dönen varlıklar / kısa vadeli borçlar) en az 0,50 olması,

b) Öz kaynak oranının (öz kaynaklar/ toplam aktif) en az 0,10 olması,

c) Kısa vadeli banka borçlarının öz kaynaklara oranının 0,75’den küçük olması, yeterlik kriterleridir ve bu üç kriter birlikte aranır.


Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanmadığına bakılır.

Serbest meslek erbabının vereceği, ilgili mevzuatına göre düzenlenmiş ve onaylanmış serbest meslek kazanç defteri özetinde gösterilen değerlere göre, son yıla ait toplam gelirin toplam gidere oranının veya son iki yıla ait gelir ve giderlerin parasal tutarlarının ortalaması üzerinden bulunacak oranın en az (1,25) olması şartı aranır. Serbest meslek kazanç defteri özetinin yeminli mali müşavir veya serbest muhasebeci mali müşavir ya da vergi dairesince onaylı olması gerekir. Bu durumda, yukarıda bilançolar veya gerekli görülen bölümler üzerinden hesaplanacak oranlar aranmaz.
4.2.3. İş hacmini gösteren belgeler:

a) İhalenin yapıldığı yıldan önceki yıla ait toplam ciroyu gösteren gelir tablosu,

b) Taahhüt altında devam eden hizmet işlerinin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen hizmet işlerinin parasal tutarını gösteren, ihalenin yapıldığı yıldan önceki yılda düzenlenmiş faturalar,

Bu belgelerden birinin sunulması yeterlidir.

Toplam cironun teklif edilen bedelin

%15 inden , taahhüt altında devam eden işlerin gerçekleştirilen kısmının veya bitirilen işlerin parasal tutarının ise teklif edilen bedelin
%10'undan
az olmaması gerekir. Bu kriterlerden herhangi birini sağlayan ve sağladığı kritere ilişkin belgeyi sunan istekli yeterli kabul edilir.

Bu kriterleri bir önceki yılda sağlayamayanlar, son iki yıla ait belgelerini sunabilirler. Bu takdirde son iki yılın parasal tutarlarının ortalaması üzerinden yeterlik kriterlerinin sağlanıp sağlanamadığına bakılır.
4.3. Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken kriterler:
4.3.1. İş deneyim belgeleri:

Son beş yıl içinde bedel içeren bir sözleşme kapsamında kabul işlemleri tamamlanan ve teklif edilen bedelin
% 40
oranından az olmamak üzere, ihale konusu iş veya benzer işlere ilişkin iş deneyimini gösteren belgeler,
4.3.2. Makine, teçhizat ve diğer ekipmana ait belgeler ve kapasite raporu:


Teknik şartnameye göre bulundurulması gereken makineler 5 yaşından büyük olmayacaktır. Makine tesis ve ekipmanların isteklinin kendi malı olması şart değildir.Ancak isteklinin kendi malı olan makina tesis ve ekipman; fatura yada demirbaş veya amortisman defterinde kayıtlı olduğuna dair noter tespit tutanağı ile veya yeminli mali müşavir yada serbest muhasebeci raporu ile tevsik edilir.Taahhüt edilerek temin edilecek ekipman için ise, noter onaylı taahhütname sunulması gerekir.



HASTANEMİZDE KULLANILACAK MAKİNA VE EKİPMANLAR



1.Normal yemek dağıtım arabası  2 Adet. Her bir araba 4 gözlü, alttan ısıtmalı bir sisteme sahip olacak.



2.Bulaşık makinesi profesyonel tip  1 Adet 1000 tabak/saat kapasiteli



3.Personel tabaklarının yıkanması için ayrıca 1 adet ev tipi bulaşık makinesi bulundurulacaktır.



4.Bulaşık besleme tezgahı (Mutfağın kullanım alanına uygun ve 2 adet olacak).



5.Kirli bulaşık taşıma arabası 4 adet olacak. Her bir araba tepsilerin yerleşeceği gözlerden oluşacak. Kliniklerde her katta 1 adet bulundurulması zorunludur.



6.Tekerlekli bulaşık tepsileri taşıma kovası:  2 Adet



7.Isıtıcılı benmari tezgah 3 gözlü olacak.



8.Tepsi Standı 1 Adet



9.Izgara 1 Adet



10.Servis rafı 1 Adet



11.Çay makinesi 2 Adet



12.Çelik Termos 2 Adet



13.Yemekhanede servis alanı içinde 4 masa ve 24 adet sandalye bulundurulacaktır.



14.Barkod okuyucu (programı ve personel kartları ile birlikte sisteme uyarlı) firmaya ait olacaktır.



15.Her 4 kişilik masa için birer adet sürahi (cam), tuzluk, biberlik, poşetli kürdanlık, peçetelik ve dört adet bir kullanımlık su bardağı bulundurulacaktır.



16.Masa örtüsü, her masa için bir takım (2 katlı)(Beyaz ve krem renkli olacak)



17.Soğutmalı su sebili bulundurulacaktır. 1 Adet



18.Çatal, Kaşık, Bıçak 350` er adet (İyi Kalite paslanmaz çelik)



19.En az 350 adet Self  servis tepsisi (Porselen tabakları taşımak için)



20.Tüm personele yetecek kadar kaliteli porselen tabak (tahmini 250 adet)



21.Hasta ve refakatçilerine çelik self servis tepsisi kullanılacaktır. Yoğun Bakımlar ve İntaniye servisinde bir kullanımlık köpük kaplar kullanılacaktır.



22.Yemekler hastaneye termobox kaplar içinde getirecektir.Bunların temini firmaya ait olacaktır. Ancak hava şartlarına göre bazı dönemlerde idarenin gerekli görmesi halinde yine idarenin öngöreceği kaplarla yemek taşıttırılabilir.



23.Bulaşıkların yıkanması için kesintisiz olarak en az 60 derece sıcak su veren bir sistem firma tarafından kurulacaktır.Bu madde bulaşıklar hastanede yıkanırsa geçerli olacaktır.



24. Dağıtılan yemeklerin düzenli takibi için personel yemekhanesi hastanemiz merkezi otomasyon sistemine



bağlanacaktır. Bu işle ilgili tüm donanım ve sarf malzemeleri (bilgisayar, barkod okuyucu, personel tanıtım kartları, tesisatın kurulması, kağıt vb. yüklenici tarafından karşılanacak,


4.3.3. Kalite ve standarda ilişkin belgeler:
Kalite ve standarda ilişkin belgeler : TS 8985 İşyeri Yemek Fabrikaları, Toplu Yemek Mutfakları ve Yemek Servisleri Genel Kuralları standardına uygun Hizmet Yeri Yeterlilik belgesi
4.4. Bu ihalede benzer iş olarak kabul edilecek işler:
4.4.1.


Resmi, özel kurum ve kuruluşlardan herhangi birisine malzeme dahil yemek pişirme ve  dağıtım sonrası hizmetleri benzer iş olarak  kabul edilecektir



5.Ekonomik açıdan en avantajlı teklif
sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.


6.
İhaleye sadece yerli istekliler katılabilecektir.


7. İhale dokümanının görülmesi ve satın alınması:

7.1. İhale dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve

50 TRY (Türk Lirası)
karşılığı

Bursa Yenişehir Devlet Hastanesi adresinden satın alınabilir.

İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür. Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil
55 TRY (Türk Lirası)
doküman bedelini
T.C. Ziraat Bankası Bursa İnegöl Şubesi TR110001000067372460675003 IBAN nolu hesaba yatırmak zorundadır. Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler,
ihale doküman bedeline ilişkin ödeme dekontu ile ihale dokümanının gönderileceği adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce göndermek zorundadır.
İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta yoluyla gönderilecektir.
İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde, postanın ulaşmamasından
veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Dokümanın postaya verildiği tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.

7.2. İhaleye teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları zorunludur.




8. Teklifler, ihale tarih ve saatine kadar
Yenişehir Devlet Hastanesi Müdür Yrd. Odası
adresine elden teslim edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da gönderilebilir.



9. İstekliler tekliflerini,

Birim fiyatlar üzerinden vereceklerdir. İhale sonucu üzerine ihale yapılan istekliyle, her bir iş kaleminin miktarı ile bu kalemler için teklif edilen birim fiyatların çarpımı sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.

Bu ihalede, işin tamamı için teklif verilecektir.


10. İstekliler teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri tutarda geçici teminat vereceklerdir.


11. Verilen tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 60 (Altmış) takvim günüdür.



12.
Konsorsiyum olarak ihaleye teklif

verilemez.








Cetveller

Ürün / Hizmet Adı ve Açıklaması Miktar Birim